Optimizacija vsebine spletnega mesta za iskalnike

Kako urediti vsebino, da bo le ta čim bolj primerna za iskalnike? To se sprašuje veliko lastnikov spletnih strani in v tem članku si bomo ogledali nekaj najbolj pomembnih značilnosti, ki jih mora imeti iskalnikom primerna vsebina.
Koliko v eni sekundi zaslužijo top tehnološka podjetja?

Koliko v eni sekundi zaslužijo top tehnološka podjetja? (Vir slike: sxc.hu)

1. Vsebina mora imeti dodano vrednost

Napišite kvalitetno vsebino, ji dodajte vsaj nekaj slik, če se da pa dodajte tudi video posnetek. Zelo pomembno je, da vsebino dobro strukturirate in da le-ta ni predolga ali prekratka. Poudarite dejstva, predvsem pa se razlikujte od ostalih. Če je vsebina zanimiva oz. uporabna, je veliko večja možnost, da bodo obiskovalci vašega spletnega mesta le to delili z ostalimi, to pa pomeni manj dela z off-site optimizacijo.

2. Struktura

Vsebino je potrebno strukturirati na posamezne podstrani, vendar pa to niti ni tako lahko delo, kot se morda zdi na prvi pogled. Pri strukturi se največkrat pojavljajo vprašanja v stilu ‘Ali naj za vsako ključno besedo naredim novo podstran?’, ali pa ‘Naj daljšo vsebino dam le na eno podstran ali naj jo razdelim na več podstrani?’. Pri teh dveh vprašanjih je težko dodati nek splošen odgovor, ker je dober način razporejanja vsebine odvisen od različnih faktorjev.

Edini nasvet, ki ga vedno upoštevajte je ta, da naj bo vsebina strukturirana naravno, torej vprašajte se ‘Kaj bi uporabnik rad videl na naši spletni strani?’ oz. ‘Kaj uporabnika zanima?’.

Če imate mizarstvo, bi bile lahko vaše ključne besede npr.: mize, kuhinjske mize, jedilni mize, stoli, omare, vrata, stopnice itd. V primeru, da niste specializirani predvsem za mize, je ključne besede mize, kuhinjske mize in jedilni mize sigurno pametno združiti na eno podstran.

V primeru, da je vsebina za eno podstran zelo dolga, se najprej vprašajte ali res potrebujete toliko vsebine in ali je taka vsebina sploh uporabna. Če del vsebine ni ravno povezan s preostalo vsebino, lahko ta del prestavite na novo podstran, v nasprotnem primeru pa se lahko poslužite naslednje rešitve. Na strani naj bodo vidna samo najpomembnejša dejstva, ostala pa naj bodo skrita pod zavihkom ‘Več…’, s klikom na le tega, pa si lahko potem uporabnik pogleda celotno vsebino.

Pripravite vsebino.

3. Tehnična ureditev vsebine

  • Vsaka podstran mora imeti glavni naslov (h1), če je vsebine dovolj, pa naj ima tudi nekaj podnaslovov (h2) – dobro je imeti vsaj en podnaslov. Ključna beseda naj bo navedena vsaj v glavnem naslovu, lahko pa jo vključite tudi v kakšen podnaslov, vendar ne pretiravajte.
  • Nasičenost ključnih besed naj ne bo nad 3 odstotke. Torej če vsebino optimizirate za ključno besedo ‘kuhinjske mize’, naj bo le ta na 100 besed ne bo omenjena več kot 3x. Če se vam to zdi premalo, uporabite še različne izpeljanke, npr. ‘mize za kuhinjo’.
  • Odebelite pomembne dele besedila in ne le glavnih ključnih besed.
  • V meta podatke dodajte unikaten meta opis in nekaj glavnih ključnih besed.

4. Ažurnost

Če je spletno mesto ažurno, to pomeni, da vaše podjetje živi, kar ceni tudi Google. Vsako spletno mesto naj bi imelo podstran z novicami ali blog. Objavite vsaj eno objavo na mesec, priporočamo pa eno objavo na teden ali največ dva tedna. V začetku se vam bom mogoče zdelo, da to ni vredno vašega truda, vendar se na dolgi rok vsekakor splača.

5. Nekaj dodatnih napotkov

  • Pred pripravo same vsebine si naredite osnutek.
  • Kvaliteta je pomembnejša od kvantitete.
  • Na prvem mestu je uporabnik. Kar je dobro za uporabnika, je posredno dobro tudi za optimizacijo.
  • Uporabniku povejte zakaj ste boljši od drugih in kaj bo uporabnik pridobil z vašim izdelkom ali storitvijo.
  • Izpostavite ključne podatke.
  • Navedite dejstva in za le to uporabljajte alineje.
  • Vsebina naj bo razgibana in vizualno privlačna.
  • Vsebini dodajte uporabno aplikacijo, npr. informativni izračun.

Pritegnite uporabnike!

Zaključek

Najbolje optimizirana vsebina je tehnično urejena kvalitetna vsebina, ki uporabnikom ponudi nekaj novega in uporabnega. Bodite unikatni. V kolikor sami niste vešči priprave vsebine, za to raje najemite kvalitetnega pisca prodajnih besedil. Naj cena pri vsebini ne bo kriterij odločitve, saj je le-ta najbolj pomembna komponenta spletne strani. Raje plačajte 100 evrov za kvalitetno vsebino, kot 50 evrov za slabo oz. povprečno.

Avtor prispevka je David Bergant, www.optiweb.si

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov. Preberite več >>


Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Pred kratkim je podjetje Google potrdilo, da je v svoj iskalnik umestilo daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kako se lahko pripravite? Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje