Pinterest kupil slovenski startup Kosei
Pinterest leto 2015 pričenja s prevzemom startupa Kosei (Vir slike: engineering.stanford.edu)
Po tem, ko je Pinterest tudi uradno naznanil pričetek oglaševanja na njihovi spletni strani, priljubljeno družbeno omrežje že išče nove načine, kako čim hitreje in čim bolje povezati primerne oglase s posamezniki, ki imajo največji potencial postati kupec. Pri tem jim bo zagotovo v veliko pomoč ekipa startupa Kosei, ki ga je Pinterest prevzel za neznano denarno vsoto.
Gre za mlado podjetje, ki ga je z Lanceom Riedelom aprila 2014 soustanovil Jure Leskovec, slovenski profesor računalništva na Univerzi Stanford v Kaliforniji in raziskovalec v Laboratoriju za umetno inteligenco na Inštitutu Jožef Stefan. Glavna dejavnost startupa je razvoj unikatne tehnologije, ki omogoča personalizirano in targetirano oglaševanje. Algoritem, ki ga je sedemčlanska ekipa razvila v zadnjem letu, je sposoben s pomočjo 400 milijonov povezav povezati več kot 30 milijonov izdelkov.
V Pinterestu so nad prihodom nove ekipe, v kateri bo tudi Leskovec, navdušeni: “Da bi pospešili postopke, povezane s pričetkom oglaševanja, smo v naše podjetje sprejeli nekaj izjemnih posameznikov, ki nam bodo pri tem pomagali.” Unikatna tehnologija startupa Kosei jim bo gotovo precej pomagala pri boljšem targetiranju fotografij in fotoalbumov, da bodo le-te prikazane tistemu uporabniku, ki bo nad njihovo vsebino zainteresiran, kasneje pa bodo na podoben način poskušali targetirati še oglase.
Vir: WSJ