»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani

Ko govorimo o povečanju obiska z družabnimi omrežji, je Pinterest eden izmed najučinkovitejših. Osredotočen na fotografije je odličen kanal na primer za organizatorje porok. Mnogokrat neveste (in tudi ženini) iščejo navdih za obleko, dekoracijo ali torto ravno na Pinterestu.
»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani

»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani (Vir: jannoon028, FreeDigitalPhotos.net)

Kako začnemo na Pinterestu?

  • Prenos pinov prek spletne strani, ne računalnika – povezava med pinom in njegovim virom ima največjo vrednost pri uporabi Pinteresta; vsakokrat, ko objavite pin z vaše strani ali bloga, ustvarite povezavo nazaj na vašo spletno stran, kar pomaga pri optimizaciji; tudi v primeru, da nekdo objavi vaš pin, se ta povezava ohrani;
  • Ustrezne kategorije za pine – umestite pin na pravo mesto, da dosežete prave uporabnike in ustvarite zaupanje v vašo blagovno znamko;
  • Potrdite vašo spletno stran ali blog – na tak način sporočite uporabnikom, da je vsebina na Pinterestu dejansko vaša, prav tako pa dobite dostop do Pinterest analitike.

Pinterest pomaga pri optimizaciji strani

Mnoge strategije za optimizacijo spletne strani za iskalnike vsebujejo tudi objave na Pinterestu. Pine in table (ang. boards) iskalniki neposredno beležijo v svoje arhive, prav tako pa Pinterest zbira objave za interno iskanje uporabnikov. Ne glede na to, ali vaše objave uporabniki najdejo z iskanjem na Googlu ali Pinterestu, pri objavljanju uporabljajte ključne besede, ki so pomembne za vaš posel.

Dva brezplačna načina za učinkovito ciljanje Facebook uporabnikov

5 strategij za povečanja obiska na spletno stran

  • Optimizacija tabel (boards) – njihova imena in opisi so zelo pomembni, saj uporabnikom povedo, kaj lahko pričakujejo in jim pomagajo najti pravo vsebino; ustvarite več tabel, pri čemer se pri vsaki osredotočite na eno ključno besedo; poskrbite tudi za dober opis table, ki ni daljši od 200 znakov in vsebuje ključne besede.

Optimizacija tabel (boards)

  • Optimizacija opisov pinov – mnogokrat spregledana, a odlična priložnost za sporočanje zgodbe za sliko; opis spodbuja všečke, komentarje in deljenje pinov (ang. re-pin); na Pinterestu lahko uporabljamo hashtage (#), a z njimi ne smemo pretiravati; opis pina je pogosto vzrok, da uporabnik obišče vašo spletno stran, zato moramo opisu posvetiti veliko pozornosti;
  • Obogateni pini (ang. rich pins) – na voljo je 6 tipov pinov: lokacija, članek, produkt, recept, film in aplikacija (ang: Place, Article, Product, Recipe, Movie in App); uporaba 6 tipov pinov zahteva nekoliko več časa, saj je potrebno dodati meta oznake na spletno stran in jih še dodatno potrditi, a zelo izstopajo in ustvarjajo posebno uporabniško izkušnjo;

Obogateni pini – recept

  • spodbudite dvosmerno komunikacijo – Pinterest je v prvi vrsti družabno omrežje, zato moramo spodbujati interakcijo uporabnikov; bodite v stiku z drugimi uporabniki Pinteresta, namreč bolj kot ste aktivni v všečkanju, komentiranju in deljenju pinov, večjo verjetnost imate, da boste dosegli svoje ciljne uporabnike;
  • Namestite gumb »Pin It« na spletno stran – prve 4 strategije so namenjene povečanju obiska na spletni strani, gumb pa vam pomaga, da drugi delajo za vas; preprosto z nekaj kliki lahko sliko z vaše spletne strani objavijo na Pinterestu.

Pinterest je eden izmed družabnih omrežjih, ki nestrpno čaka, da jih podjetja vpletejo v svojo marketinško komunikacijo. S 70 milijoni uporabnikov, od tega kar 80 odstotkov žensk, bo v prihodnosti zagotovo eden ključnih virov za povečanje obiska spletne strani.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Google Adwords

MP dogodek: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev. Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop. Preberite več >>

MP dogodek: Email marketing

MP dogodek: Email marketing

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij. Kontakte je potrebno najprej nabrati, pričeti s pošiljanjem sporočil, nato pa jim še kaj prodati. To pa je potrebno storiti na pravi način. Kako, nam bo razložil Domen Kert, ki se že vrsto let ukvarja z digitalnim marketingom. Preberite več >>

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

[Zaradi izjemnega zanimanja smo dodali NOV TERMIN] Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Tokrat se bomo posvetili konceptu prodajnega lijaka - kaj je, kako ga postaviti in optimizirati. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

Na preteklih izobraževanjih smo se naučili, kako na spletno stran pripeljati obiskovalce. Kako pa iz njih ustvariti kupce in zveste stranke? Učinkovita načina sta "lead generation" in "lead nurturing". Za kaj gre in kako ju vpeljati v vaše podjetje bo razložil Sašo Palčič iz agencije Madwise. Preberite več >>

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

Podjetja imajo pogosto težavo komunicirati z javnostmi. Nimajo vzpostavljenih odnosov z novinarji doma, še toliko težje to storijo s tistimi iz tujine. Kako napisati sporočilo za javnost, ki ga bodo novinarji pograbili? Majda Dodevska iz Scoutee vam bo predstavila konkretne napotke. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

Do sedaj smo se na naših izobraževanjih osredotočili predvsem na to, kako na stran privabiti čimveč kakovostnih obiskovalcev. Kako pa jih prepričati, da napravijo tisto, kar od njih pričakujemo - torej prijavo, registracijo ali nakup? Preberite več >>

MP coworking dogodek: Trženje preko LinkedIn

MP coworking dogodek: Trženje preko LinkedIn

LinkedIn je največje poslovno omrežje, ki združuje preko 400 milijonov članov. Za razliko od Facebooka in podobnih omrežij LinkedIn ni namenjen zabavi, ampak prostor, kjer lahko posameznik predstavi svoje veščine bodočemu poslovnemu partnerju ali delodajalcu. To pomeni, da je tudi dober tržni kanal. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje