Odgovor strokovnjaka: kadrovske štipendije

V tokratni rubriki Odgovor strokovnjaka bomo odgovorili na vprašanje podjetnika, ki ga je zanimalo, kako priti do sofinancirane kadrovske štipendije in kakšne obveznosti tovrstne štipendije prinašajo podjetnikom.
odgovor strokovnjaka

Poiskali smo odgovore na vprašanja, ki ste nam jih zastavili naši bralci.

Vprašanje

Kako kot podjetnik in delodajalec pridem do kadrovske štipendije? Kakšen je postopek? Če se prijavim na razpis za sofinanciranje kadrovske štipendije, kakšne so potem moje obveznosti?

Odgovor

Kadrovske štipendije podjetju omogočajo, da mlad delovni kader izobrazijo in oblikujejo po svojih preferencah. Pri tem Javni sklad RS za razvoj kadrov in štipendije delodajalcu sofinancira 50 odstotkov dodeljene kadrovske štipendije. S tem si podjetnik lahko zagotovi ustrezno kvalificirano delovno silo. To močno pripomore k nadaljnjemu razvoju podjetja, štipendist pa si zagotovi takojšnjo prvo zaposlitev po končanem šolanju.

Do sofinanciranja kadrovske štipendije pridete v 3 korakih:

  • 1. korak: Svojo potrebo po kadrovskih štipendistih sporočite Javnemu skladu RS za razvoj kadrov in štipendije tako, da se javite na javni poziv delodajalcem za oddajo potreb po kadrovskih štipendistih.
  • 2. korak: Izberite najbolj primernega štipendista, ki se bo odzval na vašo objavo v skupnem zbiru kadrovskih štipendij, in z njim podpišite pogodbo o štipendiranju.
  • 3. korak: Z izbranim štipendistom se prijavite na javni razpis sklada za do 50-odstotno sofinanciranje kadrovske štipendije. Vendar največ do višine 30 odstotkov minimalne plače. V skladu z 22. členom Zakona o štipendiranju RS kadrovska štipendija ne sme biti nižja od državne štipendije.

Več o pogojih za pridobitev sofinanciranja si preberite tukaj >>

Obveznost podjetnika oz. štipenditorja

Obveznost podjetnika oz. štipenditorja je s štipendistom, za katerega je prejemal sofinanciranje, najkasneje v treh mesecih po zaključku izobraževanja skleniti pogodbo o zaposlitvi.

S štipendistom mora štipenditor pogodbo o zaposlitvi s polnim delovnim časom skleniti vsaj za toliko časa, kolikor je trajalo neposredno sofinanciranje tega štipendista. Če se pogodba o zaposlitvi sklene z delovnim časom, krajšim od polnega delovnega časa, se obveznost trajanja zaposlitve preračuna na polni delovni čas.

Pogodbene obveznosti za posameznega štipendista se lahko prenese na drugega štipenditorja. Ta bo prevzel vse obveznosti iz pogodbe o sofinanciranju.

Štipenditor mora najmanj enkrat letno poročati skladu o številu štipendistov, višini podeljenih in izplačanih kadrovskih štipendij. Pa tudi o vrsti in področjih izobraževanja oziroma izobraževalnih programih, o zaključku izobraževanja štipendistov in zaposlitvi štipendistov ter trajanju te zaposlitve pri štipenditorju po končanem izobraževanju.

Deset let po prenehanju pravice je podjetje dolžno hraniti dokazila o namenski porabi dodeljenih sredstev. Na zahtevo jih je treba predložiti skladu.

Vir: Ali vase podjetje že nudi kadrovske štipendije

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Tokratno rubriko smo posvetili odgovoru na vprašanje, ki nam ga stranke pogosto zastavljajo. Preverili smo ali je mogoče odpreti popoldanski s.p., če oseba še ni zaposlena kje drugje. Preberite več >>

Pogoji za odprtje turistične agencije

Pogoji za odprtje turistične agencije

Turizem je v zadnjem času v polnem razmahu. Ker gre za zelo dobičkonosno panogo, je tudi interes za odpiranje turističnih agencij vse večji, zato smo pregledali kakšni so pogoji za odprtje turistične agencije. Preberite več >>

Ali gentlemanski sporazum zavezuje stranki?

Ali gentlemanski sporazum zavezuje stranki?

Gentlemanski sporazum, za katerega pogosteje uporabljamo angleški izraz gentlemen's agreement, je oblika nepravnega dogovora, ki med strankama ustvarja neko moralno zavezo. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Pogodbi o zaposlitvi in o poslovodenju

Odgovor strokovnjaka: Pogodbi o zaposlitvi in o poslovodenju

V tokratni rubriki Odgovor strokovnjaka vam predstavljamo odgovore na vprašanja: Se zaposliti v lastni družbi na podlagi pogodbe o zaposlitvi ali pogodbe o poslovodenju? Katera pogodba je za mladega podjetnika najprimernejša? Katera pogodba je finančno najugodnejša? Preberite več >>

Kaj je drop shipping?

Kaj je drop shipping?

Drop shipping je angleški izraz za vrsto prodajne sheme, ki skrajša dobavno verigo med kupcem in proizvajalcem, zaradi manj posrednikov in prodajnih marž pa omogoči nižje cene. Priljubljen ponudnik modela drop shipping je AliExpress oziroma AliBaba. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Prihodkovna meja pri normirancih

Odgovor strokovnjaka: Prihodkovna meja pri normirancih

Tokratna rubrika Odgovor strokovnjaka bo namenjena podjetnikom, ki svojo davčno osnovo ugotavljajo z upoštevanjem normiranih odhodkov, t. i. normirancem. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Denarno nadomestilo za brezposlenost

Odgovor strokovnjaka: Denarno nadomestilo za brezposlenost

Kaj je denarno nadomestilo za brezposelnost, kdaj pripada posamezniku, kako jo uveljavi in kakšni so roki, ki jih mora pri tem upoštevati? Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje