Oblike ponovnega trženja in kako ga nastavimo

Avtor — 19.02.2015
V prejšnjem prispevku smo spoznali razloge, zakaj v trženjske strategije vključiti to učinkovito metodo pospeševanja prodaje. Tokrat se bomo poglobili v načine ponovnega trženja z Googlom in kako ga nastaviti v treh korakih.
Oblike ponovnega trženja in kako ga nastavimo

Oblike ponovnega trženja in kako ga nastavimo (Vir slike:Bigstockphoto.com)

Oblike ponovnega trženja z Googlom

Obiskovalce naših spletnih strani in uporabnike mobilnih aplikacij lahko ponovno povabimo na različne načine:

  • Standardno ponovno trženje – obiskovalcem, ki so že obiskali našo spletno stran, prikazujemo oglase, medtem ko brskajo po drugih spletnih straneh in ko uporabljajo aplikacije Googlovega prikaznega omrežja;
  • Dinamično ponovno trženje – obiskovalcem, ki so že obiskali našo spletno stran, prikazujemo oglase za tiste izdelke ali storitve, ki so si jih ogledali na naši spletni strani;
  • Ponovno trženje za aplikacije za mobilne naprave – uporabnikom aplikacij ali spletne strani za mobilne naprave prikazujemo oglase, ko uporabljajo druge aplikacije za mobilne naprave ali brskajo po drugih spletnih straneh za mobilne naprave;
  • Seznami za ponovno trženje za oglase v iskalnem omrežju – obiskovalcem, ki so že obiskali našo spletno stran, prikazujemo oglase, ko o izdelkih ali storitvah informacije iščejo na google.si potem, ko so zapustili vašo spletno stran;
  • Ponovno trženje video oglasov – uporabnikom, ki so imeli interakcije z vašimi YouTube videi ali YouTube kanalom, prikazujete oglase, ko brskajo po spletni strani YouTube ali aplikacijah prikaznega omrežja.

Kaj je ponovno trženje?

Kako nastavimo ponovno trženje v Googlovem oglaševalskem programu AdWords?

Ponovno trženje v programu AdWords nastavimo v treh korakih.

  • Koda za ponovno trženje na spletno stran – najprej je treba na vse podstrani vaše spletne strani dodati del kode, ki ga dobimo v programu AdWords. Če ima vaša spletna stran isto nogo na vseh podstraneh, del kode umestite samo v nogo;
  • Seznami za ponovno trženje – ustvarite enega ali več seznamov za vsako izmed podstrani na spletni strani; z oglasi lahko zasledujete na primer tiste obiskovalce, ki so si ogledali podstran z vašim novim izdelkom; delček kode omogoči programu AdWords, da shrani te obiskovalce oz. ID piškotka v seznam »Nov izdelek«;
  • Oglasne kampanje za ponovno trženje, ki uporabljajo sezname – ustvarite oglasno kampanjo z oglasi z določenim prodajnim sporočilom za ta izdelek, ki se bodo prikazovali samo obiskovalcem na seznamu »Nov izdelek«, medtem ko bodo brskali po drugih spletnih straneh.

Za nastavitev dinamičnega ponovnega trženja so potrebni še dodatni koraki, toda so oglasne kampanje lahko še učinkovitejše.

Remarketing zahteva kar nekaj načrtovanja, oblikovanja oglasov in raznih nastavitev, toda na dolgi rok se časovna in stroškovna investicija v tovrstno oglaševanje vsekakor izplačata. V naslednjem prispevku bom podala nekaj nasvetov za ustvarjanje vaše remarketing oglasne kampanje, da bo vaš začetek s ponovnim trženjem enostavnejši. 

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!
Datum: 3. 11. od 17:00 do 19:30
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Google oglaševanje je lahko za mnoga podjetja odločilni faktor za povečanje prodaje in uspešnosti. Vedno več podjetij, predvsem spletnih trgovcev, uporablja spletno oglaševanje. Kako pa je z lokalnimi podjetji? Oglejmo si, kako najuspešneje oglaševati lokalna podjetja. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (ang. Call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klic vašega podjetja. Takšen način oglaševanja je primeren, če se ukvarjate s storitvenimi dejavnostmi in za realizacijo posla potrebujete stik s stranko. Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

Google že več let dela na tem, da bi izboljšal uporabniško izkušnjo tistim uporabnikom interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS sporočila! Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če se poslužujete oglaševanja na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

V začetku maja je, kot strela z jasnega, prišla odlična novica, da lahko sedaj tudi v Sloveniji spletne oglase na Googlu začnemo ciljati na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

[Early Bird] Google Adwords po nižji ceni le še teden dni

[Early Bird] Google Adwords po nižji ceni le še teden dni

Verjetno sedaj že veste, da skorajda vsako spletno podjetje v Sloveniji oglašuje na spletu. Eden izmed ključnih kanalov je Googlova oglaševalska mreža. O tem, kakšne so možnosti, bomo govorili na delavnici, ki jo bo vodil Marko Penko. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Novi oglaševalci pogosto delajo napako, ko ustvarijo eno oglasno kampanjo z enim samim oglasom, nekaj splošnimi ključnimi besedami in močno omejenim proračunom. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje