Oblike ponovnega trženja in kako ga nastavimo

Avtor Manca Korelc — 19.02.2015
Komentiraj!
V prejšnjem prispevku smo spoznali razloge, zakaj v trženjske strategije vključiti to učinkovito metodo pospeševanja prodaje. Tokrat se bomo poglobili v načine ponovnega trženja z Googlom in kako ga nastaviti v treh korakih.
Oblike ponovnega trženja in kako ga nastavimo

Oblike ponovnega trženja in kako ga nastavimo (Vir slike:Bigstockphoto.com)

Oblike ponovnega trženja z Googlom

Obiskovalce naših spletnih strani in uporabnike mobilnih aplikacij lahko ponovno povabimo na različne načine:

  • Standardno ponovno trženje – obiskovalcem, ki so že obiskali našo spletno stran, prikazujemo oglase, medtem ko brskajo po drugih spletnih straneh in ko uporabljajo aplikacije Googlovega prikaznega omrežja;
  • Dinamično ponovno trženje – obiskovalcem, ki so že obiskali našo spletno stran, prikazujemo oglase za tiste izdelke ali storitve, ki so si jih ogledali na naši spletni strani;
  • Ponovno trženje za aplikacije za mobilne naprave – uporabnikom aplikacij ali spletne strani za mobilne naprave prikazujemo oglase, ko uporabljajo druge aplikacije za mobilne naprave ali brskajo po drugih spletnih straneh za mobilne naprave;
  • Seznami za ponovno trženje za oglase v iskalnem omrežju - obiskovalcem, ki so že obiskali našo spletno stran, prikazujemo oglase, ko o izdelkih ali storitvah informacije iščejo na google.si potem, ko so zapustili vašo spletno stran;
  • Ponovno trženje video oglasov – uporabnikom, ki so imeli interakcije z vašimi YouTube videi ali YouTube kanalom, prikazujete oglase, ko brskajo po spletni strani YouTube ali aplikacijah prikaznega omrežja.

Kaj je ponovno trženje?

Kako nastavimo ponovno trženje v Googlovem oglaševalskem programu AdWords?

Ponovno trženje v programu AdWords nastavimo v treh korakih.

  • Koda za ponovno trženje na spletno stran – najprej je treba na vse podstrani vaše spletne strani dodati del kode, ki ga dobimo v programu AdWords. Če ima vaša spletna stran isto nogo na vseh podstraneh, del kode umestite samo v nogo;
  • Seznami za ponovno trženje – ustvarite enega ali več seznamov za vsako izmed podstrani na spletni strani; z oglasi lahko zasledujete na primer tiste obiskovalce, ki so si ogledali podstran z vašim novim izdelkom; delček kode omogoči programu AdWords, da shrani te obiskovalce oz. ID piškotka v seznam »Nov izdelek«;
  • Oglasne kampanje za ponovno trženje, ki uporabljajo sezname – ustvarite oglasno kampanjo z oglasi z določenim prodajnim sporočilom za ta izdelek, ki se bodo prikazovali samo obiskovalcem na seznamu »Nov izdelek«, medtem ko bodo brskali po drugih spletnih straneh.

Za nastavitev dinamičnega ponovnega trženja so potrebni še dodatni koraki, toda so oglasne kampanje lahko še učinkovitejše.

Remarketing zahteva kar nekaj načrtovanja, oblikovanja oglasov in raznih nastavitev, toda na dolgi rok se časovna in stroškovna investicija v tovrstno oglaševanje vsekakor izplačata. V naslednjem prispevku bom podala nekaj nasvetov za ustvarjanje vaše remarketing oglasne kampanje, da bo vaš začetek s ponovnim trženjem enostavnejši. 

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!
Datum: 3. 11. od 17:00 do 19:30
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice