Pet korakov do bolj zadovoljnih strank

Avtor ursa — 21.01.2010
Komentiraj!
Podjetniki pri svojem delu pogosto pozabijo na majhne, a učinkovite stvari kot so proaktivnost, pozitivna naravnanost in dobra komunikacija, zato se ponovno posvetite spretnostim, ki jih stranke visoko cenijo in si s tem zagotovite njihovo zvestobo.
Pet korakov do bolj zadovoljnih strank

S pozitivno naravnanostjo do uspeha. (Vir: salgadolss.com)

Da bi povečali zadovoljstvo svojih strank in pospešili prodajo upoštevajte dragocena priporočila strokovnjakov, ki se mnogim podjetnikom zdijo samoumevna:

1. Bodite proaktivni: Stranke na vseh področjih poslovanja cenijo proaktiven pristop, zato jim ob nastopu težav s hitro in učinkovito odpravo problemov dokažite, da se lahko na vas zanesejo in s tem izkoristite priložnost za hitrejšo izgradnjo zaupanja.

2. Komunikacija: je osrednji del vsakega odnosa, zato se naučite aktivnega poslušanja in izboljšajte komunikacijo s strankami s pomočjo stavkov kot so: Ali vas prav razumem?, Želim se prepičati, da smo na pravi poti..., Ali lahko za vas storimo še kaj? oz. Kako pogosto naj vas kontaktiramo?

3. Pozitivna naravnanost: Stranke cenijo prijaznost in prijateljske odnose z osebjem, zato se jim posvetite, jih spoznajte in z njimi vzpostavite kar se da dobre odnose.

4. Seznanite se z dejavnostjo svojih strank: Dobri prodajalci so sposobni zaznati tudi manj očitne potrebe svojih strank, se osredotočiti na njihovo ednistvenost ter jim ponuditi proizvode, ki bodo pripomogli k povečanju njihove konkurenčne prednosti.

5. Povratne informacije: Dan po dostavi proizvoda ali storitve se prek e-pošte pozanimajte ali lahko za kupca storite še kaj in mu ponudite dodatne informacije, ki bi mu lahko prišle prav. S tem boste strankam pokazali, da se na vas lahko zanesejo.

 

Vir: Entrepreneur

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice