Novo na CD-ju! Zaključne knjižbe, izkazi in poročila od A do Ž

Predstavljamo vam novo zgoščenko, ki vam bo v veliko pomoč pri izdelavi letnega poročila in zaključku poslovnega leta. Z njo ne izgubljate časa z branjem, ampak jo uporabite med izvajanjem rednih delovnih nalog!
Novo na CD-ju! Zaključne knjižbe, izkazi in poročila od A do Ž

Praktični priročnik Zaključne knjižbe, izkazi in poročila od A do Ž je novost, ki so jo pri založbi Verlag Dashöfer sestavili s priznanim avtorskim kolektivom.

Priročnik Zaključne knjižbe, izkazi in poročila od A do Ž vas bo do brezhibnega letnega poročila in zaključka poslovnega leta pripeljal v naslednjih korakih:

  • Najprej se boste seznanili s pravno podlago, postopki in davčnim komentarjem konkretnih primerov knjiženj.
  • V drugem delu boste v 50 prilagodljivih tabelah v Excelu našli prikaz izdelave izkazov in pojasnitve obveznosti poročanja.
  • S 60 kontrolniki boste preverili izdelavo bilance in preprečili napake. Opozorjeni boste, čemu morate posvetiti še posebno pozornost.
  • V skladu z različnimi željami (upnikov, lastnikov, dolžnikov, direktorjev) boste znali na podlagi računovodskih informacij ustvariti sliko stanja in trendov vašega podjetja.

 

Še nekaj! Na podlagi številčnega primera in podatkov na kontih boste znali narediti izkaz denarnih tokov, kar pride v poštev predvsem za podjetja, ki niso zavezana reviziji, pa od njih tako zahteva banka.

Kot bonus boste hkrati prejeli tudi 37 (ne)zastavljenih vprašanj iz prakse, na katere odgovarja pooblaščena revizorka Silva Koritnik Rakela. Med njimi je tudi nekaj tistih, ki si jih računovodje ne zastavijo, pa bi si jih morali.

Priročnik je namenjen tistim, ki želijo pripraviti informativno poročilo, in tudi vsem revizijskim zavezancem.

 

Vir: Verlag Dashöfer, februar 2011

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje