Optimizacija vsebine spletnega mesta za iskalnike

Kako urediti vsebino, da bo le ta čim bolj primerna za iskalnike? To se sprašuje veliko lastnikov spletnih strani in v tem članku si bomo ogledali nekaj najbolj pomembnih značilnosti, ki jih mora imeti iskalnikom primerna vsebina.
Koliko v eni sekundi zaslužijo top tehnološka podjetja?

Koliko v eni sekundi zaslužijo top tehnološka podjetja? (Vir slike: sxc.hu)

1. Vsebina mora imeti dodano vrednost

Napišite kvalitetno vsebino, ji dodajte vsaj nekaj slik, če se da pa dodajte tudi video posnetek. Zelo pomembno je, da vsebino dobro strukturirate in da le-ta ni predolga ali prekratka. Poudarite dejstva, predvsem pa se razlikujte od ostalih. Če je vsebina zanimiva oz. uporabna, je veliko večja možnost, da bodo obiskovalci vašega spletnega mesta le to delili z ostalimi, to pa pomeni manj dela z off-site optimizacijo.

2. Struktura

Vsebino je potrebno strukturirati na posamezne podstrani, vendar pa to niti ni tako lahko delo, kot se morda zdi na prvi pogled. Pri strukturi se največkrat pojavljajo vprašanja v stilu ‘Ali naj za vsako ključno besedo naredim novo podstran?’, ali pa ‘Naj daljšo vsebino dam le na eno podstran ali naj jo razdelim na več podstrani?’. Pri teh dveh vprašanjih je težko dodati nek splošen odgovor, ker je dober način razporejanja vsebine odvisen od različnih faktorjev.

Edini nasvet, ki ga vedno upoštevajte je ta, da naj bo vsebina strukturirana naravno, torej vprašajte se ‘Kaj bi uporabnik rad videl na naši spletni strani?’ oz. ‘Kaj uporabnika zanima?’.

Če imate mizarstvo, bi bile lahko vaše ključne besede npr.: mize, kuhinjske mize, jedilni mize, stoli, omare, vrata, stopnice itd. V primeru, da niste specializirani predvsem za mize, je ključne besede mize, kuhinjske mize in jedilni mize sigurno pametno združiti na eno podstran.

V primeru, da je vsebina za eno podstran zelo dolga, se najprej vprašajte ali res potrebujete toliko vsebine in ali je taka vsebina sploh uporabna. Če del vsebine ni ravno povezan s preostalo vsebino, lahko ta del prestavite na novo podstran, v nasprotnem primeru pa se lahko poslužite naslednje rešitve. Na strani naj bodo vidna samo najpomembnejša dejstva, ostala pa naj bodo skrita pod zavihkom ‘Več…’, s klikom na le tega, pa si lahko potem uporabnik pogleda celotno vsebino.

Pripravite vsebino.

3. Tehnična ureditev vsebine

  • Vsaka podstran mora imeti glavni naslov (h1), če je vsebine dovolj, pa naj ima tudi nekaj podnaslovov (h2) – dobro je imeti vsaj en podnaslov. Ključna beseda naj bo navedena vsaj v glavnem naslovu, lahko pa jo vključite tudi v kakšen podnaslov, vendar ne pretiravajte.
  • Nasičenost ključnih besed naj ne bo nad 3 odstotke. Torej če vsebino optimizirate za ključno besedo ‘kuhinjske mize’, naj bo le ta na 100 besed ne bo omenjena več kot 3x. Če se vam to zdi premalo, uporabite še različne izpeljanke, npr. ‘mize za kuhinjo’.
  • Odebelite pomembne dele besedila in ne le glavnih ključnih besed.
  • V meta podatke dodajte unikaten meta opis in nekaj glavnih ključnih besed.

4. Ažurnost

Če je spletno mesto ažurno, to pomeni, da vaše podjetje živi, kar ceni tudi Google. Vsako spletno mesto naj bi imelo podstran z novicami ali blog. Objavite vsaj eno objavo na mesec, priporočamo pa eno objavo na teden ali največ dva tedna. V začetku se vam bom mogoče zdelo, da to ni vredno vašega truda, vendar se na dolgi rok vsekakor splača.

5. Nekaj dodatnih napotkov

  • Pred pripravo same vsebine si naredite osnutek.
  • Kvaliteta je pomembnejša od kvantitete.
  • Na prvem mestu je uporabnik. Kar je dobro za uporabnika, je posredno dobro tudi za optimizacijo.
  • Uporabniku povejte zakaj ste boljši od drugih in kaj bo uporabnik pridobil z vašim izdelkom ali storitvijo.
  • Izpostavite ključne podatke.
  • Navedite dejstva in za le to uporabljajte alineje.
  • Vsebina naj bo razgibana in vizualno privlačna.
  • Vsebini dodajte uporabno aplikacijo, npr. informativni izračun.

Pritegnite uporabnike!

Zaključek

Najbolje optimizirana vsebina je tehnično urejena kvalitetna vsebina, ki uporabnikom ponudi nekaj novega in uporabnega. Bodite unikatni. V kolikor sami niste vešči priprave vsebine, za to raje najemite kvalitetnega pisca prodajnih besedil. Naj cena pri vsebini ne bo kriterij odločitve, saj je le-ta najbolj pomembna komponenta spletne strani. Raje plačajte 100 evrov za kvalitetno vsebino, kot 50 evrov za slabo oz. povprečno.

Avtor prispevka je David Bergant, www.optiweb.si

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje