Novi poslovni prostori

Vam posel cveti in iščete nove poslovne prostore? Potem vam bo še kako prav prišlo naslednjih deset vprašanj, za katera vam priporočamo, da si jih zastavite - še preden se podate na lov za novimi pisarniškimi prostori.
Novi poslovni prostori

Novi pisarniški prostori. (Vir slike: sxc.hu)

Izbira poslovnih prostorov je zelo pomembna, saj bo neposredno vplivala tudi na uspeh vašega podjetja. Z izbiro napačne lokacije na primer lahko izgubite nekatere zaposlene ali stranke. Kar še bolj otežuje izbiro pisarniških prostorov pa je dejstvo, da jih morate izbrati glede na prihodnje in ne zgolj trenutne zahteve vašega podjetja.

Glede na to, da lahko dobite veliko bolj ugodno ponudbo, če poslovne prostore najamete za daljše časovno obdobje, morate zelo dobro razmisliti, kako se boste odločili.

1. Ali je dovolj prostora za rast mojega podjetja?

Ne smete razmišljati zgolj o trenutnih potrebah, temveč tudi o prihodnjih. Če nimate dovolj sredstev za najem večje pisarne, se poskušajte dogovoriti za podpis najemne pogodbe za krajši čas in vključite možnost najema sosednjih prostorov, za katere se imate prvi pravico pogajati.

2. Je lokacija primerna za moje zaposlene?

Pozanimajte se, kje živijo vaši zaposleni in ali je nova lokacija za njih primerna. Če se bodo morali vaši zaposleni voziti mnogo dlje, bo to nekatere prisililo v menjavo službe.

Preberite si tudi novico Pisarniški prostori, ki navdihujejo.

3. Je lokacija primerna za moje stranke?

Vsekakor morate pri menjavi poslovnih prostorov pomisliti tudi na stranke. Če se selite iz centra v predmestje, kjer so pisarne cenejše, razmislite, ali se vam to čisto zares izplača. In nikar si ne delajte utvar, da boste sestankovali preko telefona ali Skypa, nič ni boljšega od osebnega sestanka s stranko.

4. Ali pisarna pove to, kar želite?

Dobro premislite, kaj želite strankam sporočiti z novo lokacijo in opremo pisarne. Novi prostori ne predstavljajo samo novih toaletnih prostorov, temveč ljudem sporočajo, koliko denarja služite. Veliko podjetnikov vloži ogromno sredstev za luksuzne pisarne, kamor z veseljem povabijo svoje stranke. Takšen obisk pa lahko kaj hitro vzbudi dvome strank glede tega, ali morda za vaše storitve plačujejo preveč.

5. Obstajajo kakšni skriti stroški, ki jih moram upoštevati?

Preračunajte celotne stroške najema pisarne, prenove, selitve, čiščenja starih prostorov in vseh ostalih stroškov, ki morda niso tako očitni.

6. Kako je s parkiranjem?

Zelo pomembno je, da se pozanimate, kako je s parkiranjem na novi lokaciji – tako za vaše stranke kot tudi za zaposlene.

Dogovorite se za posebne ugodnosti za zaposlene in možnost potrjevanja parkirnih kartic za vaše stranke. Vse to vštejte v vaš proračun.

7. Ali so prostori dostopni tudi osebam na invalidskih vozičkih?

Še preden podpišete pogodbo, se pozanimajte, ali so novi pisarniški prostori dostopni tudi osebam na invalidskih vozičkih.

8. Sem pripravljen/a pisarno deliti?

Če delite pisarno še s kakšnim podjetjem, privarčujete pri najemnini, pa tudi pri stroških skupnih prostorov, kot so kuhinja, sejna soba in toaletni prostori.

9. Kaj se zgodi, če podjetje prodam pred iztekom pogodbe o najemu pisarniških prostorov?

Če je vaš načrt prodati startup podjetje, potem se prepričajte, da pogodba, ki jo podpišete, jasno določa odgovornosti lastnika podjetja.

10. Ali je cena najema zagotovljena?

Zadnja stvar, ki si jo želite je, da se ustalite v novi pisarni, potem pa lastnik vam znatno dvigne najemnino.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje