Opomnik za podjetnike

V letošnjem letu se je spremenilo kar nekaj predpisov, ki urejajo poslovanje podjetij. Poleg tega morajo podjetniki pred iztekom letošnjega leta poleg oddaje rednih poročil opraviti še nekatere druge obveznosti. Več o tem si lahko skupaj z davčnimi in računovodskimi nasveti preberete v nadaljevanju.
Opomnik za podjetnike

Ustanovitev podjetja (Vir: uis.edu)

Podjetniki oz. izplačevalci dohodkov morajo do 31. decembra Davčni upravi sporočiti podatke o vzdrževanih družinskih članih in opomniti zaposlene nerezidente, ki prejemajo dohodke v Sloveniji in še nimajo urejenega rezdentskega statusa pri DURS, naj to uredijo do izteka letošnjega leta.

Novosti na področju zakonodaje:

20.11. je stopila v veljavo nova, šest-mesečna Odredba o pošiljanju obvestil o spremembi cen. Odredba določa obveznosti gospodarskih družb, samostojnih podjetnikov in režijskih obratov, da Ministrstvo za gospodarstvo obveščajo o spremembi cen, z izjemo sprememb cen zaradi akcijskih ali promocijskih znižanj. Obvestilo o spremembi cen morajo ministrstvu poslati pred oz. najkasneje drugi dan po dejanski spremembi cen. Proizvodna podjetja morajo ministrstvu sporočiti prodajne cene brez DDV, če se ukvarjajo tudi s prodajo pa morajo sporočiti še prodajne cene, ki vključujejo DDV, medtem ko morajo storitvena podjetja za vse storitve navedene v 3. členu odredbe (z izjemo komunalnih storitev) sporočiti  cene, ki vključujejo DDV.

Davčni nasveti:

Po novem bodo morali izplačevalci dohodka, ki so plačniki davkov, skladno s spremembami Zakona o davčnem postopku, predložiti podatke o dohodkih za leto 2009 za potrebe odmere dohodnine tudi na letni ravni.

Poleg tega pa naj bodo podjetniki pozorni tudi na pojasnili DURS-a, povezani z rezervacijami in povračilom stroškov prehrane in prevoza vajencem, dijakom in študentom za obvezno praktično delo.

Računovodski nasveti:

* Doba koristnosti (ne)opredmetenega osnovnega sredstva je odvisna od pričakovanega fizičnega izrabljanja, tehničnega in gospodarskega staranja ter pričakovanih zakonskih in drugih omejitev uporabe. Kot doba koristnosti se upošteva najkrajša doba trajanja posameznega od naštetih dejavnikov, pregledati pa jo je treba najmanj ob koncu vsakega poslovnega leta in po potrebi ustrezno spremeniti dobo amortiziranja.

Podjetje se lahko ob nakupu amortizljivega opredmetenega osnovnega sredstva tudi odloči, da bo razporedilo nabavno vrednost sredstva na njegove sestavne dele in obračunalo vsakega posebej.

* Faktoring oz. odkup terjatev je finančni instrument, ki predstavlja obliko zunanjega financiranja podjetja in se uporablja kot alternativa bančnemu kreditu in zavarovanju pred komercialnimi tveganji. Prednost uporabe faktoringa je, da podjetje likvidna sredstva (zmanjšana za provizijo ki jo prejme faktorinško podjetje- faktor) prejme takoj, ko faktorju preda fakturo in dokumentacijo o neporavnanih terjatvah, hkrati pa ta instrument zagotavlja manjše tveganje pri povračilu stroškov terjatve.

V mednarodnem poslovanju se uporablja ti. ti. dvofaktorski sistem, v katerem sodelujeta izvozni faktor (v državi prodajalca) in uvozni faktor (v državi kupca), ki dobro poznata razmere na trgu.

Vir: Podjetnik.si

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje