Očala Oculus Rift so presegla vsa pričakovanja

Pred letom dni smo na Kickstarterju spremljali napredek podjetja Oculus Rift, ki je obljubljalo edinstveno doživetje virtualne resničnosti pri igranju videoiger. Z izjemno podporo tehnoloških navdušencev je sedaj podjetje prednaročnikom prve produkte že dostavilo, ti pa so več kot navdušeni!
Očala Oculus Rift so presegla vsa pričakovanja

Očala Oculus Rift so presegla vsa pričakovanja (Vir slike: Kickstarter)

Ekipa podjetja Oculus je pred kratkim dostavila prve izdelke Oculus Rift, očala za posredovanje obogatene resničnosti. Prvi so svoj set produkta prejeli tisti tehnološki zanesenjaki, ki so pred letom dni na Kickstarterju podprli projekt s 300 dolarji ali več vložka. Z inovativnim produktom, ki je uporabnikom obljubljal edinstveno doživetje virtualne resničnosti pri igranju videoiger, so se v podjetju Oculus zelo izkazali, saj vse kaže, da Oculus Rift ni le dosegel pričakovanj, temveč jih tudi presegel.

Naprava, ki na videz spominja na smučarska očala, v sebi pa skriva izjemno tehnologijo, je zaenkrat namenjena le razvijalcem, ki nameravajo z njo eksperimentirati, vendar pričakujemo, da bo podjetje že v nekaj letih razvilo produkt, ki ga bodo z veseljem uporabljali igralci videoiger po vsem svetu. 

Oculus Rift (Vir slike: thekoalition.com)

Produkt je pokazal tudi prve težave: večina uporabnikov naprave Okulus Rift se v kratkem času uporabe sooča s pojavom vrtoglavice in slabosti. Naprava namreč zmede ravnotežni sistem uporabnika, saj pošilja dvomljive signale telesu, ki se ne giblje, in možganom, ki so prepričani, da uporabnik opravlja različne naloge v virtualni resničnosti. 

Omenjeni problem je v preteklosti močno zaviral razvoj naprav za projiciranje virtualne resničnosti, zato razvijalci veliko časa posvečajo prav temu problemu – želijo ustvariti takšno virtualno izkušnjo, ki bi bila kar najbolj povezana z resničnostjo.

Podjetje ima veliko podpornikov tudi izven Kickstarterja. Nad produktom Oculus Rift se je že po prvem poizkusu močno navdušil Santo Politi, eden izmed investitorjev iz podjetja Spark Capital, podjetju pa se je pridružil tudi John Carmack, eden od avtorjev svetovno znanih videoiger “Doom” in “Quake”, ki je eden vodilnih strokovnjakov na področju razvoja iger. 

Vir: Bits

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje