Nov način oglaševanja na blogih: Post Level Text Link Ads

Avtor Nejc Zupan — 03.05.2007
Komentiraj!
Spletna oglaševalska agencija TLA je te dni pripravila nov način oglaševanja na blogih. Post Level TLA so oglasi na ravni posameznih objav v blogih.
Nov način oglaševanja na blogih: Post Level Text Link Ads

Spletna oglaševalska agencija Text Link Ads

Z rastjo novičarskih strani različnih družbenih mrež so nekatere objave v blogih postale zelo pomembne v smislu privabljanja obiska na te novičarske strani. Sedaj lahko oglaševalci s pomočjo Post Level TLA oglašujejo v točno teh objavah v blogih.

Vsak oglas Post Level TLA:

  • je ekskluziven za samo enega oglasevalca

  • oglasevalci imajo na voljo 80 znakov za naslov in nadaljnih 150 za opis oglasa

  • se nahaja na koncu objave, kar omogča kar najboljšo efektivnost

  • se nahaja samo na posameznih straneh

Tako lahko oglaševalci zares dobro ciljajo oglase, saj zakupijo sponzorirano povezavo v objavi, ki se nanaša na vsebino oglasa.

Blogerska skupnost v tujini je navdušena, saj mnogi verjamejo, da bo ta način oglaševanja prinesel kar nekaj dodatnega dohodka. Preberite si kaj o Post Level TLA misli John Chow in kaj o tem pravijo na SitePoint-u.

Edino kar me moti pri TLA je, da sodelujejo le z blogerji, ki uporabljajo sistem WordPress. Upajmo, da bodo razširili ponudbo tudi na ostale blogerske produkte.


Vir: Text Link Ads

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice