Odgovor strokovnjaka: telefonski pogovori kot strošek

Avtor Saba Resnik — 29.04.2013
Komentiraj!
V tokratni rubriki Odgovor strokovnjaka vam predstavljamo odgovor na vprašanje v zvezi z uveljavljanjem telefonskih pogovorov kot strošek podjetja; kaj je pri tem najbolj pomembno in kaj potrebujete za sklenitev naročniškega razmerja?
Odgovor strokovnjaka: telefonski pogovori kot strošek

Odgovor strokovnjaka: telefonskii pogovori kot strošek. (Vir slike: sxc.hu)

Vprašanje

Kaj je pomembno, da lahko moje podjetje uveljavlja telefonske pogovore kot strošek podjetja? Kaj potrebujem za sklenitev naročniškega razmerja? Kako izbrati najustreznejšega operaterja?

Odgovor

Sklenitev pogodbe z mobilnim operaterjem

V kolikor imate že sklenjeno pogodbo z mobilnim operaterjem in imate izbranega katerega izmed paketov za fizične osebe, potem teh stroškov ne morete uveljavljati kot stroške podjetja. Pri večini operaterjev so za podjetja na voljo posebni paketi – takšni, ki jih lahko uveljavljate kot strošek podjetja. Pomembno je vedeti tudi to, da mora biti naročnina sklenjena na vaše podjetje, takšni paketi pa so ponavadi nekoliko dražji. V primeru, da ste DDV zavezanec, DDV od plačila storitev dobite povrnjen.

Vsekakor se, preden se odpravite k operaterju, pozanimajte, katere dokumente zahteva posamezen operater pri sklenitvi pogodbe. Samostojni podjetniki pa največkrat za sklenitev poslovnega naročniškega razmerja potrebujejo:

  • osebni dokument s sliko sklenitelja naročniškega razmerja na vpogled,
  • žig, če z njim poslujete,
  • kopijo davčne številke podjetja (če ste davčni zavezanec),
  • če sklenitelj ni nosilec s.p., potrebuje še vaše notarsko ali na upravni enoti overjeno pooblastilo in svoj osebni dokument oziroma ustrezen izpis iz AJPES-a, kjer je sklenitelj naveden kot uradni zastopnik.

Izberite najustreznejšega operaterja za svoje podjetje

Konkurenca na trgu mobilne telefonije se je v zadnjih letih precej zaostrila. To pomeni, da je najem telekomunikacijskih storitev za uporabnika cenejši kot pred leti, hkrati pa so na voljo boljši ter cenejši mobilni telefoni in napredne storitve.

Pri izbiri mobilnega operaterja za vaše podjetje preverite predvsem naslednje:

Zavod mladi podjetnik priporoča Si.mobil.
  • Koliko to moje podjetje stane?
  • Kakšni paketi storitev so na voljo - so primerni za moje potrebe?
  • So morda v pogodbi kakšni skriti stroški (najugodnejši operater morda ne ponuja storitve, ki je pri drugih všteta v paketu)?
  • Kakšne mobilne aparate ponuja ponudnik telekomunikacijske opreme?
  • Kakšna je podpora uporabnikom v primeru težav?
  • Kakšne ugodnosti so na voljo za sklenitev naročnine z več uporabniki?
  • Katere dodatne storitve ponuja operater?

Vir: Uveljavljate telefonske pogovore kot strošek

    comments powered by Disqus
    Prijavi se na e-novice!
    Najbolj brane novice