Opomnite stranko, da je naročena oziroma ima rezervacijo

Avtor Saba Resnik — 20.01.2011
Komentiraj!
Vsak od nas ceni, da ga nekdo opomni na prihajajoče obveznosti. Na tak način si lažje organiziramo teden, ki je pred nami. Vedno je nekaj dni pred dogodkom dobrodošel opomnik, da smo naročeni na frizerja, prijavljeni na izobraževanje itn.
Opomnite stranko, da je naročena oziroma ima rezervacijo

Opomniki so zaradi današnjega hitrega načina življenja zelo pomembni (slika: sxc.hu).

Marsikdo bi se danes težko znašel brez Outlookovih opomnikov in opomnikov na mobilnih telefonih. Nimajo pa samo posamezniki koristi od opomnikov, temveč tudi podjetja - predvsem tista, ki so usmerjena v storitve. Podjetja slednje na ta način lažje vodijo, stranke so bolj zadovoljne, z večjim zadovoljstvom strank pa se zviša prodaja in s prodajo prihodek.

Če vam uspe zmanjšati število "tistih, ki ne pridejo", boste dvignili prodajo

Za storitvene posle ni hujšega kot to, da nekdo pozabi na rezervacijo. S tem podjetje oškoduje za termin (ki bi morda odgovarjal drugi stranki) in prihodek, ki bi ga z opravljeno storitvijo podjetje zaslužilo. Zavedati se moramo, da večino ljudi ne škoduje podjetju namerno, temveč zgolj pozabijo na rezervacijo. Marsikdo na rezervacijo ne bi pozabil, če bi kakšen dan pred terminom, ki ga je rezerviral, dobil opomnik.

Z opomniki je danes, zahvaljujoč tehnologiji, veliko lažje upravljati

Marsikatero podjetje je opustilo tradicionalne opomnike zaradi zamudnosti in visokih stroškov. S pomočjo spletnih aplikacij za celoten proces načrtovanja in opomnikov je sedaj opominjanje strank veliko lažje in stroškovno ter časovno dosti manj obremenjujoče.


Vir: Richard, Eric. A Simple Reminder Goes a Long, Long Way. Startupnation.com.

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice