Obiskovalec vaše spletne strani je raztresen egoist

Avtor Domovanje.com — 13.08.2012
Komentiraj!
Ljudje se na spletu vedemo drugače kot na primer pri branju knjige. Ne beremo zavoljo branja samega, ampak smo ciljno usmerjeni in nepotrpežljivi. Hitro zapustimo spletno stran, ki nas ne prepriča, in se odpravimo h konkurenci. Kako poskrbeti, da se to ne bo zgodilo na vaši spletni strani?
Obiskovalec vaše spletne strani je raztresen egoist

Uporabniki spleta smo egoisti. Spletne strani obiskujemo, ker iščemo nekaj zase, pa naj bo to informacija, ponudba ali pomoč. (Vir slike: Domovanje d.o.o.)

Osredotočite se nanj, ne nase

Uporabniki spleta smo egoisti. Spletne strani obiskujemo, ker iščemo nekaj zase, pa naj bo to informacija, ponudba ali pomoč. Pri pisanju besedil se skušajte vživeti v obiskovalca in ga nagovorite. Besedila o tem, kako je vaše podjetje najboljše, rešitev najnovejša in ekipa najstrokovnejša, zamenjajte s takimi, ki povedo, kako bo vaša rešitev olajšala življenje bralcu in kako mu bo vaša ekipa pomagala pri tem.

Spodbudite ga k akciji

Večina nas splet uporablja tako, da imamo hkrati odprtih več zavihkov, vmes pogledamo še e-pošto ali pa se pogovarjamo s sodelavcem. Zato je naša pozornost razpršena. Če želimo, da bo raztresen obiskovalec izpolnil cilj strani, na primer oddal povpraševanje, ga moramo pri tem voditi. Zato uporabite pozive k akciji. Izrazi, kot so pošljite povpraševanje, naročite se na e-novice ali pokličite nas, močno vplivajo na stopnjo konverzije (delež obiskovalcev, ki izpolnijo cilj strani).

Prihranite njegov čas

Čas vašega obiskovalca je dragocen. Zato poskrbite, da bo karseda hitro našel vsebine, ki ga zanimajo. Postavke v menijih poimenujte jasno in nedvoumno. Vaši kontaktni podatki naj bodo dostopni z vsake podstrani. Najbolje bo, da jih umestite v glavo strani ali desni stolpec. Enako velja za gumb, ki vodi do obrazca za povpraševanje.

Privabite ga na spletno stran

Dobre spletne strani svoje obiskanosti ne prepuščajo naključju. Razmislite, kako se vedejo vaši obiskovalci. Če ponudbo, kot je vaša, iščejo s pomočjo Googla, izberite Google oglaševanje in optimizacijo za iskalnike. Če želite, da se vračajo na stran, jih spomnite nase z e-novicami.

Dvojec za podjetne: brezplačna izdelava spletne strani in druge ugodnosti

Zdaj imate priložnost, da si zagotovite brezplačno izdelavo spletne strani ali pa popust pri Google oglaševanju oziroma e-poštnem marketingu. Izkoristite akcijo Dvojec za podjetne, ki je namenjena prav mladim podjetnikom. Za več informacij obiščite Dvojec.si >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!