Ocenite lastno blagovno znamko – je vredna investiranja?

Lastno blagovno znamko skušajte evalvirati čimbolj objektivno. Tako boste lahko ocenili, v kakšnem stanju se nahaja - je morda potrebna prenove, spremembe ali nadgradnje? Predstavljamo vam enega izmed načinov, kako se lotiti objektivnega ocenjevanja vaše blagovne znamke.
Kako strankam zagotoviti kvalitetno storitev?

Kako strankam zagotoviti kvalitetno storitev? (slika: sxc.hu).

V poslu je blagovna znamka kot dojenček: vaša ni nikoli grda. Ni važno v kakšnem stanju je, v blagovno znamko boste vložili veliko truda in ne glede na to, kakšne napake ima, vedno boste nanjo ponosni. Tako je tudi prav!

Ni pa nič narobe, če naredite korak nazaj in blagovno znamko ocenite objektivno.

Analitiki podjetnikom zastavijo mnogo vprašanj, s pomočjo katerih si ustvarijo sliko o podjetju, da bi izvedeli, ali investirati v podjetje ali ne. Predstavljajte si, da ste vi ta analitik in si zastavite naslednja vprašanja. Odgovore podajte s številkami od 1 (zelo slabo) do 10 (odlično), kar se da objektivno. V kolikor rezultat ni dober, nikar ne obupajte – sedaj imate odlično izhodišče, da se osredotočite na področja, ki mečejo slabo luč na vašo blagovno znamko.

1. Je blagovna znamka v sektorju, ki raste?

S tem vprašanjem ocenite industrijo, v kateri se nahajate. Ali ekonomski, demografski in kulturni dejavniki delujejo v vašo korist, ali pa se povpraševanje počasi zmanjšuje? Ali se bo industrija še vedno razvijala v obdobju dveh, petih in desetih let?

2. Ali blagovna znamka povečuje delež na trgu?

Če je vaša blagovna znamka dobra, se to mora poznati v rastočem deležu na trgu, ne glede na to, v kateri industriji ste.

3. Ima blagovna znamka dominanten in konkurenčen položaj?

To ne pomeni, da ste konkurenčni in dominantni v globalnem smislu. V kolikor ostali konkurenti (na globalnem, državnem ali regionalnem področju) ne pridejo do vaših strank, potem za vas niso relevantni.

4. Je blagovna znamka jasno diferencirana?

Ko vas stranka ali poslovni partner primerja s konkurenco, mora takoj opaziti razliko med vami in konkurenco. Nasvet: „Ne bodite boljši, bodite drugačni!”

5. So vstopne ovire na vaš trg visoke za konkurente?

Letalstvo je primer industrije z ogromnimi vstopnimi stroški. V kolikor želite odpreti novo letalsko družbo, potrebujete veliko kapitala in opravka z ogromno regulativami. Po drugi strani pa ni noben problem odpreti podjetja, ki se ukvarja s cateringom ali svetovanjem.

6. Si lahko vaša blagovna znamka privošči visoke marže?

Če se nahajate na trgu, kjer nimate veliko konkurentov, se od njih močno razlikujete in so vstopne ovire visoke, potem vam ne bo problem obdržati visokih marž.

Vir: McKee, Steve. Brand Evaluation: Would You Invest in You?  Businessweek.com, 11.3.2011.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje