Optilab – varovanje zavarovalnic pred gmotnimi izgubami

Visokotehnološko podjetje Optilab postaja vse pomembnejši akter v evropskem zavarovalništvu. S programom Admiral, ki učinkovito odkriva prevare in kompleksno organizirane goljufije na različnih področjih, uspešno varuje zavarovalnice pred izgubami.

Direktor in soustanovitelj Optilaba je Štefan Furlan, ki je logiko in matematiko oboževal že v gimnazijskih dneh in se je zaradi tega posledično vpisal na študij računalništva, se kasneje na Fakulteti za računalništvo in informatiko zaposlil kot mladi raziskovalec in tam uspešno tudi doktoriral.

Podjetje je pod Furlanovo taktirko pri svojem delovanju prejelo angelsko investicijo, esenca, ki prebiva v vsaki celici le-tega pa se skriva predvsem v skrbi za red in disciplino v zavarovalništvu, posledica česar je visoka stopnja zmanjšanja prevar in raznovrstnih nepravilnosti na omenjenem področju.

»Spin-off« koncept

Zanimivo je dejstvo, da so sami zametki osnovne ideje Optilaba nastajali že na Fakulteti za računalništvo in informatiko. Slednji je tako na nek način že dobrih pet let “spin-off” podjetje omenjene fakultete, pri čemer gre za ustaljeno prakso tovrstnega podjetništva v tujini, torej prenos znanja iz fakultete v gospodarstvo, kar v sebi vsekakor nosi mnogovrstne prednosti.

Raziskovanje algoritmov

Odkrivanje goljufij omogoča podrobno raziskovanje algoritmov. Njihovo najuspešnejše orodje za tovrstno dejavnost predstavlja program Admiral, celovita računalniška rešitev za obvladanje goljufij, ki je obenem prilagojena specifičnim slovenskim razmeram ter zakonodaji.

Pri tem gre za plod raziskovalne skupine, ki se je na prej omenjeni fakulteti ukvarjala z analiziranjem podatkov. Sistem preveri vsak škodni primer in če se pojavi samo najmanjši sum goljufije ali kakršne koli nepravilnosti, na to opozori.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje