Odnosi z javnostmi: kombinacija starega in novega

Avtor Saba Resnik — 29.08.2011
Komentiraj!
Odnosi z javnostjo so pomembni tako za velike korporacije kot tudi za majhna podjetja. Vsekakor si termin “odnosi z javnostmi” lahko razlagamo na veliko načinov - odvisno od velikosti in vrste podjetja, ciljev ter načina poslovanja.
Odnosi z javnostmi: kombinacija starega in novega

Odnosi z javnostmi: kombinacija starega in novega (slika: sxc.hu).

Za velika podjetja odnosi z javnostjo oz. PR predstavljajo metodo, s katero si podjetje ustvarja dobro ime v širši javnosti, medtem ko za državne agencije in neprofitne organizacije PR pomeni ozaveščanje ljudi o različnih stvareh. Za majhnega podjetnika pa to največkrat pomeni priložnost za prepoznavnost podjetja ali blagovne znamke in brezplačno oglaševanje.

Vsakdo ima svojo razlago termina „odnosi z javnostmi” in vsak podjetnik svoj način uporabe PR. Nekaj pa drži za vse - PR igra pomembno vlogo za posel, podjetja in organizacije vseh velikosti. Prav zaradi sodobne tehnologije in spleta ter socialnih omrežij pa je postal PR še bolj dragoceno in vsestransko orodje za prepoznavnost blagovne znamke ali podjetja.

Še ne tako daleč nazaj

Preden se je razširila uporaba spleta so podjetja, ki so si lahko privoščila drage storitve PR agencij, s pomočjo le-teh ustvarila privlačno zgodbo za objavo v časopisu in jo poslala (po pošti ali preko faksa) v stavbe lokalnih medijskih hiš. Če so imela srečo, je bila zgodba dovolj zanimiva, da je bila nato objavljena v časopisih in revijah.

Kako prepričam novinarja, da objavi moje PR sporočilo?

Vse to se je spremenilo, ko je v naša življenja vstopil internet. Ljudje smo do informacij začeli prihajati s pomočjo spleta in smo manj pogosto začeli posegati po časopisih, da bi prišli do določenih informacij.

Nove in izboljšane tehnike

S prihodom spleta se je spremenilo naše zasebno in poslovno življenje, kar vključuje tudi PR storitve - blogi, socialna omrežja, RSS in ostali novi načini za širjenje različnih informacij.

Informacije, ki jih podjetje posreduje preko PR člankov ali objav, so ostale dokaj nespremenjene. Spremenil pa se je način širjenja teh informacij in hitrost, s katero le-te pridejo v javnost. Največja sprememba je vsekakor objava na spletu, kjer lahko bralci komentirajo objavo in zastavljajo vprašanja, na katera lahko odgovarjate in s tem ustvarite dialog.

S pomočjo spletih storitev boste lahko za malo denarja ali brezplačno obveščali svoje stranke o vaših novih izdelkih in storitvah ter na tak način povečali prodajo.

Vir: startupnation.com.

Vabimo vas na delavnico: S PR veščinami do poslovnega uspeha
Datum: 22. april, 14:00 do 18:00
Kraj: NLB Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice