Nov MP intervju z mladim podjetnikom leta 2011

Avtor — 04.04.2013
V marcu 2013, torej slabi dve leti po prvem izboru "Mladega podjetnika leta", smo se pogovarjali z "Mladim podjetnikom leta 2011", Admirjem Latićem. Govorili smo o njegovi zmagi, napredku v teh dveh letih ter tudi načrtih za prihodnost. Vabljeni k branju.
Nov MP intervju z mladim podjetnikom leta 2011

Admir Latić – Endom

Admir Latić je mladi podjetnik, po izobrazbi ekonomist, ki se že od leta 2005 preizkuša na področju podjetništva. Prvi podjetniški intervju z njim smo naredili takoj po zmagi, v letu 2011. Admir vodi več projektov, ki jih je razdelil na različna podjetja. Največje in najuspešnejše je podjetje Endom d.o.o., ki v zadnjih letih dosega lepo rast.

Admir je pričel s podjetjem, ki je ponujalo spletne storitve, točneje z izdelavo spletnih strani. Kmalu je ugotovil, da je panoga precej konkurenčna ter da je možnosti za uspeh na tem področju malo. Zato se je usmeril v panogo, ki je do takrat ni najbolje poznal: gradbeništvo. V zadnjih letih podjetje konstantno raste, znano je po inovativnih ukrepih ter nudenju celovite storitve.

Admir, povej nam, kaj si pridobil z nazivom Mladi podjetnik leta 2011? Je nagrada vplivala na tvojo nadaljnjo podjetniško pot?

Prejem nagrade “Mladi podjetnik leta 2011” je bila predvsem dobra motivacija za nadaljnje delo. Podjetništvo je zahtevno, zato moraš iskati tisto, kar ti pomaga pri inspiraciji. Nagrada je pozitivno vplivala tudi na zaupanje obstoječih in novih dobaviteljev ter poslovnih partnerjev.

Spoznali so, da se trudimo, da delamo intenzivno, da planiramo in si postavljamo cilje, torej, da smo resno podjetje in da želimo biti izven povprečja naše panoge. Naziv mi je tudi olajšal komunikacijo z njimi, med drugim sem imel v vsakem poslanem e-mailu pripisano, da sem “Mladi podjetnik leta 2011” in komunikacija je lažje stekla.

Preostanek intervjuja si preberite v novem MP intervjuju z mladim podjetnikom leta 2011 >>

Oznake: ,
MP izobraževanja

MP dogodek Facebook oglaševanjeFacebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več o delavnici >>