Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko

Avtor Maja Borštnik — 08.10.2015
Komentiraj!
Odločitve potrošnikov so v veliki meri odvisne od blagovnih znamk in od stopnje zaupanja, ki ga določena blagovna znamka predstavlja. Vsako resno podjetje mora zato že od samih začetkov težiti k temu, da razvije prepoznavno blagovno znamko.
Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko

Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko (Vir slike: Pixabay.com)

Z registracijo blagovne znamke podjetje pridobi izključno pravico do uporabe določenega znaka za označevanje svojih produktov oz. storitev. S tem lahko prepreči vsem ostalim, da bi brez soglasja za enak ali podoben produkt oz. storitev uporabljali znak, ki je enak ali zavajajoče podoben njegovi znamki.

Poglejmo si še nekaj drugih razlogov, zakaj je registracija blagovne znamke odločitev, ki je ne boste obžalovali.

1. Uveljavljena blagovna znamka pri ljudeh vzbuja zaupanje

Naj gre za besedni slogan, logotip, sliko ali kaj podobnega: blagovna znamka pri ljudeh sproža različna pozitivna čustva, kot so zaupanje, zvestoba, konsistentnost... Posledično se tudi večkrat odločijo za nakup. 

2. Kupci vas bodo našli veliko lažje in hitreje

Tržišče je dandanes močno zasičeno s konkurenco in blagovna znamka predstavlja prepoznavnost in izstopanje iz množice preostalih ponudnikov. In od tedaj, ko ste pri potrošniku vzbudili pozornost, pa do nakupa, je le še korak. 

3. Oglaševanje bo postalo veliko enostavneje

Dobro izbrana blagovna znamka vam lahko precej olajša tudi oglaševanje. Z optimizacijo v iskalnikih lahko hitro in enostavno poskrbite, da se bodo izbrane ključne besede, povezane z vašo blagovno znamko, na Googlu pojavile visoko, prav tako bo enostavno ustvariti tudi profile na raznih družbenih omrežjih.

4. Blagovna znamka lahko sčasoma močno pridobi na vrednosti

Bolj kot bo ugled vašega podjetja rasel, bolj se bo višala tudi vrednost vaše blagovne znamke. Hkrati pa vam bo ta omogočala tudi možnosti za rast in razvoj: ko se boste uveljavili na enem področju, boste hitro lahko vskočili še na drugega. 

5. Iskanje novega delovnega kadra bo veliko lažje

Priznana blagovna znamka bo v vaše podjetje privabila motivirane posameznike, ki že od prej verjamejo v vašo idejo in cenijo vašo vizijo. Zato vam iskanje novega delovnega kadra ne bo predstavljalo takšnih težav, kot v primeru, da prijavljeni kandidati na razpis za delovno mesto vašega podjetja sploh ne bi poznali. 

6. Registracija blagovne znamke ni pretirano draga

Le nekaj sto evrov vas loči od registracije blagovne znamke. Glede na preostale stroške, ki se vsakodnevno pojavljajo v podjetjih, takšen znesek za resno organizacijo ne bi smel predstavljati večjih težav, še posebej zato, ker s seboj prinaša tudi precej pozitivnega.

7. Blagovna znamka nima omejenega roka trajanja 

Po tem, ko je podjetje uspešno opravilo postopek registracije blagovne znamke, pridobi 10-letno pravico do uporabe blagovne znamke. Tudi po izteku teh let se lahko njena veljavnost za enako obdobje enostavno in neomejeno podaljšuje.

Vir: Entrepreneur.com

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice