OX Custom – oblikuj si pulover unikatnega pridiha!

Avtor Urša Eva Pucelj — 13.01.2014
Komentiraj!
Spoznajte prvo trgovino na svetu, kjer si kupec lahko po svojih željah izbere pleten pulover in si sam sestavi približno 1000 kombinacij ... Za idejo OX Custom stojita študenta tretjega letnika ekonomije v Ljubljani, Tim Potočnik in Petra Kocjan.
OX Custom – oblikuj si pulover unikatnega pridiha!

OX Custom – oblikuj si pulover unikatnega pridiha! (Fotografija: Matic Zorman)

»Sam sem odraščal v podjetniški družini in s prvo idejo OX touch screen gloves uspešno pričel pri 18 letih, Petra pa ima že precej izkušenj z marketingom,« nam za začetek pove Tim. OX je namreč krovna znamka, ki zajema več izdelkov: OX touch screen gloves, OX heated gloves in OX Custom. Razvoj zadnje omenjene blagovne znamke v vsej svoji celovitosti  predstavljamo v pričujočem članku.

»Verjameva v nov svet, kjer bo vse narejeno po naših merah in željah!«

In kako sta se mlada študenta z inovativno žilico odločila za razvoj tako zanimive ideje? »Verjameva v nov svet, kjer bo vse narejeno po naših merah in željah. Vprašanje časa je, kdaj se bo ekonomija iz usmerjenosti v masovno proizvodnjo spremenila v masovno kostumizacijo (t.i. 'mass customization') in bodo podjetja prisiljena spremeniti svoje poslovne modele tako, da bodo lahko popolnoma prilagodljiva vsem zahtevnejšim potrebam kupcev,« poudari Tim Potočnik.

Fotografiji: Marko Bratina

»Tako je naša trgovina prva na svetu, kjer si kupec lahko po svojih željah izbere pleten pulover in vnese svoje mere, da se mu le-ta popolnoma prilega. Ponujamo odlično kakovost, saj preje prihajajo od najboljših EU dobaviteljev ter v Sloveniji narejen izdelek, za ceno veliko nižjo od tiste, ki jo zaračunavajo ekskluzivne blagovne znamke za izdelke, ki so narejeni na Kitajskem,« koncept OX Custom razloži Potočnik.

Finančni uspehi OX-a pri prejšnjih projektih pripomogli k dobremu delovanju podjetja kljub krizi

Finančni uspehi pri nekaterih prejšnjih projektih krovne blagovne znamke OX so pripomogli k dobremu delovanju podjetja kljub trenutni vseprežemajoči krizi. »Pri mojih 18 letih smo bili prvi v Evropi pri lansiranju OX touch screen gloves,« ob tem pojasnjuje sedaj nekaj let starejši Tim, »zato težav s financiranjem ideje do faze, kjer smo sedaj ni bilo in niti nismo potrebovali finančnih virov zunaj podjetja.

Fotografija: Matic Zorman

Želimo si, da bo tudi OX Custom finančno uspešna zgodba, saj bi nam to omogočalo nadaljnji razvoj ideje, blagovne znamke, vpeljavo novih stilov in izdelkov. Ciljamo na zahtevnejše trge, kjer je kupna moč višja, zaenkrat samo za moško populacijo, vendar imamo namen nadalje širiti idejo tudi na ostale segmente.« 

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!