Pet nenamerno razvitih inovacij, ki so spremenile svet

Potreba ni vedno predpogoj za inovacijo. Ni malo primerov, ko so bila najpomembnejša odkritja zgolj posledica nepričakovanih rezultatov običajnih ljudi. V nadaljevanju si lahko preberete več o šestih takih odkritjih, ki so spremenila človeštvo.
Pet nenamerno razvitih inovacij, ki so spremenile svet

Pet nenamernih inovacij, ki so spremenile svet (Vir slike: Hubspot.com)

Penicilin

Izumitelj: Sir Alexander Fleming

Nekega dne leta 1928 je Fleming ponesreči pustil odprto petrijevko z bakterijami. Te so se okužile s plesnijo, ki je z izločanjem snovi zavirala rast bakterij. Ta snov je danes vsem poznani penicilin, ki je bistveno prispeval k manjši umrljivosti ljudi zaradi nalezljivih bolezni.

Coca-Cola

Izumitelj: John Pemberton

Leta 1880 je Pemberton prodajal iz vina in koke narejen sirup, ki je služil kot zdravilo proti glavobolu in živčnim boleznim. Ker so pet let kasneje v Atlanti, kjer je sirup prodajal, prepovedali prodajo alkohola, je Pemberton izdelal različico, kjer je namesto vina uporabil gazirano vodo. Rezultat je bila osvežilna pijača Coca Cola.

Piškoti s čokoladnimi koščki

Izumiteljica: Ruth Wakefield

Wakefieldova je želela speči čokoladne piškote, vendar ji je zmanjkalo pekovske čokolade. Da bi se znašla, je razrezala majhne koščke čokolade in jih, v pričakovanju, da se bodo koščki med peko stopili, zmešala med testo. Ti so proti njenemu pričakovanju obdržali svojo obliko in tako so nastali slavni piškoti.

Čips

Izumitelj: George Crum

Nekega poletnega dne leta 1853 je kuharskemu mojstru Crumu gost stalno zavračal ocvrti krompirček, saj naj bi bil premalo tanek in hrustljav. Ko je Crum izgubil živce, je krompir narezal na tanke rezine in jih ocvrl do te mere, da so postale popolnoma trdne. Na njegovo presenečenje je bil gost s hrano zadovoljen.

Srčni spodbujevalnik

Izumitelj: John Hopps

Hopps je raziskoval podhladitev telesa, njegov cilj pa je bil z radijskimi frekvencami obnoviti telesno temperaturo. Pri tem je ugotovil, da je srce, ki je zaradi ohladitve prenehalo biti, mogoče z umetno stimulacijo ponovno pripraviti k bitju.

Inteligentni plastelin

Izumitelj: James Wright

Med drugo svetovno vojno je ameriška vojska potrebovala gumo za pnevmatike letal, škornje za vojake in podobno. Wright je želel ustvariti nadomestek iz silikona, ki je bil široko dostopen material. Silikonskemu olju je dodal borovo kislino, kar je namesto do gume pripeljalo do nove popularne igrače.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje