Nov način investiranja v start-up podjetja

Avtor — 01.07.2011
Danes je investiranje v start-up podjetja veliko preprostejše, kot je bilo v preteklosti. Omogočeno je razpršeno vlaganje majhnih sredstev v večje število podjetij, ki iščejo sredstva za zagon podjetja, kar vlagatelju zmanjša tveganje, hkrati pa mu poveča možnost, da vloži v "zmagovalca".
Nov način investiranja v start-up podjetja

Nov način investiranja v start-up podjetja (slika: sxc.hu).

Še nedolgo nazaj je bilo investiranje v start-up podjetja brez dobrih poznanstev pravi podvig. Najprej je bilo potrebno pridobiti vabilo večjega podjetja ali organizacije, s katerim bi skupaj investirali v start-up podjetje. Ponavadi je šlo za investiranje večjih zneskov, ki so se gibali od 50 tisoč dolarjev dalje, na izbiro pa smo imeli le start-up podjetja iz bližnje okolice.

Danes je postati investitor veliko lažje, zahvaljujoč kolektivnemu vlaganju, mikro posojilom in organizacijam, kot je MicroVenture Marketplace Inc. Ta povezuje mlada start-up podjetja z vlagatelji, ki so vanje pripravljeni investirati od tisoč dolarjev dalje.

Da so investicije lahko uspešne, je na izbiro potrebno imeti več kot le nekaj možnosti na seznamu start-up podjetij. Dobro je imeti izbiro razpršitve sredstev v več podjetij, s čimer zmanjšamo tveganje in hkrati pridobivamo dragocene izkušnje. Nenazadnje pa je potrebno imeti občutek, da izberemo “pravo” podjetje.

Rešitev za omenjene težave je našel Bill Clark, ustanovitelj organizacije MicroVentures. Sam je želel investirati, a ni vedel kam, saj ni poznal veliko start-up podjetij. Hotel je investirati manjše količine denarja v več različnih podjetij, da bi razpršil sredstva in s tem zmanjšal tveganje, poleg tega pa bi imel več možnosti, da izbere “zmagovalca”. Prav tako je želel pridobiti vpogled v podjetja izven domačega mesta, saj so ga poznanstva omejevala le na start-up podjetja iz svojega okoliša.

V sedmih mesecih se je Billovi organizaciji pridružilo še prek 500 investitorjev.

Vir: VentureBeat.

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje