Oglaševalsko partnerstvo Google-Yahoo! potrjeno!

Jerry Yang je delničarjem ves čas nakupne sage z Microsoftom zatrjeval, da bi bila prodaja slaba za vlagatelje ter da bi bila povezava z Googlom dolgoročno boljša za družbo. Sedaj na plečih ustanovitelj in izvršni direktor nosi veliko breme, saj bo moral delničarjem dokazati prednosti, ki naj bi jih Yahoo! s partnerstvom z Googlom pridobil.
Oglaševalsko partnerstvo Google-Yahoo! potrjeno!

Bo z rezultati Yangu uspelo prepričati delničarje?

Yahoo! bo torej poleg zadetkov prek svojega iskalnika in na nekaterih lastnih straneh prikazoval Googlove posredovane oglase, vendar zgolj v Združenih državah in Kanadi. Dogovor ni ekskluziven, kar daje iskalniku možnost prikazovanja oglasov tretjih oseb.

Partnerstvo bo trajalo 4 leta, z možnostjo dvakratnega podaljšanja po 3 leta na željo Yahoo!.

Oglaševalci bodo tudi v prihodnje plačevali oglase na klik. Zaslužek ustvarjen s posredovanimi Googlovimi oglasi pa se bo razdelil med partnerski podjetji.

Podjetji sta usklajeno potrdili 3 in pol mesečni rok pred implementacijo, z namenom, da odgovorni organi raziščejo morebitne zakonske kršitve.

Dogovor naj bi po ocenah Yahooju v prvem letu ustvaril denarni tok med 250 in 450 milijoni dolarjev. Vključuje tudi možnost prekinitve s strani Googla, če oglaševanje v štirih zaporednih mesecih po desetem mesecu od implementacije ne bi prinašalo vsaj 83 milijonov dolarjev. Google si je uspel izpogajati še dodatni pogoj. Če bi v naslednjih dveh letih Yahoo! zamenjal lastnika bo morala družba Googlu plačati dodatnih 250 milijonov dolarjev. Izjema je podjetje Microsoft, ki v primeru prevzema te klavzule ne bo primorano plačati.

Vir: TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje