Potrjen prag 50.000 evrov za vstop v sistem DDV

Pred dobrim tednom smo poročali o tem, da lahko kmalu pričakujemo, da bo v veljavo stopila sprememba 94. člena ZDDV-1. Od danes pa je bil prag 50.000 evrov tudi potrjen in stopil v veljavo. Torej, po novem se je prag za vstop v sistem DDV za mala podjetja povišal s 25 tisoč na 50 tisoč evrov.

Posebno obvestilo: Imamo nekaj nasprotujočih mnenj glede tega, kdaj sprememba stopi v veljavo. Sprememba je bila namreč z dnem 25.1.2013 objavljena v uradnem listu evropske unije, ne pa še v slovenskem uradnem listu. Nekateri menijo, da novo pravilo vstopi v veljavo šele z objavo v slovenskem uradnem listu (na to kaže ta člen: “Ta sklep začne učinkovati na dan uradne obvestitve iz obvestila”). Kaj je res, vas obvestimo takoj, ko dobimo potrditev!

Sprememba za mala podjetja pomeni povišanje praga s 25 tisoč na 50 tisoč evrov obdavčljivega prometa v zadnjih 12 mesecih, kar bo malim podjetjem poenostavilo sistem DDV, to pa bo znatno zmanjšalo obremenitev tistih podjetij, ki so upravičena do te ureditve, saj bodo oproščena številnih obveznosti z DDV.

Več na to temo si preberite v novici z naslovom Povišan prag obdavčljivega prometa na 50 tisoč evrov

Izvedbeni Sklep Sveta Evropske unije je bil objavljen v Ur.l. Evropske unije z dne 25.1.2013, številka L22/15. V sklepu je zapisano, da se Republiki Sloveniji dovoli oprostitev DDV za davčne zavezance, katerih letni promet ne presega 50.000 evrov, sklep začne učinkovati z dnem objave, velja pa od 1.1.2013.

Poročali smo tudi že, da davčni zavezanci, ki bodo na dan objave obvestila identificirani za namene DDV, ker presegajo prag 25 tisoč evrov po trenutno veljavni ureditvi in bodo izpolnjevali pogoje za oprostitev obračunavanja DDV, ker v obdobju zadnjih 12 mesecev niso presegli oziroma ni verjetno, da bodo presegli znesek 50 tisoč evrov obdavčljivega prometa, ostanejo identificirani za namene DDV še naprej, vendar pa se lahko odločijo za prenehanje identifikacije za namene DDV.

Po uvedbi pavšalne obdavčitve na začetku leta je to drugi pomemben ukrep, ki bo vsaj nekoliko razbremenil mala podjetja. Svetujemo vam, da se z vašim računovodjo pogovorite, če se vam splača, da ne postanete zavezanec za DDV.

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje