Pet korakov do bolj zadovoljnih strank

Podjetniki pri svojem delu pogosto pozabijo na majhne, a učinkovite stvari kot so proaktivnost, pozitivna naravnanost in dobra komunikacija, zato se ponovno posvetite spretnostim, ki jih stranke visoko cenijo in si s tem zagotovite njihovo zvestobo.
Pet korakov do bolj zadovoljnih strank

S pozitivno naravnanostjo do uspeha. (Vir: salgadolss.com)

Da bi povečali zadovoljstvo svojih strank in pospešili prodajo upoštevajte dragocena priporočila strokovnjakov, ki se mnogim podjetnikom zdijo samoumevna:

1. Bodite proaktivni: Stranke na vseh področjih poslovanja cenijo proaktiven pristop, zato jim ob nastopu težav s hitro in učinkovito odpravo problemov dokažite, da se lahko na vas zanesejo in s tem izkoristite priložnost za hitrejšo izgradnjo zaupanja.

2. Komunikacija: je osrednji del vsakega odnosa, zato se naučite aktivnega poslušanja in izboljšajte komunikacijo s strankami s pomočjo stavkov kot so: Ali vas prav razumem?, Želim se prepičati, da smo na pravi poti…, Ali lahko za vas storimo še kaj? oz. Kako pogosto naj vas kontaktiramo?

3. Pozitivna naravnanost: Stranke cenijo prijaznost in prijateljske odnose z osebjem, zato se jim posvetite, jih spoznajte in z njimi vzpostavite kar se da dobre odnose.

4. Seznanite se z dejavnostjo svojih strank: Dobri prodajalci so sposobni zaznati tudi manj očitne potrebe svojih strank, se osredotočiti na njihovo ednistvenost ter jim ponuditi proizvode, ki bodo pripomogli k povečanju njihove konkurenčne prednosti.

5. Povratne informacije: Dan po dostavi proizvoda ali storitve se prek e-pošte pozanimajte ali lahko za kupca storite še kaj in mu ponudite dodatne informacije, ki bi mu lahko prišle prav. S tem boste strankam pokazali, da se na vas lahko zanesejo.

 

Vir: Entrepreneur

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje