Oblike ponovnega trženja in kako ga nastavimo

V prejšnjem prispevku smo spoznali razloge, zakaj v trženjske strategije vključiti to učinkovito metodo pospeševanja prodaje. Tokrat se bomo poglobili v načine ponovnega trženja z Googlom in kako ga nastaviti v treh korakih.
Oblike ponovnega trženja in kako ga nastavimo

Oblike ponovnega trženja in kako ga nastavimo (Vir slike:Bigstockphoto.com)

Oblike ponovnega trženja z Googlom

Obiskovalce naših spletnih strani in uporabnike mobilnih aplikacij lahko ponovno povabimo na različne načine:

  • Standardno ponovno trženje – obiskovalcem, ki so že obiskali našo spletno stran, prikazujemo oglase, medtem ko brskajo po drugih spletnih straneh in ko uporabljajo aplikacije Googlovega prikaznega omrežja;
  • Dinamično ponovno trženje – obiskovalcem, ki so že obiskali našo spletno stran, prikazujemo oglase za tiste izdelke ali storitve, ki so si jih ogledali na naši spletni strani;
  • Ponovno trženje za aplikacije za mobilne naprave – uporabnikom aplikacij ali spletne strani za mobilne naprave prikazujemo oglase, ko uporabljajo druge aplikacije za mobilne naprave ali brskajo po drugih spletnih straneh za mobilne naprave;
  • Seznami za ponovno trženje za oglase v iskalnem omrežju – obiskovalcem, ki so že obiskali našo spletno stran, prikazujemo oglase, ko o izdelkih ali storitvah informacije iščejo na google.si potem, ko so zapustili vašo spletno stran;
  • Ponovno trženje video oglasov – uporabnikom, ki so imeli interakcije z vašimi YouTube videi ali YouTube kanalom, prikazujete oglase, ko brskajo po spletni strani YouTube ali aplikacijah prikaznega omrežja.

Kaj je ponovno trženje?

Kako nastavimo ponovno trženje v Googlovem oglaševalskem programu AdWords?

Ponovno trženje v programu AdWords nastavimo v treh korakih.

  • Koda za ponovno trženje na spletno stran – najprej je treba na vse podstrani vaše spletne strani dodati del kode, ki ga dobimo v programu AdWords. Če ima vaša spletna stran isto nogo na vseh podstraneh, del kode umestite samo v nogo;
  • Seznami za ponovno trženje – ustvarite enega ali več seznamov za vsako izmed podstrani na spletni strani; z oglasi lahko zasledujete na primer tiste obiskovalce, ki so si ogledali podstran z vašim novim izdelkom; delček kode omogoči programu AdWords, da shrani te obiskovalce oz. ID piškotka v seznam »Nov izdelek«;
  • Oglasne kampanje za ponovno trženje, ki uporabljajo sezname – ustvarite oglasno kampanjo z oglasi z določenim prodajnim sporočilom za ta izdelek, ki se bodo prikazovali samo obiskovalcem na seznamu »Nov izdelek«, medtem ko bodo brskali po drugih spletnih straneh.

Za nastavitev dinamičnega ponovnega trženja so potrebni še dodatni koraki, toda so oglasne kampanje lahko še učinkovitejše.

Remarketing zahteva kar nekaj načrtovanja, oblikovanja oglasov in raznih nastavitev, toda na dolgi rok se časovna in stroškovna investicija v tovrstno oglaševanje vsekakor izplačata. V naslednjem prispevku bom podala nekaj nasvetov za ustvarjanje vaše remarketing oglasne kampanje, da bo vaš začetek s ponovnim trženjem enostavnejši. 

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!
Datum: 3. 11. od 17:00 do 19:30
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Google oglaševanje je lahko za mnoga podjetja odločilni faktor za povečanje prodaje in uspešnosti. Vedno več podjetij, predvsem spletnih trgovcev, uporablja spletno oglaševanje. Kako pa je z lokalnimi podjetji? Oglejmo si, kako najuspešneje oglaševati lokalna podjetja. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (ang. Call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klic vašega podjetja. Takšen način oglaševanja je primeren, če se ukvarjate s storitvenimi dejavnostmi in za realizacijo posla potrebujete stik s stranko. Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

Google že več let dela na tem, da bi izboljšal uporabniško izkušnjo tistim uporabnikom interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS sporočila! Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če se poslužujete oglaševanja na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

V začetku maja je, kot strela z jasnega, prišla odlična novica, da lahko sedaj tudi v Sloveniji spletne oglase na Googlu začnemo ciljati na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Novi oglaševalci pogosto delajo napako, ko ustvarijo eno oglasno kampanjo z enim samim oglasom, nekaj splošnimi ključnimi besedami in močno omejenim proračunom. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje