Odgovor strokovnjaka: Ali je mobilni marketing primeren za vaše podjetje?
Poiskali smo odgovore na vprašanja, ki ste nam jih zastavili naši bralci.
Vprašanje:
Za kakšno podjetje je pravzaprav primeren mobilni marketing? Ali moramo biti pri mobilnem marketingu bolj konzervativni, kar se tiče števila poslanih sporočil in vsebine kot pri marketingu preko elektronske pošte? Ali se lahko meri učinkovitost posamezne marketniške akcije?
Odgovor:
Kljub temu, da se danes za mobilni marketing v prvi vrsti odločajo večja podjetja, je tovrstni marketing zaradi nizkih stroškov primeren tako za majhna, kot srednje velika podjetja. Manjša in srednje velika podjetja namreč uporabljajo mobilni marketing v kombinaciji s spletno stranjo, z marketingom preko elektronske pošte, letaki in s podobnimi mediji.
Mobilni marketing je primeren tudi za startup podjetja, saj zaradi svojega širokega spektra uporabnosti in nizkih stroškov predstavlja dobro priložnost tudi za vse tiste, ki se šele uveljavljajo na trgu.
Mobilni telefon je danes skoraj nepogrešljiv spremljevalec vsakdanjega življenja. S tega razloga predstavlja dobro priložnost. Podjetje je lahko prepričano, da bo uporabnik prejeto mobilno sporočilo tudi opazil. Hkrati je mobilni telefon edini masovni medij, ki je zasebne narave. Največkrat ga ne posojamo. In glede na to, da skoraj ni mogoče ignorirati prejetega klica ali mobilnega sporočila, je prag tolerance do neželenih vsebin mnogo nižji kot pri katerem koli drugem mediju.
Ljudje smo se že navadili na to, da v elektronski poštni nabiralnik dobimo nekaj neželenih sporočil. Vendar je stvar popolnoma drugačna, ko pridemo do mobilnega telefona. Saj je prejeta mobilna sporočila mnogo težje ignorirati kot elektronsko pošto pošto.
Dobra lastnost mobilnega marketinga je vsekakor merljivost.
Natančno se namreč lahko izračunajo:
- celotni prihodki glede na vložek posamezne marketinške akcije,
- stroški pridobitve posamezne stranke in
- dobiček posamezne mobilno-marketinške akcije.
Prav tako lahko s pomočjo mobilnega marketinga ostali mediji (na primer tiskani oglasi, letaki in podobno) postanejo merljivi. Saj se lahko natančno izmeri odziv s strani potencialnih strank.
Vir: mladipodjetnik.si