Novi partner Oculusu prinaša tudi možnost širitve

O podjetju Oculus smo že nekajkrat pisali. Podjetje, ki se ukvarja z uporabniško izkušnjo in testiranjem oglasov, združuje tehnologijo, ki jo uporabljajo pri Googlu in drugih tehnoloških velikanih. Pred kratkim so prodali delež v podjetju.
Novi partner Oculusu prinaša tudi možnost širitve

Novi partner Oculusa je Meta Ingenium (Vir slike: Oculus)

“Vstop partnerja v Oculus nam bo omogočilo nakup nove opreme in lažje širjenje na Jadransko regijo. Ocenili smo, da je to edina prava izbira, ki nam bo omogočila rast in razvoj,” pove Tomaž Erjavec iz podjetja Oculus. Partner je namreč Meta Ingenium, sklad tveganega kapitala, ki investira v inovativne startupe iz različnih sektorjev, kot pravi Erjavec, pa so pogajanja potekala vse od avgusta lani. Priznava, mislil je, da bo vse hitreje steklo, a takšne stvari potrebujejo čas, da dozorijo, obenem pa se uskladijo vsa pričakovanja in želje.

“Naš odnos je kar nekaj časa dozoreval. Od faze, ko smo se spoznali, ocenili potencial Oculusa, do tiste, ko smo skupaj pogledali, koliko potrebujemo za nadaljnji razvoj in vstop na tuje trge,” pravi Erjavec. Erjavec, ki je lani kandidiral na izbor Mladi podjetnik leta, na vprašanje, ali je prodaja deleža v podjetju oziroma startup trend, nekaj, čemur bi morali slediti vsi startupi, odgovarja: “Ne vem. Težko je svetovati. Vsak startup je drugačen, ima drugačne potrebe, morda tudi lasten kapital. Pri Oculusu sem začetke financiral sam, pri nakupu pa mi je namesto slovenskih bank nasproti prišel proizvajalec.”

MP intervju: Tomaž Erjavec – Oculus >>

Morda pa je v zdajšnjem času kaj več posluha s strani bank. Zdaj, “ko smo jih dokapitalizirali in poslati solastniki”, dodaja v smehu.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje