Osebni trener, ki vstopa v svet podjetništva

Rok Bohinc pravi, da je bil pred leti zmeden podjetnik, ki je ob začetku podjetniške poti naletel na mnogo ovir. Kako razporediti čas in kako sploh delati, če nad sabo nimaš nikogar, ki bi te vsaj malce preverjal. Rešitev je našel pri znanih podjetnikih, ki premagajo takšne težave z rituali.
Osebni trener, ki vstopa v svet podjetništva

Rok Bohinc se predstavlja z naročniških modelom na zelene čaje, imenovanim Chaizen (Vir slike: Maruša Žibert).

Želja po tem, da ustvari nekaj svojega, ga je gnala naprej, zato je odprl knjige, splet in revije ter začel raziskovati, kako znani in uspešni podjetniki tako učinkovito razporedijo svoje obveznosti. Poleg del o marketingu, podjetništvu in osebni rasti, mu je knjiga Miracle Morning pomagala pri ustvarjanju produktivnega dneva. V svoj vsakdan je začel vpeljevati rituale, začel piti zeleni čaj in ponovno zlezel na zeleno vejo.

“Želim razbiti tabu, da je zeleni čaj grenak”

Povezava s prijateljem, ki je grafični oblikovalec, je prinesla oblikovanje blagovne znamke. Nastal je Chaizen, ki je skovanka besed čaj in kaizen, ki pomeni konstantni napredek, h kateremu moramo strmeti. V teh dneh je zagnal spletno trgovino, obenem pa bo prek posebne mesečne naročnine na Chaizen box (podoben koncept naročnine najdete pri slovenskih Flaviarju in Wineistu) ljudem skozi mesečne izzive predstavil pozitivne dnevne rituale, ki si jih lahko vpeljemo v svoj dan. Med prvi, pravi, je zagotovo ta, da začnejo pogosteje piti zeleni čaj. Na sliki Rok Bohinc (Vir slike: Marko Ocepek)

Z rituali do boljše časovne razporeditve in usmerjenost k napredku

»Z vpeljavo ritualov v svoje življenje sem spoznal, kako se mi je spremenil dan, kako sem postal bolj konstanten, vse bolj usmerjen k napredku. Dosegel sem boljšo časovno razporeditev. Vem, kako pomagajo dnevni rituali, zato sem se odločil, da tudi drugim predstavim to, kar je meni pomagalo.« Sledilo je vnovično raziskovanje po spletu, kje najti dobre zelene čaje, ki jih je mimogrede preizkusil že na pretek, tudi vse tuje različice njegovega koncepta Chaizen, od najbolj kakovostnih do tistih manj, in kako jih začeti uvažati.

Zeleni čaj je super hrana

»Želim razbiti tabu, zaradi katerega ljudje ne pijejo zelenega čaja, ker mislijo, da je grenak,« pošali se, da jim bo Chaizen predstavil novo, pravo izkušnjo za brbončice. S čaji, ki jih bo ponudil, si bodo vzeli nekaj minut vsak dan za svoj dnevni pobeg in prejeli naravno energijo.

»Veliko raziskav je bilo že narejenih, ki so potrdile pozitivne učinke zelenega čaja, poleg naravne energije, ki nam jo da zeleni čaj, ima tudi izredno pozitivne vplive na naše možgane, srce in krvožilni sistem. Ugotovili so celo, da pomaga pri zdravljenju raka in zaradi visoke vsebnosti antioksidantov ščiti pred boleznimi sodobnega časa,« dodaja osebni trener, ki ima licenco s strani Fitnes zveze in je lastnik ameriškega ISSA certifikata – prek katerega si je prislužil naziv Specialist za fitnes prehrano, zadnja leta pa je precej vpet tudi v področje prehrane.

Kaj se skriva v škatli Chaizena?

Za začetek se Bohinc predstavlja s starter škatlo (starter box), kjer se skrivajo trije zeleni čaji v lični embalaži, ki jih je dovolj za cel mesec. Dva bosta imela dodatke s sadjem, in sicer od jagode, čokolade, karamele, vseh tropskih sadežev, jabolka, cimeta in še česa, tretji pa bo iz kakovostnejšega razreda. »To bo eden od najboljših zelenih čajev, kar jih je možno dobiti na slovenskem trgu. Odločil sem se za boljšo različico, za najboljšo pa so cene astronomske in zanjo nisem našel trga. Bodo pa zato naročniki na mesečni box vsak mesec poskusili enega,« pravi mladi podjetnik med srkanjem zelenega čaja.

Dva čaja bosta imela dodatke s sadjem, tretji bo iz kakovostnejšega razreda (Vir slike: Alex Štokelj).

Poleg zelenih čajev bodo v škatli predstavljeni še posamezni čaji s podrobnejšimi infomacijami, od kod izvirajo in kakšni so njihovi učinki, priložena bodo tudi navodila za uporabo ter mesečni izziv dnevne navade, ki se ga bo vsak mesec lotila Chaizen skupnost. V paketu bo tudi anketa, s pomočjo katere bodo uporabniki lahko sami uvrstili najljubši čaj v spletno trgovino. Tam bodo izbranega lahko kupili v večjih količinah.

Čaji iz Japonske in Kitajske, pakiranje v posebni sobi

Zeleni čaj uvaža iz Japonske in Kitajske, gre za robo, ki jo je nič kolikokrat že sam preizkusil. »Pakiram doma, uredil sem si skladišče s tem, ko sem izpraznil eno od sob,« pri delu pa pomaga še preostala družina. V začetni fazi želi prodati 100 starter škatel s sklenitvijo naročnine, in sicer za en mesec, tri, šest in dvanajst mesecev. Prav tako bo mogoče kupiti samo starter box. »Se pa že odpira novo področje, na katerega sploh pomislil nisem, to so poslovna darila. Z nekaterimi podjetji sem že v fazi dogovarjanja, želim pa s Chaizenom prodreti tudi v vse boljše lokale in hotele, kjer bi čaje prodajal v večjih količinah. Zeleni čaj je kot pravi čaj v lističih izredno zdrava pijača, prav tako pa predstavlja premium napitek, kar vsekakor vrže dobro luč na lokal ali hotel. Nekaj kar bi kakovosten lokal oziroma hotel morala imeti v ponudbi,« dodaja.

Pogled v mesečno škatlo Chaizen. Naročnina bo varirala glede na čas sklenitve naročnine (Vir slike: Alex Štokelj).

Številne ovire v startup svetu, ki jih lahko prebrodimo tudi s telovadbo

Februarja ali marca prihodnje leto želi vstopiti še v tujino. Pravi, da ima zaradi večletne vpetosti v svet lifecoachev in osebnih trenerjev že dobro izdelano mrežo s kontakti. »Koncept bo enak, ne vem pa, kako bo z dostavo To se bom moral še pozanimati,« pravi mladenič, ki ima že nekaj izkušenj s spletnim marketingom. Bolje se je s tem področjem spoznal, ko je zagnal svoj lasten projekt Fit Diva, skupinska telovadba za ženske.

Danes se vse bolj usmerja še na eno, novo področje: osebno trenerstvo za podjetnike. Pisal bo tudi blog, a ne le v smislu, kakšen obrok si lahko pripraviš in kakšen trening opravit, ampak kako lahko trening vpliva na nadaljnjo podjetniško kariero. »V startup svetu je kar precej ovir, čez katere moraš iti, in pri tem ti vsekakor lahko pomagata tako vadba kot prehrana, ravno tisti dve področji, ki ju podjetniki pogosto zanemarjajo. Ne gre se samo za videz, govorim predvsem o produktivnosti, samozavesti in predstavitvi samega sebe. Če želiš kot direktor voditi podjetje, moraš pokazati, da znaš voditi sebe,« dodaja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje