Oglasni panoji, ki vračajo pogled

V oglaševanju uspevajo tisti, ki pri delu upoštevajo in izkoriščajo vse dejavnike. Tako je pomembno tudi, koliko ljudi vidi določen oglas, kdaj ga vidijo in kdo so ti ljudje. Vse to je na internetu preprosto ugotoviti, pri drugih načinih oglaševanja pa to predstavlja enega večjih problemov.
Oglasni panoji, ki vračajo pogled

Oglasnim panojem, ki jih srečujemo na vsakem koraku se bo merila učinkovitost.

Oglasni panoji so zgodba zase. So del starega načina oglaševanja, a še vedno dovolj učinkoviti, da se jih množično uporablja. Nemogoče se jim je izogniti in tudi če se jim ne posvetimo dobro, bo pogled nanje ostal v naši podzavesti. Ker pa so relativno drag način oglaševanja produktov oziroma storitev, so za manjša podjetja včasih težko dosegljivi in vanje niti ne vlagajo, ker ne poznajo njihovega točnega učinka.

Sedaj pa se je na trgu pojavila rešitev. Predstavili so namreč novo tehnologijo, ki daje zanesljive informacije. V oglasne panoje se vgradijo majhne video kamere, ki snemajo mimoidoče. Iz tega je razviden njihov spol, približna starost in koliko časa so posvetili ogledu panoja, te podrobnosti pa se obdelajo in pošljejo v centralno podatkovno bazo agencije, ki vam sporoči učinkovitost oglaševanja.

Za to tehnologijo stojijo posebni programi, ki ne shranjujejo posnetkov opazovalcev panojev, tako da varovanje zasebnosti ni zaskrbljivo. Kamere so programirane tako, da na človeku, ki stoji pred panojem razločijo obrazne značilnosti (višina ličnic, razdalja med nosom in brado, ipd.) in jih analizirajo za ugotovitev človekove starosti in spola. Uporaba takšnih oglasnih panojev se še ni začela, saj se je testiranje ravno končalo, analitiki pa jim napovedujejo velik uspeh.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje