Odgovor strokovnjaka: Obračun kilometrine

V tokratni rubriki Odgovor strokovnjaka vam predstavljamo vprašanje v zvezi z obračunom kilometrine. Samostojnega podjetnika namreč zanima, kako si lahko obračuna kilometrino za vsakodnevni prevoz do iste stranke z osebnim vozilom, ki ga ima v lasti kot fizična oseba.
Odgovor strokovnjaka: Obračun kilometrine

Odgovor strokovnjaka: Obračun kilometrine (Vir slike: sxc.hu)

Vprašanje

Sem samostojni podjetnik, ki ima svojo dejavnost registrirano na svojem domačem naslovu, delo pa opravljam za naročnika, h kateremu se vozim dnevno z osebnim avtomobilom, ki ga imam v lasti kot fizična oseba. Ali lahko obračunam kilometrino po 0,37 EUR/km?

Odgovor

Podjetnik sam oziroma v nekaterih primerih računovodja za podjetje vsak mesec napravi izračun nadomestil za prevoz na delo ter za službene poti. Napraviti je potrebno dva obračuna, in sicer za prevoz na delo in kilometrine.

Omenjena izračuna sta sicer dokaj rutinska zadeva, pa vendarle vsak mesec podjetniku vzameta kar nekaj časa. Zato smo se pri Zavodu mladi podjetnik odločili, da vam bomo delo nekoliko olajšali ter vam vsak mesec posredovali omenjena dva dokumenta, in sicer v taki obliki, da boste imeli z njima kar najmanj dela. Več o tem si lahko preberete v rubriki Obračun – prevoz na delo ter kilometrine.

Svetuje Lidija robnik, predavateljica in avtorica več knjig in priročnikov:

Ko se podjetnik odpravi na pot do stranke, je to mišljeno kot službena pot, zato si lahko obračunava kilometrino po 0,37 EUR/km. Nikakor pa si samostojni podjetnik ne sme obračunavati povračil stroškov prevoza na delo in z dela.

V tem specifičnem primeru, ko se samostojni podjetnik vozi na delo k enemu naročniku, zakon o dohodnini določa, da gre za odvisno razmerje in se ta pot šteje kot pot na delo in z dela in ne službena pot. To pomeni, da si mora samostojni podjetnik obračunavati 0,18 EUR/km. V primeru, da podjetnik obišče še druge poslovne partnerje, te poti nato obračuna po 0,37 EUR/km.

Vir: Revija Podjetnik, maj 2013

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje