Odgovor strokovnjaka: Koliko znaša osnovni kapital za d.o.o. in s.p.?

Avtor — 06.05.2011
V današnji rubriki odgovor strokovnjaka odgovarjamo na vprašanje v zvezi z osnovnim kapitalom. Bodoči podjetnik sprašuje, koliko znaša osnovni kapital za ustanovitev družbe z omejeno odgovornostjo (d.o.o.) in koliko znaša pri registraciji samostojnega podjetnika (s.p.).
Odgovor strokovnjaka: Koliko znaša osnovni kapital za d.o.o. in s.p.?

Odgovor strokovnjaka: Koliko znaša osnovni kapital za d.o.o. in s.p.? (slika: sxc.hu)

Osnovni kapital se pojavlja glede na vrsto podjetja:

  • pri d.d. je osnovni kapital razdeljen na delnice,
  • pri d.o.o. je osnovni kapital sestavljen iz osnovnih vložkov družbenikov in
  • pri s.p. kot kapitalska vloga.

D.o.o.

V kolikor odpirate d.o.o., mora znašati osnovni kapital vsaj 7.500 evrov. To je kapital s katerim podjetje odgovarja za svoje obveznosti.

S.p.

Pri odpiranju s.p. osnovni kapital ni potreben, saj s.p. ne spada med družbe, ker gre pravzaprav za fizično osebo, ki opravlja dejavnost. S.p. za svoje obveznosti odgovarja z vsem premoženjem fizične osebe (nosilca dejavnosti), zato posebni vložki niso potrebni.

Vir: Osnovni kapital in osnovni vložki

Morda vas zanima tudi
MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.

Preberite več >>
Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP dogodek Facebook oglaševanjeFacebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več o delavnici >>

Vse za podjetje
MP izobraževanja
MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.

Preberite več >>