Pet korakov do bolj zadovoljnih strank

Podjetniki pri svojem delu pogosto pozabijo na majhne, a učinkovite stvari kot so proaktivnost, pozitivna naravnanost in dobra komunikacija, zato se ponovno posvetite spretnostim, ki jih stranke visoko cenijo in si s tem zagotovite njihovo zvestobo.
Pet korakov do bolj zadovoljnih strank

S pozitivno naravnanostjo do uspeha. (Vir: salgadolss.com)

Da bi povečali zadovoljstvo svojih strank in pospešili prodajo upoštevajte dragocena priporočila strokovnjakov, ki se mnogim podjetnikom zdijo samoumevna:

1. Bodite proaktivni: Stranke na vseh področjih poslovanja cenijo proaktiven pristop, zato jim ob nastopu težav s hitro in učinkovito odpravo problemov dokažite, da se lahko na vas zanesejo in s tem izkoristite priložnost za hitrejšo izgradnjo zaupanja.

2. Komunikacija: je osrednji del vsakega odnosa, zato se naučite aktivnega poslušanja in izboljšajte komunikacijo s strankami s pomočjo stavkov kot so: Ali vas prav razumem?, Želim se prepičati, da smo na pravi poti…, Ali lahko za vas storimo še kaj? oz. Kako pogosto naj vas kontaktiramo?

3. Pozitivna naravnanost: Stranke cenijo prijaznost in prijateljske odnose z osebjem, zato se jim posvetite, jih spoznajte in z njimi vzpostavite kar se da dobre odnose.

4. Seznanite se z dejavnostjo svojih strank: Dobri prodajalci so sposobni zaznati tudi manj očitne potrebe svojih strank, se osredotočiti na njihovo ednistvenost ter jim ponuditi proizvode, ki bodo pripomogli k povečanju njihove konkurenčne prednosti.

5. Povratne informacije: Dan po dostavi proizvoda ali storitve se prek e-pošte pozanimajte ali lahko za kupca storite še kaj in mu ponudite dodatne informacije, ki bi mu lahko prišle prav. S tem boste strankam pokazali, da se na vas lahko zanesejo.

 

Vir: Entrepreneur

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje