Od 1. julija 2013 višji DDV

Državni zbor je 21. maja 2013 z 49 glasovi za in 32 glasovi proti potrdil vladni predlog Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2013 in 2014, ki določa višje stopnje davka na dodano vrednost (DDV).
Od 1. julija 2013 višji DDV

Od 1. julija 2013 višji DDV. (Vir slike: sxc.hu)

Državni zbor je 21. maja 2013 z 49 glasovi za in 32 glasovi proti potrdil vladni predlog Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2013 in 2014, ki določa višje stopnje davka na dodano vrednost (DDV).

Splošna stopnja DDV se bo s 1. julijem zvišala z zdajšnjih 20 na 22 odstotkov, znižana stopnja pa z 8,5 na 9,5 odstotkov. Od zvišanja DDV si vlada obeta dodatnih 250 milijonov evrov letno, še v letošnjem letu pa 100 milijonov evrov.

»Za kupce lahko višji davek pomeni le večjo ali manjšo podražitev, odvisno od presoje ponudnikov blaga in storitev, kolikšen delež višjih stopenj bodo prenesli v cene. Vzemimo za primer, da znaša letna davčna osnova za hrano 4000 evrov: ob veljavni 8,5-odstotni stopnji k temu znesku za DDV pribijemo 320 evrov, pri 9,5-odstotni stopnji pa 380 evrov«. (vir: delo.si)

Za povprečno družino bo dvig DDV, po besedah Bratuškove, pomenil 2,30 evra dodatnih stroškov na mesec.

Trgovci močno nasprotujejo dvigu DDV, saj naj bi imela ta vladna poteza katastrofalne posledice za slovensko gospodarstvo in potrošnike. Predstavniki Trgovinske zbornice RS so dodatno zaskrbljeni nad samim rokom za uvedbo višjega DDV in pravijo, da dvig DDV že s 1. julijem gospodarstvu ne dopušča dovolj časa za pripravo vseh ustreznih ukrepov, ki bi morda lahko ublažili posledice.

Vir: Finance, Delo, Dnevnik, Poročevalec DZ

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje