Nova podoba Facebooka buri duhove

Pred kratkim je najbolj priljubljena spletna skupnost spremenila svojo podobo. Med uporabniki je to povzročilo nekaj nezadovoljstva, saj je stran postala bolj zapletena za uporabo. Vendar pa je to le korak k temu, da Facebook postane osrednji način izmenjave informacij.
Nova podoba Facebooka buri duhove

Facebook z novo podobo.

Facebook ima preko 200 milijonov
uporabnikov, ki stran uporabljajo na različne načine (nekateri npr.
bolj uporabljajo aplikacije, drugi klepet, tretji zasebna sporočila),
zato spremembe na njih vplivajo različno. S spremembami strani je
prišlo do drugačnega načina uporabe Facebooka, kar ni vsem po volji.

Uporabniki
se med drugim pritožujejo nad obvestili kaj počnejo njihovi prijatelji,
ki v novi verziji pokažejo le tisto, kar najpogosteje delajo, kar
vključuje večinoma posodabljanje profila. Prav tako se posodobitve ne
pokažejo takoj, saj niso avtomatične. Tudi komentarji vsebin na
stranskem stolpcu “Vroče” niso vidni takoj in je za njihovo prebiranje
potrebno klikniti na ikono s prikazanim številom komentarjev. Naslednja
stvar so aplikacije, saj so novi različici uporabnikom na voljo le
aplikacije, ki jih uporablja tudi mreža njihovih prijateljev, ker so
upravljalci strani odstranili povezavo do vseh aplikacij. Zamenjala se
je tudi njihova pozicija na strani, saj se sedaj ikona aplikacij nahaja
v spodnjem levem kotu strani. Na prenovljeni strani se pojavlja še
mnogo drugih težav, nekatere pa moti tudi nova podoba in način urejanja
profila ter seznamov.

Ustvarjalci Facebooka želijo, da stran
postane osnovni način izmenjave informacij med ljudmi, na kar se
osredotočajo vse njihove storitve in aplikacije. Vendar pa je z novim
vmesnikom izmenjava informacij postala precej zapletena, bolj kot npr.
pri Twitterju ali FriendFeedu, ki mu predstavljata konkurenco in ki ju
v neki meri tudi posnema.

Facebook ponuja uporabnikom boljše
načine komuniciranja kot njegovi tekmeci, vendar mora uporabnike tudi
usposobiti za uporabo nove strani še pred pojavom Facebook Connecta, ki
bo omogočal vse načine komunikacije, ki jih uporabnik spleta potrebuje
(od komentiranja blogov do iPhone aplikacij). Spremembe, ki jih
Facebook trenutno uvaja so le korak v tej smeri.

Ker je stran
trenutno preveč komplicirana morajo pri Facebooku najti način za
njeno poenostavitev in morda vrniti tudi nekatere možnosti iz prejšnje
verzije strani, ter usposobiti uporabnike za njeno uporabo.

 

Vir: VentureBeat

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje