Razvijalsko orodje Layer, proizvod slovenskega podjetnika, je na voljo javnosti

Po dveh letih beta različice komunikacijskega orodja za pomoč razvijalcem pri gradnji aplikacij za Android in iOS, ki je bilo na voljo le omejenemu številu uporabnikov, je mlado slovensko podjetje Layer razvijalsko orodje odprlo javnosti.
Razvijalsko orodje Layer, proizvod slovenskega podjetnika, je na voljo javnosti

(Vir slike: TechCrunch.com)

Layer, ameriško podjetje slovenskega podjetnika Tomaža Štolfe, je za javnost objavil istoimensko orodje, ki bo razvijalcem mobilnih in spletnih aplikacij močno olajšalo delo pri izdelavi aplikacij, ki potrebujejo storitve upravljanja klicev, sporočil, videoposnetkov, telefonskega imenika ipd. Orodje Layer namreč z manj kot 10 vrsticami programske kode uspešno integrira aplikacije z želenimi storitvami.  

Pred javno različico je bil Layer na voljo 10 tisoč razvijalcem, mesečno pa ga je uporabljalo 1.500 ljudi. Te številke se bodo po objavi javne različice hitro povzpele.

Layer je do sedaj prepričal veliko investitorjev. Leta 2013 je kot startup v San Franciscu prehitel konkurenco na tekmovanju TechCrunch Disrupt 2013, kjer je poleg nagrade višini 50 tisoč dolarjev pridobil še semensko investicijo v višini 1,5 milijona dolarjev. Le mesec dni po tem je podjetje pridobilo novo investicijo v višini 6 milijonov dolarjev, leto kasneje pa v t.i. A rundi še 14,5 milijonov dolarjev. Skupaj je podjetje v treh investicijskih rundah zbralo prek 22 milijonov dolarjev. Ekipo danes tvori 30 posameznikov.

Layer zmagovalec TechCrunch Disrupt 2013!

Za razvijanje in preizkušanje aplikacij je Layer brezplačen. Ko aplikacija s tehnologijo Layer preseže tisoč aktivnih mesečnih uporabnikov, se mesečna naročnina za razvijalce povzpne na 99 dolarjev, ta pa se še zviša, ko aplikacija preseže 25 tisoč aktivnih mesečnih uporabnikov. 

Layer je bil v pomoč tudi pri razvoju slovenske aplikacije za sporočanje Orto, ki je namenjena mlajšim uporabnikom.

Poleg objave javne različice orodja, je Layer predstavil Atlas, ki bo razvijalcem pomagal pri še hitrejši integraciji in prilagajanju sporočilnih funkcij v operacijskih sistemih Android in iOS. Uporabniki Atlasa imajo dostop do izvorne kode sestavnih delov aplikacije z vizualno podobo aplikacije iMessage. Razvijalci jo lahko poljubno spreminjajo ali uporabljajo takšno kot je. 

Vir: Techcrunch.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje