Novosti pri YouTube

YouTube Remixer in Mobile sta razumljiv korak.
Prihodek YouTube: 15 milijonov $ na leto ali na mesec?

15 mlijonv $ letnih ali mesečnih prihodkov?

Remixer je funkcija, ki bo omogočila oblikovanje videa na sami strani, do sedaj pa so bolj kreativni potrebovali posebne programe, večinoma nameščene na svojem računalniku. Program bo zahtevnejšega uporabnika pustil hladnega, saj sta oblika in uporaba sila preprosti. Funkcija je podprta s programom Adobe Premiere Express in podpira vstavljanje grafik, teksta, zvoka in še marsičesa drugega. Novost zelo spominja na Photobucket-ov Remix tool, ki ga člani MySpace zelo dobro poznajo.

Druga novost se nanaša na mobilno telefonijo in se imenuje YouTube Mobile. Do najljubših video izsekov boste lahko dostopali prek vašega prenosnega telefona, za ogled pa potrebujete zmogljivejši telefon. Priporočam tudi velik zaslon, saj je ob nasprotnem muka prevelika.

Vir: CrunchGear in TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje