Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko

Avtor — 08.10.2015
Odločitve potrošnikov so v veliki meri odvisne od blagovnih znamk in od stopnje zaupanja, ki ga določena blagovna znamka predstavlja. Vsako resno podjetje mora zato že od samih začetkov težiti k temu, da razvije prepoznavno blagovno znamko.
Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko

Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko (Vir slike: Pixabay.com)

Z registracijo blagovne znamke podjetje pridobi izključno pravico do uporabe določenega znaka za označevanje svojih produktov oz. storitev. S tem lahko prepreči vsem ostalim, da bi brez soglasja za enak ali podoben produkt oz. storitev uporabljali znak, ki je enak ali zavajajoče podoben njegovi znamki.

Poglejmo si še nekaj drugih razlogov, zakaj je registracija blagovne znamke odločitev, ki je ne boste obžalovali.

1. Uveljavljena blagovna znamka pri ljudeh vzbuja zaupanje

Naj gre za besedni slogan, logotip, sliko ali kaj podobnega: blagovna znamka pri ljudeh sproža različna pozitivna čustva, kot so zaupanje, zvestoba, konsistentnost… Posledično se tudi večkrat odločijo za nakup. 

2. Kupci vas bodo našli veliko lažje in hitreje

Tržišče je dandanes močno zasičeno s konkurenco in blagovna znamka predstavlja prepoznavnost in izstopanje iz množice preostalih ponudnikov. In od tedaj, ko ste pri potrošniku vzbudili pozornost, pa do nakupa, je le še korak. 

3. Oglaševanje bo postalo veliko enostavneje

Dobro izbrana blagovna znamka vam lahko precej olajša tudi oglaševanje. Z optimizacijo v iskalnikih lahko hitro in enostavno poskrbite, da se bodo izbrane ključne besede, povezane z vašo blagovno znamko, na Googlu pojavile visoko, prav tako bo enostavno ustvariti tudi profile na raznih družbenih omrežjih.

4. Blagovna znamka lahko sčasoma močno pridobi na vrednosti

Bolj kot bo ugled vašega podjetja rasel, bolj se bo višala tudi vrednost vaše blagovne znamke. Hkrati pa vam bo ta omogočala tudi možnosti za rast in razvoj: ko se boste uveljavili na enem področju, boste hitro lahko vskočili še na drugega. 

5. Iskanje novega delovnega kadra bo veliko lažje

Priznana blagovna znamka bo v vaše podjetje privabila motivirane posameznike, ki že od prej verjamejo v vašo idejo in cenijo vašo vizijo. Zato vam iskanje novega delovnega kadra ne bo predstavljalo takšnih težav, kot v primeru, da prijavljeni kandidati na razpis za delovno mesto vašega podjetja sploh ne bi poznali. 

6. Registracija blagovne znamke ni pretirano draga

Le nekaj sto evrov vas loči od registracije blagovne znamke. Glede na preostale stroške, ki se vsakodnevno pojavljajo v podjetjih, takšen znesek za resno organizacijo ne bi smel predstavljati večjih težav, še posebej zato, ker s seboj prinaša tudi precej pozitivnega.

7. Blagovna znamka nima omejenega roka trajanja 

Po tem, ko je podjetje uspešno opravilo postopek registracije blagovne znamke, pridobi 10-letno pravico do uporabe blagovne znamke. Tudi po izteku teh let se lahko njena veljavnost za enako obdobje enostavno in neomejeno podaljšuje.

Vir: Entrepreneur.com

Preberite tudi
7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

Blagovna znamka predstavlja pomemben del strategije poslovanja podjetja. Kršitve pravic intelektualne lastnine so pogoste. Temu primerno prihaja do mnogih sporov na tem področju. Iz bogate sodne prakse smo izbrali sedem najbolj zanimivih.

Preberite več >>
Registracija patenta

Registracija patenta

Patent je zakonsko zaščitena in izključna pravica do gospodarskega izkoriščanja izuma, ki je ozemeljsko in časovno omejena. Takšno pravico prijavitelju patenta dodeli državni organ, kar za prijavitelja patenta pomeni določene pravice.

Preberite več >>
Blagovna znamka za večjo prepoznavnost podjetja

Blagovna znamka za večjo prepoznavnost podjetja

Kaj je tisto, kar naredi podjetje prepoznavno? Seveda lahko na tem področju takoj naštejemo kar nekaj dejavnikov, ki so ključnega pomena pri utrjevanju slovesa podjetja na konkurenčnem trgu.

Preberite več >>
Infografika: Barve in blagovne znamke

Infografika: Barve in blagovne znamke

Ko razmišljate o tem, kakšne barve bodo predstavljali vaše podjetje oziroma blagovno znamko, morate biti pozorni na različne stvari: tradicionalni pomen barve, pogostost izbranih barv v okviru vašega poslovnega področja, kaj želite sporočiti svojim strankam …

Preberite več >>
Lekcije o registraciji blagovne znamke

Lekcije o registraciji blagovne znamke

Razmišljate o registraciji blagovne znamke, vendar menite, da čas za to še ni pravi ali pa potrebujete več informacij? Prijavite se na Lekcije o registraciji blagovne znamke. Vsak teden boste prejeli sporočilo s praktičnimi nasveti o registraciji.

Preberite več >>
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost.

Preberite več >>
Registracija blagovne znamke v slabi veri

Registracija blagovne znamke v slabi veri

Vrhovno sodišče RS je v sodbi III Ips 9/2012 odločilo, da v primeru, ko se slaba vera prijavitelja znamke nanaša le na nekatero blago, za katerega je zahteval registracijo znamke, se znamka lahko izbriše le za to blago (ne pa tudi za blago, glede katerega prijavitelj ni ravnal v slabi veri).

Preberite več >>
Pravni fokus: Zaščita terana

Pravni fokus: Zaščita terana

Teran, priljubljeno slovensko vino, ki ga na Krasu pridelujejo že generacije. Ali gre za avtohtono slovensko vrsto vina? S tem vprašanjem se ukvarja Evropska Komisija, ki presoja, ali je Slovenija upravičena do ekskluzivne zaščite terana z oznako geografskega porekla.

Preberite več >>
Katere so najbolje prodajane blagovne znamke?

Katere so najbolje prodajane blagovne znamke?

Raziskovalno podjetje Kantar Worldpanel vsako leto objavi študijo Brand Footprint, v kateri hierarhično razvrsti 50 najpomembnejših svetovnih blagovnih znamk s področja potrošnega blaga. Na podlagi rezultatov lahko opazujemo lokalne okuse, trende in obnašanje potrošnikov.

Preberite več >>
Zaščita podjetniške ideje

Zaščita podjetniške ideje

Ste se domislili inovativne ideje za vaš bodoči startup? Razmišljate o novih kreativnih izdelkih in storitvah? Preden z idejo pohitite na Kickstarter ali pa o njej poveste prijateljem ob kavi, preberite spodnji članek.

Preberite več >>
Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje