Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite?
Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Če bo prejemnik vašega newslettra prejel sporočilo, ki prinaša vrednost zanj, se poveča možnost, da bo prejemnik nekaj storil na podlagi prejetega in prebranega sporočila (Vir slike: Pixabay).

Če ste vpeti v marketinški svet, potem veste, kako veliko težo imajo persone. Tudi pri email marketingu ni prav nič drugače. Zato ustvarite persono, torej osebo, ki predstavlja večino vaših prejemnikov. V mislih jo imejte vedno, ko pripravljate newsletter. V pomoč vam bo tudi okence, s katerim se obiskovalci vaše spletne strani naročijo nanj, saj lahko že v njem segmentirate vprašanja in tako ustvarite podobo obiskovalca.

Nujna vprašanja, ki jih morate zastaviti

Povprašajte jih, kako pogosto si želijo prejemati elektronska sporočila. Ga želijo prejemati vsak dan, teden ali zgolj mesečno? Katere teme jih zanimajo in kakšen format jim je ljubši. Je to video, oblika infografike ali tekst?

Sporočilo, ki prejemniku nekaj pomeni, ima vrednost zanj, poveča možnost, da bo prejemnik nekaj storil na podlagi prejetega in prebranega sporočila. Zato nujno umestite klic k akciji (ang. call to action).

Če oklevate nad mislijo o pošiljanju newsletterov, vas bo morda to prepričalo: ena od petih taktik, ki se jo bodo posluževali marketingaši v prihodnjem letu, je tudi email marketing. Ta je nadvse pomemben za uspešen vsebinski marketing, so prepričani.

Ne količina, ampak kakovost

Če imate ustvarjeno bazo prejemnikov, se raje kot na količino kontaktov usmerite na kakovostne kontakte. Če nekdo na primer ne odpre vašega sporočila šest mesecev, mu pošljite prilagojeno sporočilo in mu ponudite posebno akcijo. Morda čaka prav na njo. Mnoge prepriča to.

Dosežite pričakovanja svojih naročnikov

Email in vsebina sta še vedno povezana, a morata biti tako usklajena, da dosežeta pričakovanja vaših naročnikov. Zato seznam naročnikov segmentirajte na podlagi person in želja, temu primerno oblikujte sporočila, seznam pa naj bo čim bolj vitek. Tako boste svojim naročnikom dostavili pravo vrednost.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Koncept ustvarjanja strank morda zveni malce čudno. Mar jih ne najdemo? Odgovor je ja in ne. Čeprav je težko nekoga, ki nima interesa kupiti vaš izdelek, prepričati v nakup, pa lahko z dobrim prodajnim lijakom oblikujete oboževalce iz ljudi, ki še nikoli niso slišali za vas. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje