Spletno oglaševanje v ZDA je v razcvetu

Avtor Borut Borštnik — 13.11.2007
Komentiraj!
V tretjem četrtletju se je povečalo za kar 25 odstotkov.
Spletno oglaševanje v ZDA je v razcvetu

Dolarjev je na oglaševalskem trgu čedalje več.

Skupaj je trg v treh mesecih dosegel okoli 5,2 milijarde ameriških dolarjev zaslužka, kar je največ doslej. V prvih devetih mesecih letošnjega leta je tako zaslužek zrasel na 15,2 milijarde dolarjev, glede na enako obdobje lani je to 26 odstotkov, oziroma 3,1 milijarde več.

Strokovnjaki pravijo, da so se tržniki končno začeli zavedati prednosti spletnega oglaševanja.

Prihodnost bo na tem področju prinesla še večjo rast. Ta bo podjetja vzpodbudila, da bodo v še večji meri izoblikovala svoje oglaševalske prijeme, ustanovila svoja podjetja ter pridobila svoje strokovnjake.

Lep primer sta Google, ki je pred časom že kupil DoubleClick in nekatera druga podjetja; ter Microsoft, ki je kupil aQuantative. Posla sta skupaj presegla 9 milijard dolarjev.

Le še vprašanje časa je, kdaj bo internetno oglaševanje prehitelo, morda celo izkoreninilo, klasične oblike oglaševanje, kot je časopisno, televizijsko in radijsko.


Vir: Reuters

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice