Omrežje brez oglasov prejelo novo investicijo

Družabno omrežje Ello, ki je zaslovelo po ideji o omrežju brez oglasov, je uporabnikom na voljo že od lanskega marca. Ello se lahko pohvali z novo investicijo. Zadnja v vrsti je težka kar 5 milijonov dolarjev.
Omrežje brez oglasov prejelo novo investicijo

Omrežje Ello je prejelo novo investicijo (Vir slike: Ello).

Ello, ki ga lahko uporabljajo sicer le tisti, ki so nanj povabljeni, je skupaj zbral že za kar 11 milijonov dolarjev investicij v zadnjih šestih mesecih, kar je na mesečni ravni zbranih skoraj dva milijona dolarjev.

Podjetje, ki ima kar sedem ustanoviteljev, je veliko pozornosti pridobilo kot omrežje, ki je popolnoma drugačno od obstoječih, zlasti Facebooka. Zato so ga mnogi označili za »anti-Facebook« omrežje. Do oktobra je k prijavi pritegnil množice, kot kažejo statistike, naj bi se v omrežje vsako uro prijavilo 50 tisoč novih uporabnikov. Skupno je imel takrat več kot milijon registriranih uporabnikov in kar tri milijone na čakalni listi.

Septembra lani je to omrežje postalo najhitreje rastoče družbeno omrežje v zgodovini v le nekaj urah. Navdušenost nad novostjo se je pozneje sicer nekoliko umirilo, a Ellov izvršni direktor Paul Budnitz pravi, da se število uporabnikov še vedno povečuje.

Se še spomniš Ella? Tudi jaz ne

Omrežje, ki bo ostalo brez oglasov, naj bi služilo s prodajo majic, ustvarjanjem večuporabniških računov in spreminjanjem barv računov. Skratka vse dodatne funkcije bi ekipa zaračunala. Medtem pa se na Twitterju že pojavljajo tviti: Remember Ello? Me neither, lol (Se spomniš Ella? Tudi jaz ne, smeh).

Številne novosti, ni pa jasno, kako je z zasebnostjo

Omrežje je doletela tudi nova podoba. Ekipa je očitno prisluhnila svojim uporabnikom, ki so imeli kar precej povedati na račun dizajna. Kako je danes z zasebnostjo, ni jasno, so pa imeli uporabniki z njo v začetku težave. Ello namreč ni omogočal možnosti blokade določenega uporabnika. Zdaj so dodali še možnost ponovne objave, delitve, komentiranja in boljših pravil za zasebnost.

Nova investicija, nove zaposlitve

Danes Ellova ekipe šteje že 30 ljudi. »Ello je posel, tukaj ni nobene skrivnosti,« pravi Budnitz. »Če bomo spremenili svet, ga moramo kot del poslovnega sveta.« Z novo investicijo bodo lahko zaposlili več ljudi in dosegali hitrejši razvoj. Ello se namreč še vedno razvija, saj je bil, takrat ko je čez noč postal prava senzacija, še v zgodnjih fazah razvoja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , ,