Novi podatki o družbenih omrežjih: kdo je v ospredju?

Pred nami je nova študija raziskovalnega podjetja ComScore. Katero družbeno omrežje je najbolj priljubljeno in katera starostna skupina ga najbolj "pridno" uporablja? Facebook ostaja velikan, a ga vse bolj uporabljajo starejše množice. Najstniki so pobegnili stran.
Novi podatki o družbenih omrežjih: kdo je v ospredju?

Snapchat uporablja skoraj vsak drugi mladostnik (Vir slike: YouTube).

Facebook se že nekaj časa ne more kosati z drugimi omrežji, vsaj, kar se tiče starosti uporabnikov. Le 16 odstotkov uporabnikov, starih od 18 do 24 let, ga uporablja, veliko več pa je interesa pri starejših starostnih skupinah. V starostnih skupini od 25 do 34 let lahko naštejemo 22 odstotkov uporabnikov, od 35 do 44 let 19 odstotkov, od 45 do 54 let 18 odstotkov, od 55 do 64 let 15 odstotkov in v starostni skupini nad 65 let 10 odstotkov.

Tako velike uporabe s strani starostnikov nima nobeno drugo družbeno omrežje – še najbolj se mu približa LinkedIn z 9 odstotki, ostala omrežja naštejejo največ 7 odstotkov uporabnikov, starejših od 65 let.

Slabše kot Facebook le še LinkedIn in Pinterest

Poglejmo spodleteli projekt Google Plus. Ta ima precej primerljive podatke kot Facebook. V najmlajši starostni skupini naštejemo enak odstotek uporabe (za primerjavo, nižji odstotek je zaslediti le še pri LinkedInu in Pinterestu, 14 oziroma 15 odstotkov), ima pa zato večje število uporabnikov v naslednjih dveh starostnih skupinah, torej v skupini od 25 do 34 in 35 in 44 let. Odstotek uporabe upade pri starostnih skupinah nad 55 let.

Med najstniki je najbolj priljubljen Snapchat, saj ga uporablja skoraj polovica mladostnikov. Na drugo mesto sta se uvrstila Vine in Tumblr z 28 odstotki uporabnikov starostne skupine od 18 do 24 let, sledi Instagram s 23 odstotki, ostala omrežja, kot so Twitter, Pinterest, LinkedIn, Google Plus in Facebook, kot že prej omenjeno, pa ne dosegajo niti 20 odstotkov v uporabi omenjene starostne skupine.

Snapchat ostaja hit med mladostniki

Snapchat je med raziskovanimi družbenimi omrežji zagotovo nekakšen fenomen. Večina uporabnikov je mlajših od 25 let, interes med starejšimi uporabniki pa intenzivno pade. Med tistimi, starimi od 25 do 34 let, je le 26 odstotkov uporabnikov, do 44 let je 13 odstotkov uporabnikov, do 54 let 10 odstotkov, do 64 let pa 6 odstotkov, med tem ko je med tistimi, starejšimi od 65 let le 1 odstotek uporabnikov.

Snapchat, ki živi od leta 2011, je leta 2013 prejel ponudbo s strani Facebooka, a je ponudbo zavrnil. Kljub neverjetni rasti števila, pa se Snapchat ne more pohvaliti z zaslužkom.

Katera omrežja so zanimiva starostnikom?

Medtem ko pa se Snapchat lahko pohvali z izjemnim zanimanjem med mladimi, pa si poglejmo še, katera omrežja so najbolj priljubljena med starostniki. Snapchat, kot omenjeno, uporablja zgolj 1 odstotek, nekoliko večja uporaba (4 odstotke) je pri Instagramu, 6-odstotno uporabo je zaslediti pri Tumblrju, 7 pri Pinterestu, Vineu, Twitterju in Google Plus, najvišji odstotek uporabe med tistimi, starejšimi od 65 let pa štejeta LinkedIn in Facebook.

Ne le starši, tudi stari starši

Trend uporabe med starostniki se bo zagotovo še nadaljeval, pričakovati pa je, da kljub številnim spremembam, ki jih je v zadnjih dneh napovedal Facebook, ne bo pritegnil najstnikov. Ti so že pred časom povedali, da jim Facebook ne predstavlja ciljnega omrežja, saj je tam preveč staršev. In kot kaže, tudi vse več starih staršev.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , ,