Odgovor strokovnjaka: Registracija podjetja in DURS

Avtor — 07.05.2012
Bralca je zanimalo, kakšni so postopki in kateri dokumenti so potrebni ob registraciji podjetnika ali družbe ob pričetku poslovanja za potrebe DURS? Kakšne so razlike, če podjetnik odda davčne obrazce prek točke VEM ali pa e-VEM?

Davčni obrazci, ki jih oddajo samostojni podjetniki na točkah VEM so:

      1. Obrazec DR-03: Prijava za vpis dejavnosti fizične osebe v davčni register,
      2. Davčni obračun akontacije dohodnine od dohodka, doseženega z opravljanjem dejavnosti,
      3. Obvestilo o načinu vodenja poslovnih knjig.

      V kolikor jih oddajo prek sistema e-VEM, so ti trije obrazci združeni v en obrazec.

      In kakšen je postopek oddaje davčnih obrazcev na točki VEM?

      Če se podjetnik odloči, da bo oddal davčne obrazce na točki VEM, mora obvezno oddati (1) prijavo za vpis dejavnosti v davčni register in (2) davčni obračun akontacije dohodnine od dohodka, doseženega z opravljanjem dejavnosti.

      (3) Obvestilo o načinu vodenja poslovnih knjig pa podjetnik odda le, če želi, ker ga mora v skladu s predpisi oddati v 8 dneh po pričetku opravljanja dejavnosti, na kar ga mora referent VEM opozoriti.

      Oddaja davčnih obrazcev na točki VEM, ki ni DURS

      V primeru, da podjetnik oddaja davčne obrazce na točki VEM, ki ni DURS, mora referent VEM podjetnika pred začetkom postopka seznaniti, da lahko obdeluje davčne podatke zaradi davčne tajnosti le, če ga podjetnik za to pooblasti.

      Referent VEM mora ob predložitvi prijave za vpis v davčni register preveriti istovetnost osebe, ki prijavlja podatke za vpis v davčni register. Podjetnik mora na podlagi pravilnika predložiti na vpogled ali priložiti: osebno izkaznico ali potni list oziroma drugo listino, s katero lahko dokaže svojo istovetnost, listine, na katerih temeljijo ostali podatki, ki se vpisujejo v davčni register.

      Vir: e-VEM

      Morda vas zanima tudi
      MP dogodek: Facebook oglaševanje

      Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.

      Preberite več >>
      Oznake: , , ,
      Iskanje
      MP izobraževanja

      MP dogodek Facebook oglaševanjeFacebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več o delavnici >>

      Vse za podjetje
      MP izobraževanja
      MP dogodek: Facebook oglaševanje

      Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.

      Preberite več >>