BLOG MARKETING DELAVNICA

Osebni trener, ki vstopa v svet podjetništva

Rok Bohinc pravi, da je bil pred leti zmeden podjetnik, ki je ob začetku podjetniške poti naletel na mnogo ovir. Kako razporediti čas in kako sploh delati, če nad sabo nimaš nikogar, ki bi te vsaj malce preverjal. Rešitev je našel pri znanih podjetnikih, ki premagajo takšne težave z rituali.
Osebni trener, ki vstopa v svet podjetništva

Rok Bohinc se predstavlja z naročniških modelom na zelene čaje, imenovanim Chaizen (Vir slike: Maruša Žibert).

Želja po tem, da ustvari nekaj svojega, ga je gnala naprej, zato je odprl knjige, splet in revije ter začel raziskovati, kako znani in uspešni podjetniki tako učinkovito razporedijo svoje obveznosti. Poleg del o marketingu, podjetništvu in osebni rasti, mu je knjiga Miracle Morning pomagala pri ustvarjanju produktivnega dneva. V svoj vsakdan je začel vpeljevati rituale, začel piti zeleni čaj in ponovno zlezel na zeleno vejo.

“Želim razbiti tabu, da je zeleni čaj grenak”

Povezava s prijateljem, ki je grafični oblikovalec, je prinesla oblikovanje blagovne znamke. Nastal je Chaizen, ki je skovanka besed čaj in kaizen, ki pomeni konstantni napredek, h kateremu moramo strmeti. V teh dneh je zagnal spletno trgovino, obenem pa bo prek posebne mesečne naročnine na Chaizen box (podoben koncept naročnine najdete pri slovenskih Flaviarju in Wineistu) ljudem skozi mesečne izzive predstavil pozitivne dnevne rituale, ki si jih lahko vpeljemo v svoj dan. Med prvi, pravi, je zagotovo ta, da začnejo pogosteje piti zeleni čaj. Na sliki Rok Bohinc (Vir slike: Marko Ocepek)

Z rituali do boljše časovne razporeditve in usmerjenost k napredku

»Z vpeljavo ritualov v svoje življenje sem spoznal, kako se mi je spremenil dan, kako sem postal bolj konstanten, vse bolj usmerjen k napredku. Dosegel sem boljšo časovno razporeditev. Vem, kako pomagajo dnevni rituali, zato sem se odločil, da tudi drugim predstavim to, kar je meni pomagalo.« Sledilo je vnovično raziskovanje po spletu, kje najti dobre zelene čaje, ki jih je mimogrede preizkusil že na pretek, tudi vse tuje različice njegovega koncepta Chaizen, od najbolj kakovostnih do tistih manj, in kako jih začeti uvažati.

Zeleni čaj je super hrana

»Želim razbiti tabu, zaradi katerega ljudje ne pijejo zelenega čaja, ker mislijo, da je grenak,« pošali se, da jim bo Chaizen predstavil novo, pravo izkušnjo za brbončice. S čaji, ki jih bo ponudil, si bodo vzeli nekaj minut vsak dan za svoj dnevni pobeg in prejeli naravno energijo.

»Veliko raziskav je bilo že narejenih, ki so potrdile pozitivne učinke zelenega čaja, poleg naravne energije, ki nam jo da zeleni čaj, ima tudi izredno pozitivne vplive na naše možgane, srce in krvožilni sistem. Ugotovili so celo, da pomaga pri zdravljenju raka in zaradi visoke vsebnosti antioksidantov ščiti pred boleznimi sodobnega časa,« dodaja osebni trener, ki ima licenco s strani Fitnes zveze in je lastnik ameriškega ISSA certifikata – prek katerega si je prislužil naziv Specialist za fitnes prehrano, zadnja leta pa je precej vpet tudi v področje prehrane.

Kaj se skriva v škatli Chaizena?

Za začetek se Bohinc predstavlja s starter škatlo (starter box), kjer se skrivajo trije zeleni čaji v lični embalaži, ki jih je dovolj za cel mesec. Dva bosta imela dodatke s sadjem, in sicer od jagode, čokolade, karamele, vseh tropskih sadežev, jabolka, cimeta in še česa, tretji pa bo iz kakovostnejšega razreda. »To bo eden od najboljših zelenih čajev, kar jih je možno dobiti na slovenskem trgu. Odločil sem se za boljšo različico, za najboljšo pa so cene astronomske in zanjo nisem našel trga. Bodo pa zato naročniki na mesečni box vsak mesec poskusili enega,« pravi mladi podjetnik med srkanjem zelenega čaja.

Dva čaja bosta imela dodatke s sadjem, tretji bo iz kakovostnejšega razreda (Vir slike: Alex Štokelj).

Poleg zelenih čajev bodo v škatli predstavljeni še posamezni čaji s podrobnejšimi infomacijami, od kod izvirajo in kakšni so njihovi učinki, priložena bodo tudi navodila za uporabo ter mesečni izziv dnevne navade, ki se ga bo vsak mesec lotila Chaizen skupnost. V paketu bo tudi anketa, s pomočjo katere bodo uporabniki lahko sami uvrstili najljubši čaj v spletno trgovino. Tam bodo izbranega lahko kupili v večjih količinah.

Čaji iz Japonske in Kitajske, pakiranje v posebni sobi

Zeleni čaj uvaža iz Japonske in Kitajske, gre za robo, ki jo je nič kolikokrat že sam preizkusil. »Pakiram doma, uredil sem si skladišče s tem, ko sem izpraznil eno od sob,« pri delu pa pomaga še preostala družina. V začetni fazi želi prodati 100 starter škatel s sklenitvijo naročnine, in sicer za en mesec, tri, šest in dvanajst mesecev. Prav tako bo mogoče kupiti samo starter box. »Se pa že odpira novo področje, na katerega sploh pomislil nisem, to so poslovna darila. Z nekaterimi podjetji sem že v fazi dogovarjanja, želim pa s Chaizenom prodreti tudi v vse boljše lokale in hotele, kjer bi čaje prodajal v večjih količinah. Zeleni čaj je kot pravi čaj v lističih izredno zdrava pijača, prav tako pa predstavlja premium napitek, kar vsekakor vrže dobro luč na lokal ali hotel. Nekaj kar bi kakovosten lokal oziroma hotel morala imeti v ponudbi,« dodaja.

Pogled v mesečno škatlo Chaizen. Naročnina bo varirala glede na čas sklenitve naročnine (Vir slike: Alex Štokelj).

Številne ovire v startup svetu, ki jih lahko prebrodimo tudi s telovadbo

Februarja ali marca prihodnje leto želi vstopiti še v tujino. Pravi, da ima zaradi večletne vpetosti v svet lifecoachev in osebnih trenerjev že dobro izdelano mrežo s kontakti. »Koncept bo enak, ne vem pa, kako bo z dostavo To se bom moral še pozanimati,« pravi mladenič, ki ima že nekaj izkušenj s spletnim marketingom. Bolje se je s tem področjem spoznal, ko je zagnal svoj lasten projekt Fit Diva, skupinska telovadba za ženske.

Danes se vse bolj usmerja še na eno, novo področje: osebno trenerstvo za podjetnike. Pisal bo tudi blog, a ne le v smislu, kakšen obrok si lahko pripraviš in kakšen trening opravit, ampak kako lahko trening vpliva na nadaljnjo podjetniško kariero. »V startup svetu je kar precej ovir, čez katere moraš iti, in pri tem ti vsekakor lahko pomagata tako vadba kot prehrana, ravno tisti dve področji, ki ju podjetniki pogosto zanemarjajo. Ne gre se samo za videz, govorim predvsem o produktivnosti, samozavesti in predstavitvi samega sebe. Če želiš kot direktor voditi podjetje, moraš pokazati, da znaš voditi sebe,« dodaja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Podjetje Črno zrno slovenskim ljubiteljem kave prinaša paleto različnih vrst kave iz Kolumbije. Zanimiva zgodba se vrti okoli Kolumbijca, ki že nekaj let živi v Sloveniji, v podjetju pa želijo v ospredje postaviti tudi tiste ljudi, ki so sicer v postopku pridelave kave nevidni. Preberite več >>

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

Na spletu je pred kratkim zaživela platforma 360Finance Guru, ki uporabnikom omogoča preprost pregled nad lastnim finančnim stanjem in njegovo oceno ter sprejemanje pametnih finančnih odločitev. Preberite več >>

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje