Od ideje do podjetja v 10 dneh (2. del)

Avtor Maja Borštnik — 04.11.2013
Komentiraj!
Postopek od ideje do ustanovitve podjetja je ponavadi dolgotrajen in dobro premišljen, toda prav lahko se zgodi, da se, bodisi zaradi zasuka na trgu, bodisi zaradi drugih okoliščin, podjetnik znajde v situaciji, ko poti nazaj ni več in mora v izjemno kratkem času ustanoviti podjetje.
Od ideje do podjetja v 10 dneh (2. del)

Od ideje do podjetja v 10 dneh (Vir slike: sxc.hu)

Predstavljamo vam preostalih 5 korakov v 5 dneh, ki so potrebni za uspešen zagon poslovanja v simboličnih 10 dneh. Prvih 5 korakov smo predstavili pred tednom dni v prispevku: Od ideje do podjetja v 10 dneh (1. del).

6. dan - Začnite s prodajo

Profit lahko dosežete le s prodajo. Jeremy Ostermiller, o katerem smo pisali zadnjič, je s prodajo začel že pred uradnim odprtjem podjetja. Tudi podjetnica Michelle Fish se je v prodajo vrgla zelo hitro: ker ni imela denarja, se je podala med množice ljudi. Manjkala ni na prav nobenem večjem dogodku, zato si je kmalu zgradila veliko mrežo poznanstev.

Več: Prodaja

7. dan - Sodelujte z mediji

Da bi ustvarili prodajo in profit, morate sodelovati z mediji. Tega pravila se je držal tudi podjetnik Jeff Turner, ki je na dan ustanovitve podjetja poklical več televizijskih postaj in jih zaprosil za kratko objavo o njegovem zanimivem projektu. Njegovo podjetje je bilo omenjeno že v popoldanskih poročilih, kar je za blagovno znamko podjetja pomenilo velik uspeh. 

Več: PR za lažje pridobivanje strank

8. dan - Obnašajte se kot zmagovalec

Začetki so vedno težki, toda če želite uspeti, morate imeti pred očmi velik cilj. Obnašati se morate, kot da ste že veliko in uspešno podjetje - podobno, kot je storil tudi Nick Friedman iz podjetja College Hunks. Nick in njegova ekipa je namreč ravnala tako, kot bi ravnalo vsako visoko uveljavljeno podjetje, to pa jim je dalo občutek samozavesti, v očeh strank pa vzpostavilo občutek kredibilnosti in zaupanja.

Znajdete se lahko na več načinov. Michelle Fish je ubrala nekoliko drugačno taktiko - zaposlila je receptorko, ki je pri strankah vzbudila občutek profesionalnosti, kljub temu, da je šlo za povsem mlado podjetje, staro le nekaj dni. 

Več: Moč prvega vtisa

Vabljeni ste na MP delavnico: Od ideje do poslovnega modela!

9. dan - Prilagodite poslovanje rasti podjetja

Ko mlado podjetje pridobi večje število strank, je čas za spremembe na področju strateškega načrtovanja, zaposlovanja dodatnega delovnega kadra, marketinga ipd. Z rastjo podjetja se mora namreč spreminjati tudi način poslovanja. Izredno pomembno je, da zadovoljite vsako stranko, saj morate doseči, da se bo o vas razširila dobra beseda. Če zaradi prevelikega števila strank tega ne zmorete sami, si poiščite nove sodelavce. 

Več: Zaposlitev delavca

10. dan - Proslavite dan, ko bo zaživelo vaše podjetje

Na dan, ko bo vaše podjetje zaživelo, organizirajte veliko zabavo in nanjo povabite morebitne poslovne partnerje, potencialne stranke, prodajalce, prijatelje, družino ipd. Na ta način si boste ustvarili dobro ime v javnosti, ljudje pa bodo menili, da ste resen podjetnik, ki bo svoje delo opravljal dobro in zagnano.

Proslavitev pa lahko izkoristite za to, da pridobite kakšno mnenje - pozitivno ali negativno - o vašem podjetju. Tako boste lahko poskrbeli za odpravo morebitnih težav še preden se nad njimi začne pritoževati večje število vaših strank.

Več: Zabava med stroške podjetja

Vir: Entrepreneur

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!