Zvišali so se prispevki za socialno varnost samozaposlenih

Omrežje brez oglasov prejelo novo investicijo

Družabno omrežje Ello, ki je zaslovelo po ideji o omrežju brez oglasov, je uporabnikom na voljo že od lanskega marca. Ello se lahko pohvali z novo investicijo. Zadnja v vrsti je težka kar 5 milijonov dolarjev.
Omrežje brez oglasov prejelo novo investicijo

Omrežje Ello je prejelo novo investicijo (Vir slike: Ello).

Ello, ki ga lahko uporabljajo sicer le tisti, ki so nanj povabljeni, je skupaj zbral že za kar 11 milijonov dolarjev investicij v zadnjih šestih mesecih, kar je na mesečni ravni zbranih skoraj dva milijona dolarjev.

Podjetje, ki ima kar sedem ustanoviteljev, je veliko pozornosti pridobilo kot omrežje, ki je popolnoma drugačno od obstoječih, zlasti Facebooka. Zato so ga mnogi označili za »anti-Facebook« omrežje. Do oktobra je k prijavi pritegnil množice, kot kažejo statistike, naj bi se v omrežje vsako uro prijavilo 50 tisoč novih uporabnikov. Skupno je imel takrat več kot milijon registriranih uporabnikov in kar tri milijone na čakalni listi.

Septembra lani je to omrežje postalo najhitreje rastoče družbeno omrežje v zgodovini v le nekaj urah. Navdušenost nad novostjo se je pozneje sicer nekoliko umirilo, a Ellov izvršni direktor Paul Budnitz pravi, da se število uporabnikov še vedno povečuje.

Se še spomniš Ella? Tudi jaz ne

Omrežje, ki bo ostalo brez oglasov, naj bi služilo s prodajo majic, ustvarjanjem večuporabniških računov in spreminjanjem barv računov. Skratka vse dodatne funkcije bi ekipa zaračunala. Medtem pa se na Twitterju že pojavljajo tviti: Remember Ello? Me neither, lol (Se spomniš Ella? Tudi jaz ne, smeh).

Številne novosti, ni pa jasno, kako je z zasebnostjo

Omrežje je doletela tudi nova podoba. Ekipa je očitno prisluhnila svojim uporabnikom, ki so imeli kar precej povedati na račun dizajna. Kako je danes z zasebnostjo, ni jasno, so pa imeli uporabniki z njo v začetku težave. Ello namreč ni omogočal možnosti blokade določenega uporabnika. Zdaj so dodali še možnost ponovne objave, delitve, komentiranja in boljših pravil za zasebnost.

Nova investicija, nove zaposlitve

Danes Ellova ekipe šteje že 30 ljudi. »Ello je posel, tukaj ni nobene skrivnosti,« pravi Budnitz. »Če bomo spremenili svet, ga moramo kot del poslovnega sveta.« Z novo investicijo bodo lahko zaposlili več ljudi in dosegali hitrejši razvoj. Ello se namreč še vedno razvija, saj je bil, takrat ko je čez noč postal prava senzacija, še v zgodnjih fazah razvoja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje