Odslej drugačen način opominjanja o neplačanih davkih

Avtor — 18.07.2014
Po novem bodo zavezanci o neplačanih davčnih obveznostih opominjani preko portala eDavki. V prehodnem obdobju, ki bo trajal še do konca avgusta 2014, bodo opomini za neporavnane obveznosti zavezancem posredovani tako po klasični poti kot preko portala eDavki.
Odslej drugačen način opominjanja o neplačanih davkih

Odslej drugačen način opominjanja o neplačanih davkih (Vir slike: Freeimages.com)

To velja za zavezance, ki so vključeni v sistem eVročanja, in sicer fizične osebe, ki so, ali še bodo, vložile pristopnico za elektronsko prejemanje dokumentov ter vse pravne osebe in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost.

Prehodno obdobje se bo zaključilo 1. septembra 2014, ko bodo vsi ti zavezanci opomine prejemali le še preko portala eDavki.

Za namen dodatnega obveščanja o prejemu opomina preko portala eDavki pozivajo, da sporočite elektronski naslov, kar lahko uredite prek portala eDavki. 

Ker se prehodno obdobje pošiljanja opominov po klasični poti in preko portala eDavki izteče konec avgusta, je priporočeno, da sporočite elektronski naslov za obveščanje čim prej. Zavezanci, ki ste vključeni v sistem eVročanja, boste namreč ne glede na to, ali ste sporočili elektronski naslov za dodatno obveščanje ali ne, prejeli opomin v portal eDavki.

Opominjanje prek portala eDavki je prva vrsta dokumentov, ki bodo vročeni v okviru nove storitve eVročanje.

Vir: SAOP

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.

Preberite več >>
Vse za podjetje