Oglaševalsko partnerstvo Google-Yahoo! potrjeno!

Avtor — 13.06.2008
Jerry Yang je delničarjem ves čas nakupne sage z Microsoftom zatrjeval, da bi bila prodaja slaba za vlagatelje ter da bi bila povezava z Googlom dolgoročno boljša za družbo. Sedaj na plečih ustanovitelj in izvršni direktor nosi veliko breme, saj bo moral delničarjem dokazati prednosti, ki naj bi jih Yahoo! s partnerstvom z Googlom pridobil.
Oglaševalsko partnerstvo Google-Yahoo! potrjeno!

Bo z rezultati Yangu uspelo prepričati delničarje?

Yahoo! bo torej poleg zadetkov prek svojega iskalnika in na nekaterih lastnih straneh prikazoval Googlove posredovane oglase, vendar zgolj v Združenih državah in Kanadi. Dogovor ni ekskluziven, kar daje iskalniku možnost prikazovanja oglasov tretjih oseb.

Partnerstvo bo trajalo 4 leta, z možnostjo dvakratnega podaljšanja po 3 leta na željo Yahoo!.

Oglaševalci bodo tudi v prihodnje plačevali oglase na klik. Zaslužek ustvarjen s posredovanimi Googlovimi oglasi pa se bo razdelil med partnerski podjetji.

Podjetji sta usklajeno potrdili 3 in pol mesečni rok pred implementacijo, z namenom, da odgovorni organi raziščejo morebitne zakonske kršitve.

Dogovor naj bi po ocenah Yahooju v prvem letu ustvaril denarni tok med 250 in 450 milijoni dolarjev. Vključuje tudi možnost prekinitve s strani Googla, če oglaševanje v štirih zaporednih mesecih po desetem mesecu od implementacije ne bi prinašalo vsaj 83 milijonov dolarjev. Google si je uspel izpogajati še dodatni pogoj. Če bi v naslednjih dveh letih Yahoo! zamenjal lastnika bo morala družba Googlu plačati dodatnih 250 milijonov dolarjev. Izjema je podjetje Microsoft, ki v primeru prevzema te klavzule ne bo primorano plačati.

Vir: TechCrunch

Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje