Nov zakon o potrošniških kreditih, ki ureja delo bančnih kreditnih posrednikov

S 07.08.2010 je pričel veljati nov Zakon o potrošniških kreditih (Zpotk- 1), ki med drugim ureja tudi delo bančnih kreditnih posrednikov (v nadaljevanju BKP).
Nov zakon o potrošniških kreditih, ki ureja delo bančnih kreditnih posrednikov

S 07.08.2010 je pričel veljati nov Zakon o potrošniških kreditih. (Vir slike: http://dnevnik.hr/)

Zakon uvaja kar nekaj novosti, med drugim:

  • standardna predhodna informacija, ki jo mora zagotoviti dajalec kredita pred sklenitvijo kreditne pogodbe,
  • kreditni posrednik mora pri oglaševanju in v dokumentaciji, ki je namenjena potrošniku navesti obseg svojih pooblastil z navedbo, ali sodeluje z enim ali več dajalci kreditov,
  • BKP ne sme zahtevati in ne sprejeti izpolnitve denarne obveznosti potrošnika za račun banke, za katero posreduje,
  • BKP ne sme od potrošnika zahtevati storitve kreditnega posredovanja ali nadomestila stroškov, ki jih je imel s svojim posredovanjem.

 

Opredelitev pooblastil BKP je predstavljanje in ponujanje kreditov potrošnikom ter pomoč v postopkih pred sklenitvijo kreditne pogodbe, pri čemer kreditne pogodbe s potrošniki sklepa banka.

Ker BKP nastopa v pomožni funkciji, ki posreduje kredite za banko, mu v skladu s 7. členom zakona ni potrebno zagotavljati Standardne predhodne informacije potrošnikom, saj jo mora zagotoviti banka.

Pogojih, ki jih mora izpolnjevati BKP za opravljanje dejavnosti kreditnega posredovanja bodo znani po sprejetju sklepa Banke Slovenije.

 

Vir: Banka Sparkasse d.d.
 

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje