Oglaševalsko partnerstvo Google-Yahoo! potrjeno!

Avtor Egon Ravbar — 13.06.2008
Komentiraj!
Jerry Yang je delničarjem ves čas nakupne sage z Microsoftom zatrjeval, da bi bila prodaja slaba za vlagatelje ter da bi bila povezava z Googlom dolgoročno boljša za družbo. Sedaj na plečih ustanovitelj in izvršni direktor nosi veliko breme, saj bo moral delničarjem dokazati prednosti, ki naj bi jih Yahoo! s partnerstvom z Googlom pridobil.
Oglaševalsko partnerstvo Google-Yahoo! potrjeno!

Bo z rezultati Yangu uspelo prepričati delničarje?

Yahoo! bo torej poleg zadetkov prek svojega iskalnika in na nekaterih lastnih straneh prikazoval Googlove posredovane oglase, vendar zgolj v Združenih državah in Kanadi. Dogovor ni ekskluziven, kar daje iskalniku možnost prikazovanja oglasov tretjih oseb.

Partnerstvo bo trajalo 4 leta, z možnostjo dvakratnega podaljšanja po 3 leta na željo Yahoo!.

Oglaševalci bodo tudi v prihodnje plačevali oglase na klik. Zaslužek ustvarjen s posredovanimi Googlovimi oglasi pa se bo razdelil med partnerski podjetji.

Podjetji sta usklajeno potrdili 3 in pol mesečni rok pred implementacijo, z namenom, da odgovorni organi raziščejo morebitne zakonske kršitve.

Dogovor naj bi po ocenah Yahooju v prvem letu ustvaril denarni tok med 250 in 450 milijoni dolarjev. Vključuje tudi možnost prekinitve s strani Googla, če oglaševanje v štirih zaporednih mesecih po desetem mesecu od implementacije ne bi prinašalo vsaj 83 milijonov dolarjev. Google si je uspel izpogajati še dodatni pogoj. Če bi v naslednjih dveh letih Yahoo! zamenjal lastnika bo morala družba Googlu plačati dodatnih 250 milijonov dolarjev. Izjema je podjetje Microsoft, ki v primeru prevzema te klavzule ne bo primorano plačati.


Vir: TechCrunch

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!