Obvezno članstvo zavrnjeno!

Znani so neuradni rezultati včerajšnjega referenduma o obveznem članstvu OZS. Volilni udeleženci so s skoraj 70 odstotki proti obveznemu članstvu jasno sporočili, da so za svoj denar dobili premalo. Udeležba sicer dokaj nizka.
Obvezno članstvo zavrnjeno!

Obrtniki in podjetniki so glasovali proti obveznemu članstvu. (Vir slike: sxc.hu)

V prid obstoječi obliki članstva je glasovalo 30,7 odstotka volilnih upravičencev. Referenduma se je sicer udeležilo le nekaj več kot 9.000 članov, kar od skupnih 51.000 pomeni le 18 odstotno udeležbo na referendumu.

OZS je na svoji spletni strani zapisala, da je rezultat posledica nerealiziranih zahtev, ki so se kopičile skozi leta. Doseženi cilji, ki so v kriznih časih vsaj delno omogočili normalno delovanje pa so bili s strani volivcev spregledani. V sporočilu za javnost dodajajo še, da mala podjetja, za razliko od velikih gospodarskih subjektov, potebujejo zagovornika na ravni državnih organov, saj se posamezno težje zagovarjajo in uveljavljajo skupne interese.

Uradne rezultate lahko pričakujemo sredi meseca maja.

Vir: OZS

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje