Nova podoba Facebooka buri duhove

Avtor — 30.03.2009
Pred kratkim je najbolj priljubljena spletna skupnost spremenila svojo podobo. Med uporabniki je to povzročilo nekaj nezadovoljstva, saj je stran postala bolj zapletena za uporabo. Vendar pa je to le korak k temu, da Facebook postane osrednji način izmenjave informacij.
Nova podoba Facebooka buri duhove

Facebook z novo podobo.

Facebook ima preko 200 milijonov
uporabnikov, ki stran uporabljajo na različne načine (nekateri npr.
bolj uporabljajo aplikacije, drugi klepet, tretji zasebna sporočila),
zato spremembe na njih vplivajo različno. S spremembami strani je
prišlo do drugačnega načina uporabe Facebooka, kar ni vsem po volji.

Uporabniki
se med drugim pritožujejo nad obvestili kaj počnejo njihovi prijatelji,
ki v novi verziji pokažejo le tisto, kar najpogosteje delajo, kar
vključuje večinoma posodabljanje profila. Prav tako se posodobitve ne
pokažejo takoj, saj niso avtomatične. Tudi komentarji vsebin na
stranskem stolpcu “Vroče” niso vidni takoj in je za njihovo prebiranje
potrebno klikniti na ikono s prikazanim številom komentarjev. Naslednja
stvar so aplikacije, saj so novi različici uporabnikom na voljo le
aplikacije, ki jih uporablja tudi mreža njihovih prijateljev, ker so
upravljalci strani odstranili povezavo do vseh aplikacij. Zamenjala se
je tudi njihova pozicija na strani, saj se sedaj ikona aplikacij nahaja
v spodnjem levem kotu strani. Na prenovljeni strani se pojavlja še
mnogo drugih težav, nekatere pa moti tudi nova podoba in način urejanja
profila ter seznamov.

Ustvarjalci Facebooka želijo, da stran
postane osnovni način izmenjave informacij med ljudmi, na kar se
osredotočajo vse njihove storitve in aplikacije. Vendar pa je z novim
vmesnikom izmenjava informacij postala precej zapletena, bolj kot npr.
pri Twitterju ali FriendFeedu, ki mu predstavljata konkurenco in ki ju
v neki meri tudi posnema.

Facebook ponuja uporabnikom boljše
načine komuniciranja kot njegovi tekmeci, vendar mora uporabnike tudi
usposobiti za uporabo nove strani še pred pojavom Facebook Connecta, ki
bo omogočal vse načine komunikacije, ki jih uporabnik spleta potrebuje
(od komentiranja blogov do iPhone aplikacij). Spremembe, ki jih
Facebook trenutno uvaja so le korak v tej smeri.

Ker je stran
trenutno preveč komplicirana morajo pri Facebooku najti način za
njeno poenostavitev in morda vrniti tudi nekatere možnosti iz prejšnje
verzije strani, ter usposobiti uporabnike za njeno uporabo.

 

Vir: VentureBeat

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje