Pet korakov do bolj zadovoljnih strank

Avtor — 21.01.2010
Podjetniki pri svojem delu pogosto pozabijo na majhne, a učinkovite stvari kot so proaktivnost, pozitivna naravnanost in dobra komunikacija, zato se ponovno posvetite spretnostim, ki jih stranke visoko cenijo in si s tem zagotovite njihovo zvestobo.
Pet korakov do bolj zadovoljnih strank

S pozitivno naravnanostjo do uspeha. (Vir: salgadolss.com)

Da bi povečali zadovoljstvo svojih strank in pospešili prodajo upoštevajte dragocena priporočila strokovnjakov, ki se mnogim podjetnikom zdijo samoumevna:

1. Bodite proaktivni: Stranke na vseh področjih poslovanja cenijo proaktiven pristop, zato jim ob nastopu težav s hitro in učinkovito odpravo problemov dokažite, da se lahko na vas zanesejo in s tem izkoristite priložnost za hitrejšo izgradnjo zaupanja.

2. Komunikacija: je osrednji del vsakega odnosa, zato se naučite aktivnega poslušanja in izboljšajte komunikacijo s strankami s pomočjo stavkov kot so: Ali vas prav razumem?, Želim se prepičati, da smo na pravi poti…, Ali lahko za vas storimo še kaj? oz. Kako pogosto naj vas kontaktiramo?

3. Pozitivna naravnanost: Stranke cenijo prijaznost in prijateljske odnose z osebjem, zato se jim posvetite, jih spoznajte in z njimi vzpostavite kar se da dobre odnose.

4. Seznanite se z dejavnostjo svojih strank: Dobri prodajalci so sposobni zaznati tudi manj očitne potrebe svojih strank, se osredotočiti na njihovo ednistvenost ter jim ponuditi proizvode, ki bodo pripomogli k povečanju njihove konkurenčne prednosti.

5. Povratne informacije: Dan po dostavi proizvoda ali storitve se prek e-pošte pozanimajte ali lahko za kupca storite še kaj in mu ponudite dodatne informacije, ki bi mu lahko prišle prav. S tem boste strankam pokazali, da se na vas lahko zanesejo.

 

Vir: Entrepreneur

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje