»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani

Ko govorimo o povečanju obiska z družabnimi omrežji, je Pinterest eden izmed najučinkovitejših. Osredotočen na fotografije je odličen kanal na primer za organizatorje porok. Mnogokrat neveste (in tudi ženini) iščejo navdih za obleko, dekoracijo ali torto ravno na Pinterestu.
»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani

»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani (Vir: jannoon028, FreeDigitalPhotos.net)

Kako začnemo na Pinterestu?

  • Prenos pinov prek spletne strani, ne računalnika – povezava med pinom in njegovim virom ima največjo vrednost pri uporabi Pinteresta; vsakokrat, ko objavite pin z vaše strani ali bloga, ustvarite povezavo nazaj na vašo spletno stran, kar pomaga pri optimizaciji; tudi v primeru, da nekdo objavi vaš pin, se ta povezava ohrani;
  • Ustrezne kategorije za pine – umestite pin na pravo mesto, da dosežete prave uporabnike in ustvarite zaupanje v vašo blagovno znamko;
  • Potrdite vašo spletno stran ali blog – na tak način sporočite uporabnikom, da je vsebina na Pinterestu dejansko vaša, prav tako pa dobite dostop do Pinterest analitike.

Pinterest pomaga pri optimizaciji strani

Mnoge strategije za optimizacijo spletne strani za iskalnike vsebujejo tudi objave na Pinterestu. Pine in table (ang. boards) iskalniki neposredno beležijo v svoje arhive, prav tako pa Pinterest zbira objave za interno iskanje uporabnikov. Ne glede na to, ali vaše objave uporabniki najdejo z iskanjem na Googlu ali Pinterestu, pri objavljanju uporabljajte ključne besede, ki so pomembne za vaš posel.

Dva brezplačna načina za učinkovito ciljanje Facebook uporabnikov

5 strategij za povečanja obiska na spletno stran

  • Optimizacija tabel (boards) – njihova imena in opisi so zelo pomembni, saj uporabnikom povedo, kaj lahko pričakujejo in jim pomagajo najti pravo vsebino; ustvarite več tabel, pri čemer se pri vsaki osredotočite na eno ključno besedo; poskrbite tudi za dober opis table, ki ni daljši od 200 znakov in vsebuje ključne besede.

Optimizacija tabel (boards)

  • Optimizacija opisov pinov – mnogokrat spregledana, a odlična priložnost za sporočanje zgodbe za sliko; opis spodbuja všečke, komentarje in deljenje pinov (ang. re-pin); na Pinterestu lahko uporabljamo hashtage (#), a z njimi ne smemo pretiravati; opis pina je pogosto vzrok, da uporabnik obišče vašo spletno stran, zato moramo opisu posvetiti veliko pozornosti;
  • Obogateni pini (ang. rich pins) – na voljo je 6 tipov pinov: lokacija, članek, produkt, recept, film in aplikacija (ang: Place, Article, Product, Recipe, Movie in App); uporaba 6 tipov pinov zahteva nekoliko več časa, saj je potrebno dodati meta oznake na spletno stran in jih še dodatno potrditi, a zelo izstopajo in ustvarjajo posebno uporabniško izkušnjo;

Obogateni pini – recept

  • spodbudite dvosmerno komunikacijo – Pinterest je v prvi vrsti družabno omrežje, zato moramo spodbujati interakcijo uporabnikov; bodite v stiku z drugimi uporabniki Pinteresta, namreč bolj kot ste aktivni v všečkanju, komentiranju in deljenju pinov, večjo verjetnost imate, da boste dosegli svoje ciljne uporabnike;
  • Namestite gumb »Pin It« na spletno stran – prve 4 strategije so namenjene povečanju obiska na spletni strani, gumb pa vam pomaga, da drugi delajo za vas; preprosto z nekaj kliki lahko sliko z vaše spletne strani objavijo na Pinterestu.

Pinterest je eden izmed družabnih omrežjih, ki nestrpno čaka, da jih podjetja vpletejo v svojo marketinško komunikacijo. S 70 milijoni uporabnikov, od tega kar 80 odstotkov žensk, bo v prihodnosti zagotovo eden ključnih virov za povečanje obiska spletne strani.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje