Pet načel večje produktivnosti
Ob dobri preučitvi situacije in ugotovitvi pravih rešitev, se vašemu poslovanju obeta pot navzgor in ne poton v krizi.
1. Ovrednotite. Brez tega delate prvi korak k težavam pri delu. Ovrednotite vse, od prodajalcev in popisov do zaposlenih in strank. Zelo pomembno je, da si vzamete čas in ugotovite kaj dejansko koristi vašemu poslu in kaj ne. Zberite čim več podatkov z vseh vidikov poslovanja.
2. Raziskujte. Po tem, ko ste si vzeli čas za oceno prednosti in pomankljivosti, si sedaj dobro oglejte podatke, ki ste jih zbrali. Identificirajte problematična področja in razmislite kaj bi lahko naredili za omilitev pritiskov, ki se izvajajo nad vašim poslom ter najdite čim boljše potencialne rešitve pomanjkljivostim. Podroben pregled teh podatkov bo dal smisel smeri rešitve in vas usmeril v naslednji korak.
3. Izobražujte se. To velja tako za vas, kot za vaše zaposlene. Po tem ko ste identificirali problematična področja dela, obvestite vaše zaposlene o tem kar ste odkrili. Delite podatke z njim in jim razložite kako in zakaj so stvari takšne kot so. Dialog ki ga boste uvedli vam lahko pomaga rešiti težave, najti nove rešitve problemov, morda boste dobili tudi nove perspektive od tistih, ki delajo na posameznih področjih.
4. Odpravite. Znebite se stvari, ki vas držijo nazaj in se navezujejo na posel. Zniževanje stroškov in ugotavljanje novejših, boljših in bolj koristnih poti za dosego vašega poslovnega cilja, bo dvignil vaše poslovanje na nove ravni. Če boste nadaljevali z enakimi dejavniki pri delu, morda kmalu ne boste imeli več s kom sklepati poslov.
5. Uživajte. Po vsem delu, ki ste ga opravili, uživajte sadove dela in opazujte spremembe, ki ste jih naredili z drugačnimi pristopi. Vedno imejte v mislih razlog, zakaj ste začeli s poslovanjem in bodite hvaležni za vse kar ste ustvarili do sedaj. Če imate radi kar delate, vam bo tudi najtežje delo dajalo smisel ob dosežkih.