»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani

Avtor — 27.03.2015
Ko govorimo o povečanju obiska z družabnimi omrežji, je Pinterest eden izmed najučinkovitejših. Osredotočen na fotografije je odličen kanal na primer za organizatorje porok. Mnogokrat neveste (in tudi ženini) iščejo navdih za obleko, dekoracijo ali torto ravno na Pinterestu.
»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani

»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani (Vir: jannoon028, FreeDigitalPhotos.net)

Kako začnemo na Pinterestu?

  • Prenos pinov prek spletne strani, ne računalnika – povezava med pinom in njegovim virom ima največjo vrednost pri uporabi Pinteresta; vsakokrat, ko objavite pin z vaše strani ali bloga, ustvarite povezavo nazaj na vašo spletno stran, kar pomaga pri optimizaciji; tudi v primeru, da nekdo objavi vaš pin, se ta povezava ohrani;
  • Ustrezne kategorije za pine – umestite pin na pravo mesto, da dosežete prave uporabnike in ustvarite zaupanje v vašo blagovno znamko;
  • Potrdite vašo spletno stran ali blog – na tak način sporočite uporabnikom, da je vsebina na Pinterestu dejansko vaša, prav tako pa dobite dostop do Pinterest analitike.

Pinterest pomaga pri optimizaciji strani

Mnoge strategije za optimizacijo spletne strani za iskalnike vsebujejo tudi objave na Pinterestu. Pine in table (ang. boards) iskalniki neposredno beležijo v svoje arhive, prav tako pa Pinterest zbira objave za interno iskanje uporabnikov. Ne glede na to, ali vaše objave uporabniki najdejo z iskanjem na Googlu ali Pinterestu, pri objavljanju uporabljajte ključne besede, ki so pomembne za vaš posel.

Dva brezplačna načina za učinkovito ciljanje Facebook uporabnikov

5 strategij za povečanja obiska na spletno stran

  • Optimizacija tabel (boards) – njihova imena in opisi so zelo pomembni, saj uporabnikom povedo, kaj lahko pričakujejo in jim pomagajo najti pravo vsebino; ustvarite več tabel, pri čemer se pri vsaki osredotočite na eno ključno besedo; poskrbite tudi za dober opis table, ki ni daljši od 200 znakov in vsebuje ključne besede.

Optimizacija tabel (boards)

  • Optimizacija opisov pinov – mnogokrat spregledana, a odlična priložnost za sporočanje zgodbe za sliko; opis spodbuja všečke, komentarje in deljenje pinov (ang. re-pin); na Pinterestu lahko uporabljamo hashtage (#), a z njimi ne smemo pretiravati; opis pina je pogosto vzrok, da uporabnik obišče vašo spletno stran, zato moramo opisu posvetiti veliko pozornosti;
  • Obogateni pini (ang. rich pins) – na voljo je 6 tipov pinov: lokacija, članek, produkt, recept, film in aplikacija (ang: Place, Article, Product, Recipe, Movie in App); uporaba 6 tipov pinov zahteva nekoliko več časa, saj je potrebno dodati meta oznake na spletno stran in jih še dodatno potrditi, a zelo izstopajo in ustvarjajo posebno uporabniško izkušnjo;

Obogateni pini – recept

  • spodbudite dvosmerno komunikacijo – Pinterest je v prvi vrsti družabno omrežje, zato moramo spodbujati interakcijo uporabnikov; bodite v stiku z drugimi uporabniki Pinteresta, namreč bolj kot ste aktivni v všečkanju, komentiranju in deljenju pinov, večjo verjetnost imate, da boste dosegli svoje ciljne uporabnike;
  • Namestite gumb »Pin It« na spletno stran – prve 4 strategije so namenjene povečanju obiska na spletni strani, gumb pa vam pomaga, da drugi delajo za vas; preprosto z nekaj kliki lahko sliko z vaše spletne strani objavijo na Pinterestu.

Pinterest je eden izmed družabnih omrežjih, ki nestrpno čaka, da jih podjetja vpletejo v svojo marketinško komunikacijo. S 70 milijoni uporabnikov, od tega kar 80 odstotkov žensk, bo v prihodnosti zagotovo eden ključnih virov za povečanje obiska spletne strani.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

MP dogodek: Google Adwords

MP dogodek: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev. Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop. Preberite več >>

MP dogodek: Google Analytics

MP dogodek: Google Analytics

Google Analytics je sicer brezplačno, a hkrati eno izmed najbolj koristnih orodij, ki je na voljo vsakemu lastniku spletne strani ali trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je tudi kompleksno. Zato smo vam na pomoč poklicali Marka Penka, ki se z Google Analytics srečuje vsakodnevno. Preberite več >>

MP dogodek: Email marketing

MP dogodek: Email marketing

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij. Kontakte je potrebno najprej nabrati, pričeti s pošiljanjem sporočil, nato pa jim še kaj prodati. To pa je potrebno storiti na pravi način. Kako, nam bo razložil Domen Kert, ki se že vrsto let ukvarja z digitalnim marketingom. Preberite več >>

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

[Zaradi izjemnega zanimanja smo dodali NOV TERMIN] Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Tokrat se bomo posvetili konceptu prodajnega lijaka - kaj je, kako ga postaviti in optimizirati. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

Na preteklih izobraževanjih smo se naučili, kako na spletno stran pripeljati obiskovalce. Kako pa iz njih ustvariti kupce in zveste stranke? Učinkovita načina sta "lead generation" in "lead nurturing". Za kaj gre in kako ju vpeljati v vaše podjetje bo razložil Sašo Palčič iz agencije Madwise. Preberite več >>

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

Podjetja imajo pogosto težavo komunicirati z javnostmi. Nimajo vzpostavljenih odnosov z novinarji doma, še toliko težje to storijo s tistimi iz tujine. Kako napisati sporočilo za javnost, ki ga bodo novinarji pograbili? Majda Dodevska iz Scoutee vam bo predstavila konkretne napotke. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

Do sedaj smo se na naših izobraževanjih osredotočili predvsem na to, kako na stran privabiti čimveč kakovostnih obiskovalcev. Kako pa jih prepričati, da napravijo tisto, kar od njih pričakujemo - torej prijavo, registracijo ali nakup? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje