PanOrganic – zgodba o uspehu

Avtor — 17.04.2017
Mario Kurtović iz Kmetijskega gospodarstva PanOrganic je v lanskoletnem izboru Mladi podjetnik leta navdušil komisijo in si prislužil zmago. Pod njegovim vodstvom se je Kmetijsko gospodarstvo PanOrganic razvilo v milijonsko podjetje, ki poleg Slovenije oskrbuje tudi Avstrijo, Hrvaško in Bolgarijo.
PanOrganic

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Podjetje Panorganic iz Ljutomera je v enem letu doživelo velike spremembe. Lani so na slovenskem trgu predstavili solato in zelišča ŽIVA, zdaj pa jih prodajajo tudi v Avstriji, Bolgariji in na Hrvaškem. Za svoje dosežke so prejeli številne nagrade, vendar ne počivajo na lovorikah.

Iščemo Mlado podjetnico ali podjetnika leta 2017! Prijavi se ali nominiraj TUKAJ >>

Kmetijsko gospodarsko Panorganic se lahko pohvali z edinstvenim rastlinjakom v srednjem delu Evrope, kjer vsak dan, tudi v najhladnejših zimskih mesecih, pridelajo več tisoč solat in zelišč. Medtem na zunanjih površinah ni mogoče pridelati slovenske zelenjave, zaradi česar je tudi ni na trgovskih policah, ampak je slovenskim potrošnikom na voljo zgolj tuja. V Panorganicu to stanje spreminjajo, saj solato in zelišča, ki so pridelani brez uporabe pesticidov, dnevno spakirajo in še isti dan prepeljejo v skladišča trgovin, tako da so slovenskim potrošnikom na voljo 365 dni na leto. Ker se rastline prodajajo skupaj s koreninami, tako ohranjajo svežino, vitamine in druge hranilne snovi, vse dokler jim ne porežete listov.

Mario Kurtović, lastnik podjetja Kmetijsko gospodarstvo Panorganic, nas je povabil v Ljutomer, kjer nas je s svojo ekipo prijazno sprejel in nam razkazal proizvodne kapacitete podjetja. Pogovarjali smo se o njihovih začetkih in načrtih za prihodnost, Mario pa je z nami delil tudi koristne nasvete za vse, ki se v posel šele podajate. Nastal je spodnji intervju.

Preverite več: Intervju: Mario Kurtović, Kmetijsko gospodarstvo PanOrganic >>


Oznake: ,