Odslej drugačen način opominjanja o neplačanih davkih

Po novem bodo zavezanci o neplačanih davčnih obveznostih opominjani preko portala eDavki. V prehodnem obdobju, ki bo trajal še do konca avgusta 2014, bodo opomini za neporavnane obveznosti zavezancem posredovani tako po klasični poti kot preko portala eDavki.
Odslej drugačen način opominjanja o neplačanih davkih

Odslej drugačen način opominjanja o neplačanih davkih (Vir slike: Freeimages.com)

To velja za zavezance, ki so vključeni v sistem eVročanja, in sicer fizične osebe, ki so, ali še bodo, vložile pristopnico za elektronsko prejemanje dokumentov ter vse pravne osebe in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost.

Prehodno obdobje se bo zaključilo 1. septembra 2014, ko bodo vsi ti zavezanci opomine prejemali le še preko portala eDavki.

Za namen dodatnega obveščanja o prejemu opomina preko portala eDavki pozivajo, da sporočite elektronski naslov, kar lahko uredite prek portala eDavki. 

Ker se prehodno obdobje pošiljanja opominov po klasični poti in preko portala eDavki izteče konec avgusta, je priporočeno, da sporočite elektronski naslov za obveščanje čim prej. Zavezanci, ki ste vključeni v sistem eVročanja, boste namreč ne glede na to, ali ste sporočili elektronski naslov za dodatno obveščanje ali ne, prejeli opomin v portal eDavki.

Opominjanje prek portala eDavki je prva vrsta dokumentov, ki bodo vročeni v okviru nove storitve eVročanje.

Vir: SAOP

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje