Novi podatki o družbenih omrežjih: kdo je v ospredju?

Pred nami je nova študija raziskovalnega podjetja ComScore. Katero družbeno omrežje je najbolj priljubljeno in katera starostna skupina ga najbolj "pridno" uporablja? Facebook ostaja velikan, a ga vse bolj uporabljajo starejše množice. Najstniki so pobegnili stran.
Novi podatki o družbenih omrežjih: kdo je v ospredju?

Snapchat uporablja skoraj vsak drugi mladostnik (Vir slike: YouTube).

Facebook se že nekaj časa ne more kosati z drugimi omrežji, vsaj, kar se tiče starosti uporabnikov. Le 16 odstotkov uporabnikov, starih od 18 do 24 let, ga uporablja, veliko več pa je interesa pri starejših starostnih skupinah. V starostnih skupini od 25 do 34 let lahko naštejemo 22 odstotkov uporabnikov, od 35 do 44 let 19 odstotkov, od 45 do 54 let 18 odstotkov, od 55 do 64 let 15 odstotkov in v starostni skupini nad 65 let 10 odstotkov.

Tako velike uporabe s strani starostnikov nima nobeno drugo družbeno omrežje – še najbolj se mu približa LinkedIn z 9 odstotki, ostala omrežja naštejejo največ 7 odstotkov uporabnikov, starejših od 65 let.

Slabše kot Facebook le še LinkedIn in Pinterest

Poglejmo spodleteli projekt Google Plus. Ta ima precej primerljive podatke kot Facebook. V najmlajši starostni skupini naštejemo enak odstotek uporabe (za primerjavo, nižji odstotek je zaslediti le še pri LinkedInu in Pinterestu, 14 oziroma 15 odstotkov), ima pa zato večje število uporabnikov v naslednjih dveh starostnih skupinah, torej v skupini od 25 do 34 in 35 in 44 let. Odstotek uporabe upade pri starostnih skupinah nad 55 let.

Med najstniki je najbolj priljubljen Snapchat, saj ga uporablja skoraj polovica mladostnikov. Na drugo mesto sta se uvrstila Vine in Tumblr z 28 odstotki uporabnikov starostne skupine od 18 do 24 let, sledi Instagram s 23 odstotki, ostala omrežja, kot so Twitter, Pinterest, LinkedIn, Google Plus in Facebook, kot že prej omenjeno, pa ne dosegajo niti 20 odstotkov v uporabi omenjene starostne skupine.

Snapchat ostaja hit med mladostniki

Snapchat je med raziskovanimi družbenimi omrežji zagotovo nekakšen fenomen. Večina uporabnikov je mlajših od 25 let, interes med starejšimi uporabniki pa intenzivno pade. Med tistimi, starimi od 25 do 34 let, je le 26 odstotkov uporabnikov, do 44 let je 13 odstotkov uporabnikov, do 54 let 10 odstotkov, do 64 let pa 6 odstotkov, med tem ko je med tistimi, starejšimi od 65 let le 1 odstotek uporabnikov.

Snapchat, ki živi od leta 2011, je leta 2013 prejel ponudbo s strani Facebooka, a je ponudbo zavrnil. Kljub neverjetni rasti števila, pa se Snapchat ne more pohvaliti z zaslužkom.

Katera omrežja so zanimiva starostnikom?

Medtem ko pa se Snapchat lahko pohvali z izjemnim zanimanjem med mladimi, pa si poglejmo še, katera omrežja so najbolj priljubljena med starostniki. Snapchat, kot omenjeno, uporablja zgolj 1 odstotek, nekoliko večja uporaba (4 odstotke) je pri Instagramu, 6-odstotno uporabo je zaslediti pri Tumblrju, 7 pri Pinterestu, Vineu, Twitterju in Google Plus, najvišji odstotek uporabe med tistimi, starejšimi od 65 let pa štejeta LinkedIn in Facebook.

Ne le starši, tudi stari starši

Trend uporabe med starostniki se bo zagotovo še nadaljeval, pričakovati pa je, da kljub številnim spremembam, ki jih je v zadnjih dneh napovedal Facebook, ne bo pritegnil najstnikov. Ti so že pred časom povedali, da jim Facebook ne predstavlja ciljnega omrežja, saj je tam preveč staršev. In kot kaže, tudi vse več starih staršev.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje