Odgovor strokovnjaka: Ali je mobilni marketing primeren za vaše podjetje?

Praktično vse produkte in storitve lahko oglašujemo tudi s pomočjo mobilnega marketinga, ne glede na to, ali gre za B2C ali B2B podjetje. Tokrat vam predstavljamo odgovor na vprašanje v zvezi z mobilnim marketingom – za koga je primeren, nezaželena sporočila in merljivost podatkov.
odgovor strokovnjaka

Poiskali smo odgovore na vprašanja, ki ste nam jih zastavili naši bralci.

Vprašanje:

Za kakšno podjetje je pravzaprav primeren mobilni marketing? Ali moramo biti pri mobilnem marketingu bolj konzervativni, kar se tiče števila poslanih sporočil in vsebine kot pri marketingu preko elektronske pošte? Ali se lahko meri učinkovitost posamezne marketniške akcije?

Odgovor:

Kljub temu, da se danes za mobilni marketing v prvi vrsti odločajo večja podjetja, je tovrstni marketing zaradi nizkih stroškov primeren tako za majhna, kot srednje velika podjetja. Manjša in srednje velika podjetja namreč uporabljajo mobilni marketing v kombinaciji s spletno stranjo, z marketingom preko elektronske pošte, letaki in s podobnimi mediji.

Mobilni marketing je primeren tudi za startup podjetja, saj zaradi svojega širokega spektra uporabnosti in nizkih stroškov predstavlja dobro priložnost tudi za vse tiste, ki se šele uveljavljajo na trgu.

Mobilni telefon je danes skoraj nepogrešljiv spremljevalec vsakdanjega življenja. S tega razloga predstavlja dobro priložnost. Podjetje je lahko prepričano, da bo uporabnik prejeto mobilno sporočilo tudi opazil. Hkrati je mobilni telefon edini masovni medij, ki je zasebne narave. Največkrat ga ne posojamo. In glede na to, da skoraj ni mogoče ignorirati prejetega klica ali mobilnega sporočila, je prag tolerance do neželenih vsebin mnogo nižji kot pri katerem koli drugem mediju.

Ljudje smo se že navadili na to, da v elektronski poštni nabiralnik dobimo nekaj neželenih sporočil. Vendar je stvar popolnoma drugačna, ko pridemo do mobilnega telefona. Saj je prejeta mobilna sporočila mnogo težje ignorirati kot elektronsko pošto pošto.

Dobra lastnost mobilnega marketinga je vsekakor merljivost.

Natančno se namreč lahko izračunajo:

  • celotni prihodki glede na vložek posamezne marketinške akcije,
  • stroški pridobitve posamezne stranke in
  • dobiček posamezne mobilno-marketinške akcije.

Prav tako lahko s pomočjo mobilnega marketinga ostali mediji (na primer tiskani oglasi, letaki in podobno) postanejo merljivi. Saj se lahko natančno izmeri odziv s strani potencialnih strank.

Vir: mladipodjetnik.si

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Odgovor strokovnjaka: Kaj sledi, če študent odpre podjetje?

Odgovor strokovnjaka: Kaj sledi, če študent odpre podjetje?

V tokratni rubriki Odgovor strokovnjaka bomo pojasnili vse posledice, ki jih je deležen študent, po tem, ko odpre lastno podjetje. Lahko študent, ki odpre podjetje, še naprej redno študira? Mu ostanejo študentske bonitete? Je kakšna razlika, če odpre s.p. ali če odpre d.o.o.? Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Mladoletni ustanovitelj podjetja

Odgovor strokovnjaka: Mladoletni ustanovitelj podjetja

V tem članku se bomo ukvarjali z vprašanjem mladoletnosti kot ovire pri ustanavljanju podjetja. Pravo mladoletnega posameznika obravnava kot poslovno nesposobnega oz. delno sposobnega. V nadaljevanju preberite, kako to vpliva na mladoletnikovo željo po vstopu v podjetništvo. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Odgovor strokovnjaka: Je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Tokratno rubriko smo posvetili odgovoru na vprašanje, ki nam ga stranke pogosto zastavljajo. Preverili smo, ali je mogoče odpreti popoldanski s.p., če oseba še ni zaposlena kje drugje. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Prepoved oglaševanja v tujem jeziku

Odgovor strokovnjaka: Prepoved oglaševanja v tujem jeziku

V tokratni rubriki Odgovor strokovnjaka se bomo posvetili oglaševanju, natančneje jeziku oglaševanja. Prepovedano je namreč oglaševanje v tujem jeziku, saj mora biti slednje navadnemu potrošniku razumljivo. Več preberite v nadaljevanju. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Registracija podjetja na domačem naslovu

Odgovor strokovnjaka: Registracija podjetja na domačem naslovu

V današnji rubriki Odgovor strokovnjaka bomo dogovorili na naslednje vprašanje: kakšni so pravno-formalni pogoji za registracijo podjetja in opravljanje dejavnosti na domačem naslovu, torej v lastni oziroma najeti nepremičnini, namenjeni bivanju. Preberite več >>

Najem stanovanjskega kredita

Najem stanovanjskega kredita

Najem kredita za nakup ali gradnjo nepremičnine je zelo pomembna odločitev, kjer se je predhodno potrebno dobro pozanimati pod kakšnimi pogoji nudijo kredite različne banke. V tem članku bomo predstavili predvsem katere pogoje morate izpolnjevati, da vam banka lahko odobri kredit in kako se določa kreditna sposobnost pri posameznih bankah. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Sprememba s.p. v popoldanski s.p.

Odgovor strokovnjaka: Sprememba s.p. v popoldanski s.p.

V tokratni rubriki Odgovor strokovnjaka bomo predstavili postopek prehoda z "navadnega" ali drugače rečeno "polnega" s.p. na "popoldanski" s.p. (opravljanje dejavnosti kot postranski poklic). Pomembno je vedeti, da imajo lahko popoldanski s.p. le tisti, ki so zaposleni (zavarovani) za polni delovni čas. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Prihodkovna meja pri normirancih

Odgovor strokovnjaka: Prihodkovna meja pri normirancih

Tokratna rubrika Odgovor strokovnjaka bo namenjena podjetnikom, ki svojo davčno osnovo ugotavljajo z upoštevanjem normiranih odhodkov, t. i. normirancem. Preberite več >>

Subvencioniranje krajšega delavnika: odgovori na najpogostejša vprašanja

Subvencioniranje krajšega delavnika: odgovori na najpogostejša vprašanja

Z 12. junijem je Zavod za zaposlovanje pričel s sprejemanjem vlog za pridobitev subvencije za zaposlene z odrejenim skrajšanim delovnim časom. Kako do subvencije in na kaj morajo biti delodajalci pozorni, pojasnjujemo v nadaljevanju.   Preberite več >>

Povračilo nadomestil plače: najpogostejša vprašanja odgovorjena

Povračilo nadomestil plače: najpogostejša vprašanja odgovorjena

Delodajalci, ki so svoje delavce zaradi posledic epidemije morali poslati na čakanje na delo, oziroma ti ne delajo zaradi razlogov višje sile ali pa karantene, odrejene s strani ministrstva za zdravje, so upravičeni do povračila izplačanih nadomestil plač. V tokratnem prispevku predstavljamo odgovore na najpogostejša vprašanja v zvezi s povračili nadomestil plače delavcem, ki jih lahko uveljavljajo delodajalci. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje