Optimizacija vsebine spletnega mesta za iskalnike

Kako urediti vsebino, da bo le ta čim bolj primerna za iskalnike? To se sprašuje veliko lastnikov spletnih strani in v tem članku si bomo ogledali nekaj najbolj pomembnih značilnosti, ki jih mora imeti iskalnikom primerna vsebina.
Koliko v eni sekundi zaslužijo top tehnološka podjetja?

Koliko v eni sekundi zaslužijo top tehnološka podjetja? (Vir slike: sxc.hu)

1. Vsebina mora imeti dodano vrednost

Napišite kvalitetno vsebino, ji dodajte vsaj nekaj slik, če se da pa dodajte tudi video posnetek. Zelo pomembno je, da vsebino dobro strukturirate in da le-ta ni predolga ali prekratka. Poudarite dejstva, predvsem pa se razlikujte od ostalih. Če je vsebina zanimiva oz. uporabna, je veliko večja možnost, da bodo obiskovalci vašega spletnega mesta le to delili z ostalimi, to pa pomeni manj dela z off-site optimizacijo.

2. Struktura

Vsebino je potrebno strukturirati na posamezne podstrani, vendar pa to niti ni tako lahko delo, kot se morda zdi na prvi pogled. Pri strukturi se največkrat pojavljajo vprašanja v stilu ‘Ali naj za vsako ključno besedo naredim novo podstran?’, ali pa ‘Naj daljšo vsebino dam le na eno podstran ali naj jo razdelim na več podstrani?’. Pri teh dveh vprašanjih je težko dodati nek splošen odgovor, ker je dober način razporejanja vsebine odvisen od različnih faktorjev.

Edini nasvet, ki ga vedno upoštevajte je ta, da naj bo vsebina strukturirana naravno, torej vprašajte se ‘Kaj bi uporabnik rad videl na naši spletni strani?’ oz. ‘Kaj uporabnika zanima?’.

Če imate mizarstvo, bi bile lahko vaše ključne besede npr.: mize, kuhinjske mize, jedilni mize, stoli, omare, vrata, stopnice itd. V primeru, da niste specializirani predvsem za mize, je ključne besede mize, kuhinjske mize in jedilni mize sigurno pametno združiti na eno podstran.

V primeru, da je vsebina za eno podstran zelo dolga, se najprej vprašajte ali res potrebujete toliko vsebine in ali je taka vsebina sploh uporabna. Če del vsebine ni ravno povezan s preostalo vsebino, lahko ta del prestavite na novo podstran, v nasprotnem primeru pa se lahko poslužite naslednje rešitve. Na strani naj bodo vidna samo najpomembnejša dejstva, ostala pa naj bodo skrita pod zavihkom ‘Več…’, s klikom na le tega, pa si lahko potem uporabnik pogleda celotno vsebino.

Pripravite vsebino.

3. Tehnična ureditev vsebine

  • Vsaka podstran mora imeti glavni naslov (h1), če je vsebine dovolj, pa naj ima tudi nekaj podnaslovov (h2) – dobro je imeti vsaj en podnaslov. Ključna beseda naj bo navedena vsaj v glavnem naslovu, lahko pa jo vključite tudi v kakšen podnaslov, vendar ne pretiravajte.
  • Nasičenost ključnih besed naj ne bo nad 3 odstotke. Torej če vsebino optimizirate za ključno besedo ‘kuhinjske mize’, naj bo le ta na 100 besed ne bo omenjena več kot 3x. Če se vam to zdi premalo, uporabite še različne izpeljanke, npr. ‘mize za kuhinjo’.
  • Odebelite pomembne dele besedila in ne le glavnih ključnih besed.
  • V meta podatke dodajte unikaten meta opis in nekaj glavnih ključnih besed.

4. Ažurnost

Če je spletno mesto ažurno, to pomeni, da vaše podjetje živi, kar ceni tudi Google. Vsako spletno mesto naj bi imelo podstran z novicami ali blog. Objavite vsaj eno objavo na mesec, priporočamo pa eno objavo na teden ali največ dva tedna. V začetku se vam bom mogoče zdelo, da to ni vredno vašega truda, vendar se na dolgi rok vsekakor splača.

5. Nekaj dodatnih napotkov

  • Pred pripravo same vsebine si naredite osnutek.
  • Kvaliteta je pomembnejša od kvantitete.
  • Na prvem mestu je uporabnik. Kar je dobro za uporabnika, je posredno dobro tudi za optimizacijo.
  • Uporabniku povejte zakaj ste boljši od drugih in kaj bo uporabnik pridobil z vašim izdelkom ali storitvijo.
  • Izpostavite ključne podatke.
  • Navedite dejstva in za le to uporabljajte alineje.
  • Vsebina naj bo razgibana in vizualno privlačna.
  • Vsebini dodajte uporabno aplikacijo, npr. informativni izračun.

Pritegnite uporabnike!

Zaključek

Najbolje optimizirana vsebina je tehnično urejena kvalitetna vsebina, ki uporabnikom ponudi nekaj novega in uporabnega. Bodite unikatni. V kolikor sami niste vešči priprave vsebine, za to raje najemite kvalitetnega pisca prodajnih besedil. Naj cena pri vsebini ne bo kriterij odločitve, saj je le-ta najbolj pomembna komponenta spletne strani. Raje plačajte 100 evrov za kvalitetno vsebino, kot 50 evrov za slabo oz. povprečno.

Avtor prispevka je David Bergant, www.optiweb.si

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Optimizacija spletne strani

Optimizacija spletne strani

Vsaka spletna stran potrebuje obiskovalce, ki so potencialni kupci storitev, ki jih podjetje ponuja. Te lahko pridobimo na različne načine, eden izmed najbolj privlačnih je SEO oziroma optimizacija spletne strani, ki je čedalje bolj uveljavljena. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje