Nova konkurenca iPodu

SanDisk in Yahoo sta napovedala, da bosta kmalu začela prodajati svoj glasbeni predvajalnik.
Nova konkurenca iPodu

Privlačna oblika izdelka SanDiska.

Glavna prednost novega predvajalnika, poimenovanega ‘Sansa Connect,’ bo v možnosti brezžičnega prenosa pesmi. Ta opcija pri iPodu zaenkrat ni na voljo.

Predvajalnik bo izdeloval SanDisk, Yahoo pa bo, za določeno mesečno plačilo, poskrbel za možnost prenašanja pesmi iz njihovih strežnikov.

Pri SanDisku v napovedih za prihodnost niso bili skromni: v naslednjih nekaj letih si želijo osvojiti kar do 35 odstotkov trga digitalnih glasbenih predvajalnikov. Naloga prav gotovo ne bo lahka, saj je njihov tržni delež trenutno 9 odstotkov, Apple pa pokriva kar tri četrtine trga.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje