(P)ostanite prvi

Avtor Mediatoolkit.com — 21.08.2015
Komentiraj!
Kako lahko izboljšamo svoj posel? Prepričani smo, da je to vprašanje prevečkrat trd oreh za marsikaterega podjetnika. Pomemben korak v vsakem poslu, ki omogoča napredek, je poznavanje svoje konkurence.
(P)ostanite prvi

(P)ostanite prvi (Vir slike: Pixabay.com)

Veliko podjetij na svoje konkurente gleda kot na svoje sovražnike, toda prepričani smo, da ta predpostavka ne drži. Če pogledamo nanje iz drugega zornega kota, je konkurenca pravzaprav sila, ki nas žene naprej in nas motivira, da se izboljšamo in še bolj razvijemo svoje produkte, kar pripomoremo k napredku celotne branže.

Družabna omrežja in raziskave spleta

Družabna omrežja so bolj uporabna za sledenje vaši konkurenci, kot si to mogoče predstavljate.

Bistveno je, da z uporabo Facebook, LinkedIn in Twitter omrežij sledite prav vsakemu njenemu koraku. Všečkajte ali sledite ji, da ne boste ničesar izpustili. Preglejte komentarje njenih uporabnikov na Facebooku, Twitterju in LinkedInu. Brskajte, brskajte, brskajte kolikor lahko in ne izpustite nobenega zapisa o njenih aktivnostih ali načrtih. Preverite, če omenja kakšno lansiranje novega produkta v kratkem, če bo gostila/se udeležila/sponzorirala konferenco, organizirala webinar, zaposlovala, spreminjala blagovno znamko ali se širila v tujino.

S poznavanjem teh informacij lahko lažje pridete do zaključka, kaj konkurenca namerava in kako jo lahko prehitite. Ne smemo pa pozabiti na googlanje zgodovine konkurenčnega podjetja, razvoja, pomembnih posameznikov, cen in drugih relevantnih informacij.

Nadgradite googlanje z media monitoring orodjem

Zavedamo se dejstva, da se vsaka raziskava v večini primerov začne z googlanjem. In prav je tako. Ko pa je v igri vaš konkurent, morate bolj zavihati rokave. 

Toda kaj je lahko boljše od Googla? Vsekakor media monitoring orodje, kot je npr. Mediatoolkit - omogoča vam slediti vaši konkurenci, njenim blagovnim znamkam in novicam iz vaše branže.

Orodje vas obvesti, kadarkoli sta vaš konkurent ali vi omenjena na spletu, s čimer imate popoln nadzor nad vašim pojavljanjem na spletu. Ogromna prednost tega orodja pred Googlom je tudi ta, da lahko z naprednimi funkcionalnostmi definirate relevantne rezultate. Ko to uredite, lahko konkurenci sledite v realnem času ali glede na viralnost. Prav tako ste o tem obveščeni na svoj elektronski naslov.

Vsakodnevno vpisovanje ključnih besed v spletni iskalnik dan za dnem je preteklost, saj imate lahko vse shranjeno v svojem media monitoring orodju.

Analizirajte kritike kupcev z uporabo pravih ključnih besed

Vsi iščemo več informacij o izdelku ali organizaciji, ko se odločamo za nakup, kritike ali priporočila drugih kupcev pa so pri sprejemanju dokončne odločitve pogosto bistveni.

Svoje konkurente lahko spremljate na enak način kot spremljate sebe oz. določeno blagovno znamko. Določite ključne besede, kot so ime konkurenčnega podjetja, znamke, izdelke, pomembne posameznike, njihove naročnike itd.

Če načrtujemo nakup nekega izdelka in zasledimo nekaj negativnih kritik, bomo verjetno pomislili še enkrat, preden bomo vrgli denar skozi okno. Potrošniki ne skrivajo svojega (ne)zadovoljstva. Z analizo njihovih komentarjev lahko ugotovimo prednosti in slabosti našega tekmeca. Kupec ima vedno prav. Pogosto bo tudi predlagal, kako lahko kvaliteto določenega izdelka še izboljšati. Na ta način lahko analiziramo predloge kupcev za določen izdelek oz. njegove lastnosti, veliko tovrstnih informacij pa lahko najdemo na forumih.

Naročite se na e-sporočila in poslušajte webinarje

Dragocene informacije o dosežkih naših tekmecev lahko prejmete na svoj elektronski naslov. Ne pozabite se naročiti na njihove e-novice, da boste na ta način na tekočem le s kančnom truda. Prav tako je dober nasvet ta, da se udeležite njihovih webinarjev.

Pogosto se udeležite konferenc in seminarjev

Drug dober način, kako pobližje spoznati svojega konkurenta, je udeležba na njihovih konferencah, kjer lahko na licu mesta preverite njihovo ponudbo. Številne pomembne informacije boste tako izvedeli iz prve roke, če boste na kratko pokramljali z organizatorjem, pa boste izvedeli še kakšen dodaten pomemben podatek. Izogibajte se le preveč direktnim vprašanjem, a ostanite radovedni.

Spremljate njihove zaposlitvene oglase

Tako je, tudi spremljanje kadrovskih oglasov vam bo lahko prav tako razkrilo načrte vaše konkurence, predvsem kar zadeva številčnost in funkcijo njene okrepitve. Na primer: če načrtuje zaposliti enega ali dva razvojnika, obstaja velika verjetnost, da dela na novem projektu ali povečuje obseg obstoječega. Če išče ljudi v marketingu, mogoče načrtuje širitev tržišča.

Da povzamemo: veliko je načinov, kako spoznati svojo konkurenco. Le ustrezno strategijo morate pripraviti in uporabiti tiste izmed zgoraj zapisanih nasvetov, ki vam najbolj ustrezajo. Bodite vztrajni in ne uporabljajte samo internetnih virov, ampak tudi ostala orodja in osebna poznanstva. Predvsem pa - veliko sprašujte.

Želite biti nemudoma seznanjeni, kadar ste omenjeni kjerkoli na spletu? Ustvarite natančna poročila, merite svoje spletne aktivnosti in odkrijte koristne podrobnosti, ki se skrivajo za vsako omembo. Preizkusite www.mediatoolkit.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!