Novi podatki o družbenih omrežjih: kdo je v ospredju?

Avtor Maruša Žibert — 31.03.2015
Komentiraj!
Pred nami je nova študija raziskovalnega podjetja ComScore. Katero družbeno omrežje je najbolj priljubljeno in katera starostna skupina ga najbolj "pridno" uporablja? Facebook ostaja velikan, a ga vse bolj uporabljajo starejše množice. Najstniki so pobegnili stran.
Novi podatki o družbenih omrežjih: kdo je v ospredju?

Snapchat uporablja skoraj vsak drugi mladostnik (Vir slike: YouTube).

Facebook se že nekaj časa ne more kosati z drugimi omrežji, vsaj, kar se tiče starosti uporabnikov. Le 16 odstotkov uporabnikov, starih od 18 do 24 let, ga uporablja, veliko več pa je interesa pri starejših starostnih skupinah. V starostnih skupini od 25 do 34 let lahko naštejemo 22 odstotkov uporabnikov, od 35 do 44 let 19 odstotkov, od 45 do 54 let 18 odstotkov, od 55 do 64 let 15 odstotkov in v starostni skupini nad 65 let 10 odstotkov.

Tako velike uporabe s strani starostnikov nima nobeno drugo družbeno omrežje – še najbolj se mu približa LinkedIn z 9 odstotki, ostala omrežja naštejejo največ 7 odstotkov uporabnikov, starejših od 65 let.

Slabše kot Facebook le še LinkedIn in Pinterest

Poglejmo spodleteli projekt Google Plus. Ta ima precej primerljive podatke kot Facebook. V najmlajši starostni skupini naštejemo enak odstotek uporabe (za primerjavo, nižji odstotek je zaslediti le še pri LinkedInu in Pinterestu, 14 oziroma 15 odstotkov), ima pa zato večje število uporabnikov v naslednjih dveh starostnih skupinah, torej v skupini od 25 do 34 in 35 in 44 let. Odstotek uporabe upade pri starostnih skupinah nad 55 let.

Med najstniki je najbolj priljubljen Snapchat, saj ga uporablja skoraj polovica mladostnikov. Na drugo mesto sta se uvrstila Vine in Tumblr z 28 odstotki uporabnikov starostne skupine od 18 do 24 let, sledi Instagram s 23 odstotki, ostala omrežja, kot so Twitter, Pinterest, LinkedIn, Google Plus in Facebook, kot že prej omenjeno, pa ne dosegajo niti 20 odstotkov v uporabi omenjene starostne skupine.

Snapchat ostaja hit med mladostniki

Snapchat je med raziskovanimi družbenimi omrežji zagotovo nekakšen fenomen. Večina uporabnikov je mlajših od 25 let, interes med starejšimi uporabniki pa intenzivno pade. Med tistimi, starimi od 25 do 34 let, je le 26 odstotkov uporabnikov, do 44 let je 13 odstotkov uporabnikov, do 54 let 10 odstotkov, do 64 let pa 6 odstotkov, med tem ko je med tistimi, starejšimi od 65 let le 1 odstotek uporabnikov.

Snapchat, ki živi od leta 2011, je leta 2013 prejel ponudbo s strani Facebooka, a je ponudbo zavrnil. Kljub neverjetni rasti števila, pa se Snapchat ne more pohvaliti z zaslužkom.

Katera omrežja so zanimiva starostnikom?

Medtem ko pa se Snapchat lahko pohvali z izjemnim zanimanjem med mladimi, pa si poglejmo še, katera omrežja so najbolj priljubljena med starostniki. Snapchat, kot omenjeno, uporablja zgolj 1 odstotek, nekoliko večja uporaba (4 odstotke) je pri Instagramu, 6-odstotno uporabo je zaslediti pri Tumblrju, 7 pri Pinterestu, Vineu, Twitterju in Google Plus, najvišji odstotek uporabe med tistimi, starejšimi od 65 let pa štejeta LinkedIn in Facebook.

Ne le starši, tudi stari starši

Trend uporabe med starostniki se bo zagotovo še nadaljeval, pričakovati pa je, da kljub številnim spremembam, ki jih je v zadnjih dneh napovedal Facebook, ne bo pritegnil najstnikov. Ti so že pred časom povedali, da jim Facebook ne predstavlja ciljnega omrežja, saj je tam preveč staršev. In kot kaže, tudi vse več starih staršev.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice