Oglasni panoji, ki vračajo pogled

Avtor Nika Penšek — 01.06.2008
Komentiraj!
V oglaševanju uspevajo tisti, ki pri delu upoštevajo in izkoriščajo vse dejavnike. Tako je pomembno tudi, koliko ljudi vidi določen oglas, kdaj ga vidijo in kdo so ti ljudje. Vse to je na internetu preprosto ugotoviti, pri drugih načinih oglaševanja pa to predstavlja enega večjih problemov.
Oglasni panoji, ki vračajo pogled

Oglasnim panojem, ki jih srečujemo na vsakem koraku se bo merila učinkovitost.

Oglasni panoji so zgodba zase. So del starega načina oglaševanja, a še vedno dovolj učinkoviti, da se jih množično uporablja. Nemogoče se jim je izogniti in tudi če se jim ne posvetimo dobro, bo pogled nanje ostal v naši podzavesti. Ker pa so relativno drag način oglaševanja produktov oziroma storitev, so za manjša podjetja včasih težko dosegljivi in vanje niti ne vlagajo, ker ne poznajo njihovega točnega učinka.

Sedaj pa se je na trgu pojavila rešitev. Predstavili so namreč novo tehnologijo, ki daje zanesljive informacije. V oglasne panoje se vgradijo majhne video kamere, ki snemajo mimoidoče. Iz tega je razviden njihov spol, približna starost in koliko časa so posvetili ogledu panoja, te podrobnosti pa se obdelajo in pošljejo v centralno podatkovno bazo agencije, ki vam sporoči učinkovitost oglaševanja.

Za to tehnologijo stojijo posebni programi, ki ne shranjujejo posnetkov opazovalcev panojev, tako da varovanje zasebnosti ni zaskrbljivo. Kamere so programirane tako, da na človeku, ki stoji pred panojem razločijo obrazne značilnosti (višina ličnic, razdalja med nosom in brado, ipd.) in jih analizirajo za ugotovitev človekove starosti in spola. Uporaba takšnih oglasnih panojev se še ni začela, saj se je testiranje ravno končalo, analitiki pa jim napovedujejo velik uspeh.


Vir: The New York Times

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!