Organizirajte virtualni brainstorming

Brainstorming je ena izmed strategij reševanja problemov, za katero ponavadi stoji veliko entuziazma, a ne obrodi vedno veliko rezultatov. Kaj pa če je vaša ekipa med seboj prostorsko oddaljena? Potem organizirajte virtualni brainstorming.
Organizirajte virtualni brainstorming

Organizirajte virtualni brainstorming. (Vir: Freeimages.com)

V teoriji viharjenje funkcionira takole: skupina ljudi se zbere in razmišlja o različnih načinih, kako rešiti problem – dokler ne najdejo ustrezne rešitve. Nekatere študije sicer kažejo, da ljudje posamezno funkcionirajo prav tako kot v skupini in da jih v nekaterih primerih delo v skupini celo ovira. Z razumevanjem vloge vsakega posameznika pa lahko brainstorming prinaša tudi vrhunske rezultate.

Kaj pa če vaša ekipa ni zbrana na enem mestu? Rešitev je virtualni brainstoming. Da bi ga lahko uspešno izvedli, ga delimo v tri faze: pred, med in po brainstormingu.

1. faza: Pred virtualnim brainstormingom

Učinkovit brainstorming prek spleta izgleda nekoliko drugače. Ideje morate zbrati pred samim sestankom. Namesto, da udeležence prosite za ideje šele, ko imate konferenčni klic, raje ta čas porabite za diskusijo o idejah.

Zato, da bi pridobili čim več idej, storite naslednje:

Ustvarite prostor na spletu, uporabite denimo Google Docs, kamor vsi lahko prispevajo svoje ideje. Naj vsak posameznik sam razmišlja o problemu.

Določite roke in omejitve

V nasprotju s prevladujočim mnenjem popolna svoboda v resnici ovira kreativnost; omejitve so tiste, ki spodbudijo človeško domišljijo. Zadajte skupini določen rok, do kdaj naj prispevajo ideje. Lahko gre za en teden ali pa le za tri dni. Poskrbite le, da imajo dovolj časa za razmišljanje o ideji.

Druga omejitev je lahko tudi število idej, ki jih posameznik lahko prispeva ali omejitev števila besed, zaradi česar se vsak trudi prispevati čim bolj jasne rešitve.

Ne razpravljajte o idejah

Razpravljanje o idejah z drugimi člani ekipe pogosto vodi v odločitve pred samim brainstormingom. Jasno povejte, da bo čas za razpravljanje, ko bodo vsi člani ekipe zbrani na enem mestu.

2. faza: Med brainstormingom

Potem, ko ste opravili priprave, je čas za konferenčni klic. Ampak preden ga skličete, morate poskrbeti še za nekaj podrobnosti.

Določite moderatorja
Kolikokrat se vam je zgodilo, da ste v konferenčnem klicu razpravljali o nepomembnostih? Konferenčni klici hitro postanejo kaotični, če ni nekoga, ki bi pogovor usmerjal. Določite osebo, ki bo skrbela, da pogovor ostane povezan z glavno tematiko. Dober moderator poskrbi tudi za to, da so vsi vključeni v diskusijo in da so vse ideje slišane.

Določite časovni okvir konference

Pogovor se lahko razvleče, zato določite časovni okvir konference. Tako bodo tudi vsi vpleteni vedeli, da morajo v omejenem časovnem okviru prispevati največ, kar lahko. Na koncu klica se vedno odločite tudi za »akcijo«– kakšni bodo nadaljnji koraki v zvezi s problemom.

3. faza: Po brainstormingu

Med brainstormingom se morajo člani ekipe odločiti, katero izmed navedenih idej bomo uporabili. Po sestanku pa se morate odločite, kdo bo kaj naredil.

Po sestanku pošljite sporočilo s povzetkom brainstorminga. Razdelite delo članom ekipe in preglejte, katere ideje lahko še razvijete.

Če ste prišli do uspešnega zaključka in rešitve problema, potem je virtualni brainstorming uspel. Virtualni brainstorming zahteva veliko časa in priprave, a je lahko učinkovito orodje za reševanje problemov.

Vir: Under30ceo.com

Oznake: , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje