Odgovor strokovnjaka: Reklamacija

Avtor — 31.12.2012
Marsikateri podjetnik se je že večkrat srečal z reklamacijo in zavrnitvijo računa. Kljub temu zadeva ni tako preprosta, saj ni vse v tem, da podjetju, ki vam je izdalo napačen račun, pošljete utemeljeno reklamacijo.
Odgovor strokovnjaka: Reklamacija

Odgovor strokovnjaka: Reklamacija. (Vir slike: sxc.hu)

Vprašanje:

Prejel sem napačen račun za storitev in ga nameravam reklamirati. Na kaj moram biti pozoren?

Odgovor:

Pri reklamacijah računov morate v Sloveniji biti zelo previdni. Gre namreč za precej kaotično področje, ki pri nas ni sistemsko urejeno, postopki reklamacij pa so na področjih, ki niso zakonsko urejena, prepuščeni tako imenovanemu avtonomnemu pravu. To pomeni, da lahko podjetja v različnih dejavnostih povsem legalno pravila o reklamacijah njihovih računov zapišejo kar v svoje splošne pogoje poslovanja.

Več o tej temi si preberite v članku z naslovom Reklamacija in zavrnitev računa

V kolikor od nekega podjetja, prejmemo račun, s katerim nismo zadovoljni, smo tak račun dolžni reklamirati v skladu s pravili, ki jih je za reklamacijo določilo to podjetje v svojih splošnih pogojih poslovanja. Tukaj morate biti pozorni, saj njihova pravila veljajo zgolj, če ste bili, še preden ste stopili v poslovni odnos s tem podjetjem, seznanjeni z omenjenimi pogoji. Seznanitev s pogoji pa pomeni že to, da ima podjetje splošne pogoje poslovanja objavljeno na svoji spletni strani, na samem računu ali na drugih dopisih, ki ste jih prejeli.

Kljub avtonomnosti pa se nekateri reklamacijski roki vseeno upoštevajo. Nepošteno bi bilo, da bi podjetje v splošnih pogojih poslovanja zapisalo, da mora stranka račun reklamirati še isti dan, ko ga prejme, ali pa denimo v roku treh dni.

Vir: mladipodjetnik.si

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!


Oznake: , , ,