NOVO KOMUNIKACIJSKO POLJE MED OGLAŠEVALCI IN UPORABNIKI

Družba Sinhro d.o.o., redni član Tehnološkega parka Ljubljana, je lansirala novo storitev Mooble, s katero v Slovenijo prinaša nov komunikacijski kanal tako za oglaševalce kot tudi za uporabnike mobilnih telefonov.
NOVO KOMUNIKACIJSKO POLJE MED OGLAŠEVALCI IN UPORABNIKI

Konkurenca med oglaševalskimi mrežami se zaostruje

Storitev Mooble omogoča, da oglaševalci z
oglasnim sporočilom nagovarjajo zgolj zainteresirane uporabnike. Uporabniki
mobilnih telefonov sami lahko vplivajo na oglaševalske vsebine in so za prejem
oglasnega sporočila tudi neposredno nagrajeni. Storitev Mooble je uporabniku
prijazna in enostavna za uporabo. Posameznik postane uporabnik storitve Mooble
preko spletne strani www.mooble.si ali lastnega
mobilnega telefona.

Za vsako prejeto oglasno
sporočilo je uporabnik mobilnega telefona stimulativno nagrajen v obliki
dobroimetja, ki ga lahko koristi za različne storitve ali produkte. Pred
vstopom v mobilno skupnost uporabnik z odgovori na nekaj vprašanj vpliva na
vsebino prejetih mobilnih oglasov. Oglaševalci pa imajo možnost vzpostavitve
poglobljenega, vzajemnega odnosa s ciljno publiko. Storitev Mooble dodatno
vpeljuje možnost dialoga kot nadgradnjo klasične, enosmerne komunikacije.

Družba Sinhro d.o.o.,
redni član Tehnološkega parka, je tako našla tržno nišo na področju trženja z
razvojem lastne inovativne programske rešitve, spletne in mobilne aplikacije.
Igor Andrenšek, direktor podjetja Sinhro d.o.o., ob lansiranju storitve Mooble
ne skriva obetavnih načrtov: »S storitvijo Mooble prinašamo tako oglaševalcem
kot tudi uporabnikom prednosti, o katerih smo do nedavnega lahko le
razmišljali. Učinkovitost, ki jo omogoča mobilno oglaševanje, želimo ponuditi
na najvišjem nivoju.«

Na področju mobilnega
tržnega komuniciranja v Sloveniji se torej odpira nova priložnost, za uvedbo
novega komunikacijskega polja med oglaševalci in uporabniki. Obema stranema
storitev Mooble ponuja interakcijo na podlagi obojestranske koristi.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje