NOVO KOMUNIKACIJSKO POLJE MED OGLAŠEVALCI IN UPORABNIKI

Avtor — 18.02.2008
Družba Sinhro d.o.o., redni član Tehnološkega parka Ljubljana, je lansirala novo storitev Mooble, s katero v Slovenijo prinaša nov komunikacijski kanal tako za oglaševalce kot tudi za uporabnike mobilnih telefonov.
NOVO KOMUNIKACIJSKO POLJE MED OGLAŠEVALCI IN UPORABNIKI

Konkurenca med oglaševalskimi mrežami se zaostruje

Storitev Mooble omogoča, da oglaševalci z
oglasnim sporočilom nagovarjajo zgolj zainteresirane uporabnike. Uporabniki
mobilnih telefonov sami lahko vplivajo na oglaševalske vsebine in so za prejem
oglasnega sporočila tudi neposredno nagrajeni. Storitev Mooble je uporabniku
prijazna in enostavna za uporabo. Posameznik postane uporabnik storitve Mooble
preko spletne strani www.mooble.si ali lastnega
mobilnega telefona.

Za vsako prejeto oglasno
sporočilo je uporabnik mobilnega telefona stimulativno nagrajen v obliki
dobroimetja, ki ga lahko koristi za različne storitve ali produkte. Pred
vstopom v mobilno skupnost uporabnik z odgovori na nekaj vprašanj vpliva na
vsebino prejetih mobilnih oglasov. Oglaševalci pa imajo možnost vzpostavitve
poglobljenega, vzajemnega odnosa s ciljno publiko. Storitev Mooble dodatno
vpeljuje možnost dialoga kot nadgradnjo klasične, enosmerne komunikacije.

Družba Sinhro d.o.o.,
redni član Tehnološkega parka, je tako našla tržno nišo na področju trženja z
razvojem lastne inovativne programske rešitve, spletne in mobilne aplikacije.
Igor Andrenšek, direktor podjetja Sinhro d.o.o., ob lansiranju storitve Mooble
ne skriva obetavnih načrtov: »S storitvijo Mooble prinašamo tako oglaševalcem
kot tudi uporabnikom prednosti, o katerih smo do nedavnega lahko le
razmišljali. Učinkovitost, ki jo omogoča mobilno oglaševanje, želimo ponuditi
na najvišjem nivoju.«

Na področju mobilnega
tržnega komuniciranja v Sloveniji se torej odpira nova priložnost, za uvedbo
novega komunikacijskega polja med oglaševalci in uporabniki. Obema stranema
storitev Mooble ponuja interakcijo na podlagi obojestranske koristi.