NOVO KOMUNIKACIJSKO POLJE MED OGLAŠEVALCI IN UPORABNIKI

Avtor Matej Merljak — 18.02.2008
Komentiraj!
Družba Sinhro d.o.o., redni član Tehnološkega parka Ljubljana, je lansirala novo storitev Mooble, s katero v Slovenijo prinaša nov komunikacijski kanal tako za oglaševalce kot tudi za uporabnike mobilnih telefonov.
NOVO KOMUNIKACIJSKO POLJE MED OGLAŠEVALCI IN UPORABNIKI

Konkurenca med oglaševalskimi mrežami se zaostruje

Storitev Mooble omogoča, da oglaševalci z oglasnim sporočilom nagovarjajo zgolj zainteresirane uporabnike. Uporabniki mobilnih telefonov sami lahko vplivajo na oglaševalske vsebine in so za prejem oglasnega sporočila tudi neposredno nagrajeni. Storitev Mooble je uporabniku prijazna in enostavna za uporabo. Posameznik postane uporabnik storitve Mooble preko spletne strani www.mooble.si ali lastnega mobilnega telefona.

Za vsako prejeto oglasno sporočilo je uporabnik mobilnega telefona stimulativno nagrajen v obliki dobroimetja, ki ga lahko koristi za različne storitve ali produkte. Pred vstopom v mobilno skupnost uporabnik z odgovori na nekaj vprašanj vpliva na vsebino prejetih mobilnih oglasov. Oglaševalci pa imajo možnost vzpostavitve poglobljenega, vzajemnega odnosa s ciljno publiko. Storitev Mooble dodatno vpeljuje možnost dialoga kot nadgradnjo klasične, enosmerne komunikacije.

Družba Sinhro d.o.o., redni član Tehnološkega parka, je tako našla tržno nišo na področju trženja z razvojem lastne inovativne programske rešitve, spletne in mobilne aplikacije. Igor Andrenšek, direktor podjetja Sinhro d.o.o., ob lansiranju storitve Mooble ne skriva obetavnih načrtov: »S storitvijo Mooble prinašamo tako oglaševalcem kot tudi uporabnikom prednosti, o katerih smo do nedavnega lahko le razmišljali. Učinkovitost, ki jo omogoča mobilno oglaševanje, želimo ponuditi na najvišjem nivoju.«

Na področju mobilnega tržnega komuniciranja v Sloveniji se torej odpira nova priložnost, za uvedbo novega komunikacijskega polja med oglaševalci in uporabniki. Obema stranema storitev Mooble ponuja interakcijo na podlagi obojestranske koristi.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!